Ensikesää, hiljakseen...
Printable View
Ensikesää, hiljakseen...
Palkankorotusta, tiiän et on turhaa...
Tilipäivää. Edellisestä on aikaa jo 12h 45min.
Laura Huhtasaaren avautumista.
Hiihtokelejä.
Yhtä traineritreeniä ilman että TTS4 tilttaa kesken kaiken.
Pakettia, pakettia, paketteja!
Saisipa mahdollisimman nopeesti hammaslääkäriajan, otan minkä ajan tahansa.
( ja on muuten ihan pskapuhetta että ihmiset kun varaa aikaa lääkäriin että "haluan tulla silloin ja silloin" jos on tarve niin kyllä se eka vapaa aika käy, toimiston pitäisi vaan tarjota sitä...)
Huomista hoitajan aikaa niin alkaa tää selkähomma toivon mukaan selviämään...
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i..._UMlBNOEBHxc6A
Maskuliininen 50-villitys ei näkynytkään minussa sexuaalisessa yliorientoitumisessa, vaan lisääntyneenä fyysisenä aktiviteettinä.
Maksoin itseni sisään Pirkan Hölkkään, 33 km Valkeakoski-Tampere erämaa-joggausta lokakuun 1. sunnuntaina.
En ole koskaan hölkännyt 5 km pidempää yhtämatkaa, joten oma päämäärä onkin selviytyä maaliin ja mahdollisen vähäisellä kävelyllä !!
Tosin jos 06-07.10. on metsä sademärkä, jääpi metsätaival tekemättä.
Tarkkaan ottaen oma pyöräilykunto ei ole kehittynyt ja aloitin viime vuonna varhaisaamuhölkkäilyn ennen töihin menoa. Tämäkään ja 11-viikon nettitulon uhraus uuteen maantiepyörään keväällä 2018 eivät tehneet muutosta. Ikä kai se pitää kehityksen staattisena. Vain yksi 34 km/h keskinopeusylitys Koiran vuonna 2018.
https://upload.wikimedia.org/wikiped...-Dog_2.svg.png
Että LJL löytää uuden jatkotarinan.. [emoji3]
Edit. Joka tapahtui sillä välin kun etsin tätä topicia. No, seuraavaksi odotan, milloin Passiivi löytää uuden jatkotarinan.
...että Jopotuinen postaa myöntävän kommentin ”Kävitkö tänään uimassa?” -topikkiin.
^ Tehtävä suoritettu!
Perjantaina alkaa loma, kaksistaan Oltren kanssa. On siihen jo valmistauduttu. Blogissa kuvaa ja juttua Stravan piirtämästä viikkovuoristosta.
Ensi viikon torstaita ja Nakkilan reissua numero 3 tälle vuodelle. Pitkään aikaan ei olekaan tarvinnu miettiä mitä pukisi päälleen....kai mä lämpimän nahkiaispaidan laitan ja tuunaamani nahkiaispipan ( joka ei ole ihan vielä valmis...)
^ hei odota syksyä , siitä voi hyvinkin tulla tosinahkee syksy. Muuten myös Simossa on nahkiaismarkkinat, mutta se paikka taitaa olla hieman liian kaukana. Nakkilan markkinat on ensi vuonna 29.9. ( syyskuun viimenen sunnuntai) renkuloi se kalenteriisi.
Jouluvapaata duunista...
^ koko ensi vuodesta on tulossa kauhea, jos ei niitä töitä mulle tule. Ainut on toi Nakkila jonka vuoksi jaksaa, ja jos on kututalkoita. Nahkiaisen voimalla tässä on viimekin vuosi menny ja lupaan sen 2 vuotta ( vajaa) jaksaa.
Joo vapaata on, ne tulee odottamattakin...
No nyt sitten 7.12. josko Nakkilan reissu onnistaisi ....... onhan se ymmärrettävää ettei nyt ole saalista saatu, on ollu täysikuu ja kuu mollottanu taivaalla ja siitähän nahkiaiset ei tykkää ollenkaan, eivät ui vaan kyhjöttelee liikkumattomina joen pohjalla.
Taas mukavia musiikkeja ja juttusia. Ja itseasiassa odotan sitä, että joku alkaisi kirjoittaa kirjaa palapalalta tänne, omaan ketjuunsa. Kun kirjailijoillakin on varmaan se sama, että ideoita tulee paljon, mutta vaan osa on toimivaa, niin tämä voisi toimia eräänlaisena kirjailijan puhdistautumisriittinä, että saa uusille ideoille tilaa. Jos aihe on hyvä, koukkuun voisi jäädä moni..
^ no mä olen kirjoittanu, sä et ole ilmeisesti vaan lukenu. Että ei tarvi valittaa, olen tehny kyllä kaikkeni - edistääkseni nahkiaistietoutta ja nahkiaisrakkautta.
Oikeesti mut pitäisi ensi syksynä valita Nahkiaisparonittareksi....sitten voisi kuolla aatelisena. Ja heittää mun ruumis tai tuhkat Kokemäenjokeen, niin ympyrä sulkeutuisi ja kolmella ihmisellä ei olisi enää murehdittavaa.
^ Torso nahkis puroon. Sitten nämä imukuppiolennot imee kaikki mehut ja päätyy niiden kiertoon, tai jopa saa uuden elämän ympyräsuisena, kunnes tulee paistetuksi.
Mutsi kysy multa, että mitä mun torsolle pitäisi tehdä. Totesin, että eipä sillä oikeastaan mulle ole enää mitään väliä, mihin viskaatte. Rouva esitti siten toiveen, että anoppilan hautapaikkaan, niin on sitten lähempänä ja sano tulevansa sitten kaveriksi. Elikkä sinne sitten.
Olenkin sen sitten muilekin sukulaisille kertonut, etteivät siitä sitten riitele. Asia muuten kannatta puhella etukäteen, kun tuonnempana se on jo kinkkisempää, ellei ole paperille raapustanut.
^ asiasta on toki puhuttu...mitäs sitä mitään hautapaikkaa tai paasia sinne laittaa kun ei ole ketään joka siellä sitten jatkossa kävisi. Tai sitten semmoinen kivi jossa on nahkis-figuuri kiveä imeskelemässä. Taimen-figuuria ainakin saa joten miksei nahkiaistakin. Halvemmaksi vaan tulee toi Kokemäenjokeen viskaaminen.
^Halvimmaksi tulee kun sitoo itse kätensä ja jalkansa ensin ja hyppää sit sinne jokeen. Ei tarvii vaivata muita asialla?
Ontopic: En mitään.
Maantiesuolan loppumista maailmasta.
Olen joskus miettinyt, että pahinta olisi lysähtää johonkin kadulle, se kun olisi jotenkin niin noloa ja kiusallista.
Yhden kylille sipanneen kaiffarin olen nähnytkin autolla ohi ajaessani. Siinä oli Lada vinoparkissa takaovi auki ja kaveri pötkötteli takapenkillä jalat suorina pihalle ja ihmettelin näkemääni. Lehestä jälkeenpäin tapahtuneen luin.
Oma sänky olisi se paras. mutta toisaalta jos Rouvan osuudeksi siunautuu todeta miehensä jäykistyminen (kuolonkankeus) niin eihän sekään ole hyvä asia.
Toinen tapaus oli tässä hiljan auton alle jäänyt jalankulkija. Vainaja oli peittelemäti tienposkessa, muiden asianosasten seisoskellessa parin-kolmen kymmenen metrin päässä odottelemassa hälytysajoneuvoja.
Itse en toki ole suunnitellusti lähössä yhtään mihinkään, lääketieteellinen ennuste ”pitkäikäiseksi” on vain surkea. Hommistakaan ei oikein malttaisi jäädä etuajassa eläkkeelle, että kai sitä sitten siihen sorvin ääreen :)
On topic: Odotan pitkää elämää :)
Lehdon osakkeiden nousua kuuteen euroon. sit ne poistuu mun sijoitustililtä.
Toivottavasti perjantainen reissu nyt toteutuu, ainakin on nyt ollu nahkeet sääolosuhteet.
^ no kyseistä perjantaita 7.12 kannatti todellakin odottaa :) nyt odotan - joulun ohittemenoa ( se menee onneksi tosi nopeesti ohitte kunhan sen lyhyen aattopäivän pätkän selvittää niin jo helpottaa..) ensi helmi-maaliskuun aurinkoisia pakkaspäiviä, ja sitten ensi elokuun puoliväliä.
Pentuterran tuloa Amazonlandiasta että saa uuden asukin kotia. Ja sen jälkeen meillä on hiiriäkin sekä terroissa (eläviä) ja pakastimessa (ei-eläviä). Siellä leipäpaketin ja jäätelöiden välissä. Yeah!
^ Kissanruokaa! :D
^^Pentuterra tuli eilen. Ja tänään tulee matelija sinne sit töiden jälkeen. Sitä odotan innolla. :)
^Käärmeen ruokaa kuolleet. Elävät ihmisten ja kissojen silmäniloa. :cool:
Valvontasiruappsiä. Pikkusipsi, semmonen max 2mm, minkä voi muiluttaa tuotteeseen. Appsillä voi ensin aktivoida ja sitten deaktivoida sipsin myyntitapahtuman yhteydessä tai milloin vaan. Itsekseen ulos kävelleiden tuotteiden sipsitiedot voisi sitten lähettää suoraan poliisille. Tietysti jossain määrin tuo on hankala, jos tuote jää sipsilliseksi ja sen seurailutiedot päätyvät vääriin hyppysiin..
Sipsin paikantamisen käyttöoikeusalue voisi olla rajattu. Eli mä näkisin vaan mun alueella ja poliisi muualla. Silloin ei tulis mitään vakoiludilemoja. Ja toi kävis myös ihan varastohallitaankin hyvin.. Ja paikkojen siivoaminenkin hoituis näppärästi, jos ne olis vielä pöytä- ja hyllykoodattu...
Arkipäiviä, että saisi pari asiaa hoidettua. Ja muutenkin, joulu on muutenkin ällö ja tänä vuonna ihan erityisen yök.
Lottovoittoa. Suurempi todennäköisyys mun voittaa lotossa jättipotti kun saada lisää töitä. Viime viikolla laitoin sokkona ( ei ollu lukulaseja mukana) niin oli 3 oikein!
Siitä se lähtee...
* meen työpaikalle ja ...alan kokoilla tavaroitani ja teen ne muutamat päivät ja annan kaikille ilmasen käynnin, hähhää. Palautan avaimet pomottarelle ja totean että sun hartain toiveesi toteutui, mutta - ilo on kokonaan mun puolellani, ketäs sä nyt kiusaat... ja hyvinkin mahdollista että mä tuon voin vielä sanoa.
Unelmia pitää kuitenkin olla, sillä jos unelmat on kuolleet on peli pelattu. Näin sanoi Matti Esko, ihana ihminen ja artisti, on ollut kunnia tavata.
No paraikaa oottelen, että Pisnhape saa serverinsä taas ylös.
Korjailin nimittäin yhden termarin tekemällä siihen uuden korkin sovitusrenkaan kadonneen tilalle ja ajattelin ladata sen verkkoon.
Kinkkua uunista, vasta 65 astetta taisi tovi sitten olla.
Odottavan aika on pitkä... :( :p:p:p
Talvilomaa.
Paistettuja ahvenfileitä ja punajuurikastiketta :p