Sopii. Lähen nyt torin suuntaan
Printable View
Sopii. Lähen nyt torin suuntaan
Oottako tulos meilpäi? Nyt sillalla odottelen.
Ny Haikalan Ympyröissä, mut ei näy kethän.
@KMW no voi bergel, huomasin viestisi vasta äsken :/ Ajettiin siitä pellon poikki 10.30 aikaan. Ilmeisesti sun jälkiä kyllä peesailtiin jossakin tuolla linjoilla, mikäli leveällä renkaalla ajoit. zero4zerozero viis2viis0yks6 voipi soitella mulle, jos tulee moisia tilanteita uudelleen. Äsken ajelin susta autolla ohi tuossa Klaken keskustassa.
@Lates kiitokset ajoseurasta aamusella. Hikiän ajomies siis huoltoukko josta mainitsin.
Hyvä lenkki tuli ja kroppa ilmoittaa kahden viikon aktiivisen kaljanjuonnin ja roskaruoan syönnin perään, että elossa ollaan :) Ja kerrankin paarmat loistivat poissaolollaan, kun huoltoa joutui tekemään metsikössä.
Pidemmät lomareissut heitetty. Nyt olisi usein aikaa ajella keskelläkin päivää :)
Ajattelin tänään ajella pari tuntia tuossa kympin aikoihin, onko muita innostuneita?
Tupla postaus.
Voisin lähteä mukaan. Mistä? Kymmeneltä?
Voisin myös lähteä. Kymmeneltä on hyvä aika ja kaikki lähtöpaikat käy.
Oisko Tornarin parkkis ja kympiltä?
Tapatalkki sekoilee ja tulee tuplia...
Sopii! Nähdään siellä
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sopii. Voin hieman myöhästyä koska Haikalasta polkiessa kestää hetken aikaa, mutta tulossa ollaan.
Huomenissa voitais ajella maastossa. Viimonen lomapäivä ja pitäis vähä heittää luuloja loman perään pois :D Tänään ei pysty, koska eilen gin tonic....
Mihis aikaa meinasitte metsään eksyä. Mä olen kiltisti tänäänkin töissä ja klo 16oo tulee hieroja. Eli jos illemmal ootte menos ni tää vois tulla mukaa. Viimeeks pyörällä ajanu 7.6... Vois siis aika iisisti ottaa.
Kerkeetkö 18.00? Silloin vaikka tuosta Isoniitun koululta suuntaan Haikala/Pietarinmäki niin kauan, kuin jaksaa. Itselläni pikkusen puuskuttaa tuo lomareissu ja viikonlopun "seminaarimatka" vielä päälle. Huomenna aamusella röihin, joten ei tässä kait yöhön ajella.
Katon heti röitten jälkee romut valmiiks ni kerkeen toho 1800
Tuun kans jos vaan ehdin.
Olipa kevyt alotus vajaan 2kk tauon jälkee... Hyvä lenkki ja viel parempi seura. Kiits
Hyvin luuloja pois pitkästä aikaa. Isosti paljon kiitoksia herroille.
Keskiviikko ja Torjantai aamupäivinä meinasin yrittää ajella omilla kylillä. Jos joku meinasi tehdä aamupäivälenkkiä, niin seura kelpailisi.
Lauantaista oli AnttiHoon kanssa ujoa mietintää, että voisi porukalla suunnata johonkin päin aamulenkille.
Joo ihan jepa lenkki, joskin hiukka rapaista välillä.
Lauantaille iso ehkä. Oliko suunnasta puhetta, lähimaasto vai johki kauemmas?
Ei ollu mitään tarkempaa suunnitelmaa. Itteä teponkallio kiinnostais, ku en oo siel käyny.
Ny on ibexit, litkut ja venttiilit varaukses fillariosas. Perjantaina nouto \o/
Teponkallio kuulostaa hyvältä. Lauantaina ysiltä lähtö Isoniitun koululta? Jos ei muuta kehity alle tai tule vaihtoehtoisia suunnitelmia.
Jahas. Ei sitä aamulenkkejä ajellakkaan, mutta ilta-ajoja voipi olla tällä viikolla.
Teponkallio on hyvä ja myös Syväojalla olis kiva käydä pitkästä aikaa.
Munkin fillari sai päivitystä hiilarikiekkojen ja 27.5 + renkaiden muodossa. En oo vielä ehtinyt testaamaan...
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Syväojakin kuulostaa hyvältä, siellä ajoin ekan maastopyörälenkin Mutiksen opastamana, mut onks nää vähän kaukana toisistaan? Siis isoniittu -> Syväoja -> teponkallio, tulee aika suoraa tykistystä. Mut ihan kui vaa kaik käy.
Enpäs sitten aja huomenna, kun poistivat perkeleet äsken multa takahampaan, niin sykkiminen on kiellossa :/
Maanantaina illasta vois kahtella jos ei tuu kombligaatioita.
Lähtiskös Mutanaama oppaaksi syväojalle?
Maanantai sopii mainiosti, olen huomenna muualla ajamassa ja sunnuntaina varmaan vedän lepiä.
Kellonajalla ei kauheesti väliä, olisko kello 17:00 hyvä??