Eilen aamulla tuli talven ensimmäiset kilometrit luisteltua. 15km 1h10min.
Printable View
Eilen aamulla tuli talven ensimmäiset kilometrit luisteltua. 15km 1h10min.
Aamulla vähän kuuden jälkeen Oittaalle. Ekan 10km oli vähän jäistä mutta latukone tuli paikalle ja viimeinen 3km tuoreella ladulla menikin jo ihan hurmiossa kun suksien alle sai vihdoinkin 'pitoa'. :)
Joulupäivänä. Aattona myös. Taisivat olla talven viimeiset hiihdot, kun täällä ruuhka-Suomessa pitäisi olla auto, jotta pääsisi hiihtämään. Vuoden viimeiset ne ainakin olivat. Maastohiihto on kyllä hieno laji.
Tänään neljä tuntia. Mukavaa oli, mutta latujen kunnossa on kyllä aika paljon parantamisen varaa.
Tänään tuli sitten heitettyä "kevyt" 5km vapaantyylin lenkki. Ei viitsinyt pidempää heittää, ettei mee paikat totaalisen jumiin. oli kyllä mukavaa puuhaa.
Tänään kävin hiihtämässä 23km/1:40 meni aikaa. Jalkapohjat vähä jumissa:D
Äsken olin. Leinola-Kangasalan Näkötorni. 28km ja 1:57:)
liikaa tänään kolmanneksi hiihtokerraksi... jotain 38km ja kolmee tuntii.
Tänään vain 7,5 km...
Ens viikolla.
Eilen 10 km ja hiihtokauden avaus. Sykkeet oli melko korkeet!:)
Tänään 14km Hiihdin :) Kerrasssan upeeta touhuu :D----janne
16 kilsaa vapaata vastasataneessa nuoskalumessa.
Ei prkl vitilunta se oli -15.
7km vapaata. Ei se tänäänkään ollut helppoa.
Tänään 7km.
Tulin tossa 10min sitten pakkasen uhmauslenkiltä. 30km meni eikä kylmä tullu ku poskiin. Iha hauskaa oli taas:)
Tos pvällä kävin 11km sipaseen uuden vuoden kunniax:p
Äskön 1,5h aamulenkki luistelutyylillä. Hieno aurinkoinen aamu, mutta niin kylmää. Onnex kylmä pysyi vaatteiden ulkopuolella:). Iltapäivän puolella vielä jotain liikuntaa ulkosalla.
Aaumusta kävin Keinukallioilla hiihtämässä upeilla laduilla, väkeäkin oli kiitettävästi. Rapeat -14 näytti mittari.
Eilen iltapäivällä 1h30 ja tänään aamulla 1h50 vapaata.
Tänään 1h35min , yhteensä 5h50min kolmena viime päivänä. Sais vaan toi lumi vähän vanhentua , jotta suksi luistas paremmin...toisaalta tulee vedettyä hartaammin kun ei luista niin hyvin.
tänään 7km vapaata. -18°C pakkasta ja hyvin tarkeni.
Tänään hiihdin vapaalla 12km. Oli raskaahkoa hiihtää, kun oli satanut kevyttä pakkalunta ja pakkasta oli 16 astetta eli sitähän sanotaan vitikeliksi.
22 kilsaa persaa -15.
Johtuuko se kelistä ettei tahdo kulkea? Ja mä ku oon luullu, että mä en vaan jaksa :D
Uudenvuoden aattoma hiihdin parisataa metriä tossa lähiniityllä rantaan rakettien ampujia ja raketteja katsomaan. Takaisin hiihdin uudenvuoden päivänä.
Eilen tunnin verran vapaata. Pakkasta oli -18 astetta ja latua ei ollut ajettu tampparilla uuden lumen jälkeen, oli niin nihkeää että hyvä ettei alamäkeen pysähtynyt.
Tänään 2h15min vapaata, oli melko viileää ja ei suksikaan hirveästi luistanut.