No ei tänään, mutta eilen rakensin säätämöön uuden pöydän. Vanhasta lattialaudasta ja kakkosnelosesta. Yks 6-pakki siihen kului ja vähän ruuveja.
Printable View
No ei tänään, mutta eilen rakensin säätämöön uuden pöydän. Vanhasta lattialaudasta ja kakkosnelosesta. Yks 6-pakki siihen kului ja vähän ruuveja.
aloitin tän päivän kattomalla Jamie Oliverin ruokaohjelmaa... Niin äijää....
Luokitellaanko vajellusjalkineiden rasvaaminen "Äijäksi" ?
On niillä kyllä tarkoitus ihan kävelläkin.
Kävin parturissa
Hitsaan joka pvä ilman hanskoja:D
En kai mä mitään.
Ei ihan tänään, mutta viikonloppuna pesin pyörän WC:n suihkutilassa. Operaation jälkeen piti luonnollisesti pestä itse vessa, ja siinä menetelmä oli "tila märäksi, saippuaa harjaan, harjalla käydään läpi lattia/seinät/lavuaari/pytty ja suihkulla suihkutetaan puhtaaksi.
Rasvaroiskeita oli vähän myös oven alareunassa. Sitä ei voinut suikuttaa paikallaan, sillä vesi olisi valunut köökin puolelle. Mutta sen sijaan että olisin lähtenyt hakemaan keittiöstä rättiä ja pyyhkinyt sillä, nostinkin oven saranoiltaan ja pesin samalla tavalla suihkussa. :cool:
Äijä olisi käskenyt vaimon tekemään tuon :D
Niin, ainahan sitä voisi käskeä, mutta se lopputulos... Ja sitäpaitsi, kun ei sellaista vaimoa satu taloudesta löytymään... Enkä myöskään usko, että lainatulla kokeileminenkaan tuottaisi ihan toivotunlaisia lopputuloksia. :(
...mistä voidaan tietty jatkaa pohtimalla, että jos taloudessa ei asu vakituisesti kauniimman sukupuolen edustajaa, niin voiko siivoaminen ylipäätään olla kovin äijää, ihan siivoustavoista riippumatta. Ellei nyt sitten satu siivoamaan tyyliin "ysiviitosella" ja sytkärillä, mutta siinä taas olisi vähän turhan paljon niitä haittapuolia. :(
Ei oo helppoo olla mies. Niinhän sitä vajaat 40% Hesarin NYT-liitteen lukijoistakin oli juuri sitä mieltä, että miehillä on vaikeampaa kuin naisilla. :(
Eilen - juosten rikotulla pohkeella oli pakko lähteä sateeseen polkemaan (kokeilemaan josko fillarointi sentään luonnistuisi), hauskaa oli eikä sattunut, paljon :D
En tänään mutta muutama päivä sitten ajettu 2000 km isolla pakettiautolla putkeen nukkumatta. Ainoastaan tankki ja *issitauot 3x matkan aikana. Ajoaikaa 20h ja jalat/kroppa enemmän rikki mitä 300 km pyörälenkin jälkeen. :eek:
Sitten jäähdyttelyksi päivä tuon jälkeen 2200km takaisin.
Äijää vaikka itse sanonkin. :cool:
ps) Ei ollut toisaalla epäillyt äijät oppaina vaikka kaikenlaista "kamaa" tulikin kuskattua kotia... Ruotsalaiset tullimiehet ei takavarikoineet rajalla mitään vaikka naureskelivatkin kyllä kuormalle. :D
Edit: Ison Ford Transitin huippunopeus täyteen pakattuna kitkarenkailla 155 km/h (oikeaa nopeutta, TomTom navigaattorin avulla mitattuna). 135-140 km/h oli sopiva matkakeskinopeus.
Join arki-iltana alkoholia ja porasin samalla reikiä seiniin. :cool:
Oon ajellut työmatkaa vaan autolla ja pöörä seisoo tallissa???
Tarttis tehrä jotakin!!??:eek:
en mitään.
Plasmaleikkurilla paloittelin teräslevyä:cool:
Ajoin fillariliikken ohi edes hiljentämättä vauhtia. (epäuskoisille voin kertoa, että se oli kyllä jo auki. Joku siellä sisällä heilui)
En vaihda jarrupaloja, vaikka ne ovat jo pahasti raudalle asti kuluneet. Mukava ääni tulee jarrutettaessa ja metallilastuja lentelee jarrupalan ja vaneen välistä...
Vaihdoin maastoautooni uudet takajouset
Potenut krapulaa. :mad:
Ajoin moottorikelkan ramppia pitkin peräkärryyn.
Kelkan leveys 125 cm ja kärryn 130. Vauhtia piti ottaa ja kun on lumeton maa niin vähän hirvitti.
Noh en itse mitään, mutta poika (7v) oli tuupannu naapurin tytön (8v)ojaan koulumatkalla. Oli kastunu kunnolla, isä soitteli.
Leivoin joulutorttuja. Taino, eilisen puolellahan se oli.
pöllyttäny aivottomia ihmisiä ja lintsannut koulusta
Ollut kuumeisena töissä.
Hain joulukuusen. Ajoin klapikuorman tontille.
siitä hyvästä mitali ;)
http://riemun.huuto.net/auctionimage...d65-medium.jpg