Miten tuolla palautus? Tilasin sieltä tavaraa ja maksoin paypal:n kautta ja peruin heti samana päivänä tilauksen. Sanoivat, että paketti on jo lähetetty. Voinko vaan jättää sen noutamatta postista ja he palauttavan sen takaisin?
Printable View
Miten tuolla palautus? Tilasin sieltä tavaraa ja maksoin paypal:n kautta ja peruin heti samana päivänä tilauksen. Sanoivat, että paketti on jo lähetetty. Voinko vaan jättää sen noutamatta postista ja he palauttavan sen takaisin?
Hei, oisko kellään kokemusta noista BMX-Pyöristä joita EI oo siellä varastossa, vaan siinä on joku päivämäärä millon niitä tulee sinne kauppaan. IRC-Galleriassa yks hemmo sano että oli monta kertaa tullu viesti että eivät oo saanut niitä Bemäksiä sinne kauppaan ja että joutuu odottelemaan vielä pitempään. Tilasin ite tollasen Ruption Motion BMX 2011 Pyörän, siihen penkin,polkimet ja ratin. Siinä oli jotain että ''Due In Stock 18/10/2010'' Että tuleeko niitä sitten varmasti tuohon aikaan sinne kauppaan, ja kuinkahan pitkään mahtaa mennä että se BMX tulee kotiovelle? En halua alkaa odotteleen niin pitkään että jo lumet sataa maahan. Että mieluummin perun sen tilauksen ja tilaan suomesta. Ja tilasin ihan visalla ton, että rahat on varmaan jo otettu tililtä. Vähän oon pulassa, että ois kiva jos joku vähän auttelis! Kiitos jo valmiiksi.
Aika normisuoritus taas: pari Hollowtech 2 keskiötä, rattaita eteen ja taakse.
Tilaus perjantai-iltana 17.09. ja tilausvahvistuksessa arvio että lähetetään maanantaina
Perillä maanantaina 27.09.
Tilaus 16.9 sisään.(Stemmi, tanko ja satula) 17.9 tuli sähköpostia, että haluamani stemmi ei ole saatavilla. Sähköpostilla sai lisättyä tilaukseen toisen stemmin. 21.9 paketti lähtenyt ja tänään 28.9 hain postista.
Onko kellään kokemuksia, miten väärän tavaran kanssa toimitaan? Tilasin 120mm stemmin ja paketissa tulikin 130mm.
Ainakin palautusohjeet on tässä:
http://www.chainreactioncycles.com/I...ationLargeID=4
> "I have received an incorrect item."
Kohta 1: You must notify us within 7 days of receipt.
kohta x: We will carry out your instructions as indicated on your returns form (subject to stock availability) then refund any standard postage costs to you.
Hassunhauskaa. Eilen tilaus sisään. Kaikki neljä tilausriviä in stock. Tänään ilmoitus että yksi rivi toimituksessa ja että kaikki ei voitu toimittaa koska ei ole varastossa. Nopea vilkaisu ja kaikkea edelleen in stock. Hinoo
Taas uusi ennätys, 20 h ja ihan puskista - ma illansuussa tehty tilaus, normaali tilausvahvistus vastaanotettu mut vielä eilen 14:05 tilaus "processing"-tilassa. Samalla soi puhelin, UPS:lta terve - olis sulle paketti...
Läjä sälää, lutaa ja roipetta tilauksen mukainen.
Saas nähdä mitä tapahtuu sit kun lopettavat tuon prosessoinnin :seko:
Saat paketin toiseen kertaan? UPS testaa jotain star trek materian siirtoa?
Höh.. Omat paketit ollu jo kohta 5pv seilaamassa Länsimerellä...
Edit: Jaa. No sitten ensimmäinen paketti tuli 5min siitä kun tuon kirjoitin. :p
No vielä kaupasta itsestään sen verran että takuupalautus toimi ihan OK. Ainoa kipukynnys oli siinä että postikulut takaisin piti maksaa itse, mikä nyt rungon tapauksessa oli ihan huomattava summa euroja, lähemmäs sata... :mad:
Kokeilin UPS Express Saver toimitusvaihtoehtoa. Laatikollinen in-stock tavaraa tuotiin ovelle 23 tuntia tilaamisen jälkeen! :)
Mulla kesti tällä kertaa tasan viikon ja olisi kestänyt pitempäänkin jos en olis hakenut pakettia itse tänään UPSilta. Tää oli UPS maakuljetus kun täpitin väärään kohtaan :) Mutta kaikki 5-6 tilausta mitkä oon tuonne tehnyt ovat aina olleet oikein.
Tilaus torstai-iltana 30.9, paketin sai hakea postista tiistaina 5.10. Tilaus oli tosin pieni, ja tuli isossa kirjekuoressa Royal Mail Internationilla.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...&postcount=417
Näyttäs toimivan nykyisin, ainakin muutaman paketin ostalta, tällaisella koodilla:
JJFI613484 + parcel forcen numerokoodista 11 ensimmäistä numeroa.
Tosin paketti on tullut vasta postin seurannan piiriin klo 1405 ja sitä on yritetty toimittaa klo 15. Kävin sit kyselemässä sitä lähipostissa ilman seurantanumeroa illalla.
Sitten kun jaksaisi, voisi alkaa soittelemaan & selvittelemään, miksi CRC:n order detailseista saatu numerokoodi syötettynä GLS:n trackingiin kertoo paketin olevan toimitettu eilen, vaikkeioonäkyny.
Sellaisen ihmeellisyyden olen huomannut, että jos maksun suorittaa Paypalilla, niin tilaus ei kirjaudu lainkaan "Order history"-otsikon alle. Sähköposti-ilmoitukset tulevat kyllä niinkuin pitääkin, mutta tuohon valikkoon, johon vanhat ja keskeneräiset tilaukset ilmaantuvat, jää tyhjäksi. Luottokortilla maksaessa tilaukset taas kirjautuvat tuonne.
Näin ollen siis Paypalilla maksettuihin tilauksiin ei ole saatavilla seurantakoodia (paitsi tietty pyytämällä). Olenkin itse "ratkaissut" tämän niin, että pienemmät tilaukset, jotka tulevat Royal Maililla, eivätkä siis ole muutenkaan seurattavissa, maksan Paypalilla ja isommat lähettifirman toimittamat paketit luottokortilla. Mieluummin toki maksaisin kaikki Paypalilla, kun se on aika paljon iisimpää.
Tilisiirtona maksaessa ostos kirjautui myös Order historyyn. Rahan liikkumiseen vaan näytti menevän suunnilleen yksi TYÖpäivä.
Kyllä ne näkyy, toi on joku bugi. Mulla kävi kerran tolleen ja laitoin palautetta asiasta. Peruivat sen tilauksen ja pyysivät laittamaan uudestaan ni meni perille asti. Tosin se tilaus ei sillon tainnut näkyä missään eli ei tullut edes sähköposteja jne.
Itsellä kävi niin että olin tehnyt käyttäjätilin @gmail.com osoitteella ja tein tilaukset siitä. Maksoin paypalilla joka on sidottu @pp.inet.fi osoitteen. Ei näkyny tilauksia myöskään minulla verkkokaupan sivuilla, kunnes hokasin kirjautua tuolla paypalliin sidotulla osoitteella (ensin piti tietty resetoida salasana).
Hienosti kyllä pelaa noi paypal maksut ja palautukset CRC:llä. Vaikkakin pakettien toimitus on sairaan hidasta maarahtina.
No, tuohan saattaa tosiaan olla syy. Mulla on nimittäin CRC-tili ja Paypal eri sähköpostiosoitteilla.
Tilaukset ovat tosiaan tulleet moitteettomasti Paypalillakin maksaessa, mutta tuo Order History on vaan jäänyt tyhjäksi.
Jopas olikin vikkelää toimintaa :eek:
Viime tiistaina tilaus sisälle ja seuraavana maanantaina postilaatikossa :D
Joo nopeaa palvelua todellakin. Eilen aamulla laitoin ketjut tilaukseen ja nyt tänään jo Suomessa, luultavasti huomenna tai jo tänään posti tuo ovelle. :cool:
Viisi tilausta takana eikä vielä ole ollut yhtään ongelmia ko. puljun kanssa!
Nyt tipahti 10% henkilökohtainen alennuskuponki sähköpostilaatikkoon. Voimassa 15.11. asti. Muillekin on varmaan tullut tällaisia?
Oman tilausmäärän huomioon ottaen tuo lojaalisuus-vaatimus ei liene kovin kummoinen.
Tulipas alennuskuponki hyvään aikaan. Tarkoitus on ensi viikolla tilata +2ke joustorunko ja 10 pinnaa siitä pois niin saa paljon asennuskaljaa :)