ääni torstaille
Printable View
ääni torstaille
Mää voisin lähteä torstaina jarrumieheksi. klo 17 jälkeen?
Niin mihin nähden startti olisi läheltä?
Mulla saattaa mennä melko myöhään, enkä pääse pimeellä ulos. Mut tänään käytiin ajamassa pellonlaitaa ja epäselväksi jäi oliko osa polkua vai ihan metsää. Linnuntietä mitattuna retkikartta kertoi, että lenkki oli 16km.
Ollakko torstaina kukaa lähös vaiko pitääkö maastopyöräklubin ajoihin kammeta
Minne mennään Huomenna? Tiileri? kl.18? Suuntana H0m0 kaltsit?
Juu, ajelin laakson kautta toikkalaan joku päivä sitten, niin g-galtseilla useampi mieshenkilö ihan varmaan vaan sattumalta pusikoissa ja jokunen otti aurinkoa. Enpä jäänyt kikkailemaan :)
tiileri 18 se o jämpti
Nå jätetään sitten Galtsit väliin :o, kun ei jätkät ymmärrä rakkauden päälle :D
Voi v---u, mun pakko jättää ilta-ajot väliin, kun pukkas päälle niin kauhean flunssan. Nenä valuu kuin Niagara ja olo on tosi tukkoinen. Syy on joko a) lääkityksen sivuvaikutus b) liikaa käytetty ilmastointi.
Tähän oloon olisin juuri kaivannut rakkauden lämmittävää hehkua:eek:.
Tiileri? 'tu ku ei tiedä mestoja! g galtsit?!
Jelpatkaa nyt tyhmää...
Mäkin voisin tulla täältä idästä Tiilerille klo 18:00 hidastuttamaan teidän menoa. - Heikki -
Tiileri löytyy ekasta viestistä... g-galtist on siinä Laakson sairaalan pohjoispuolella. Kannattaa kulkea niitä R2000 itäpuolisia kallioita ja siirtyä reitin toiselle puolelle siinä ratsastuskentän pohjoispuolitse vasta :)
Määkin voisin itse asiassa tulla ajelemaan Ylästöön. Jollei nyt siirtymään mene turhia aikoja..
Se parin minuutin ongelma on siinä että pääsen duunista vasta kuudelta :D
Tiileriltä ajaa puolisen tuntia munkkikoskelle kikkailemalla ja mutkittelemalla. Siitä vartti paloheinän majalle korpipolun kautta, isolta kiveltä mäen päälle ja lasku alas. Siitä maunulan majalle taas puolisen tuntia. Eipä tuo liene vaikeata sopia toista treffipaikkaa matkan varrelle. :)
Kiitoksia sedille lenkistä (kaarroin Maunulasta kotia kohti muiden jatkaessa takaisin Tiilerille).
Hauskaa oli ja sykkeetkin oli koko ajan tapissa :-)
Heh, molemmissa Mondrakereissa oli ruuvi löysällä.
Siirtymisineen: 40,6km, 3h 54min, 2482kcal.
- Heikki -
EDIT: Ei ollutkaan sama ruuvi löysällä.
Juu oikeen mukavaa oli, meno oli reippaan puoleista. Alko täpärillä ajo lopuksi hieman jopa sujumaan. Tuo El Guapon RS Monarch ei sovellu nopeeseen ajoon, liian löysä simmitys, täytyy kaivaa säästöpossusta rahaa ja käydä pidentämässä Elkan Markuksella. Oikeen paljon kiitoksia kaikille mukana olleille.
Muoks:
Täytyy varmaan hommata Muklukkiin 29" kiekot ja joustokeula... Meinaan Sw´:n Kona sinkula jätti positiivisen muistijäljen perseeseen.
jes, Meni muuten se sisurikin sitten puhki ku tiileriltä lähdin vielä mettän kautta siirtymään autolle =) Olipas mukava ajella hyvässä seurassa
Mikäs ruuvi oli löysällä, avaus iskarin yläpään ruuvi.
10 pistettä ja papukaijamerkki PMT:lle. Oikein tiedetty.
kammen yläpuolella oleva linkku laakeri oli löysällä , piti vaan pyöräyttää kuusiokololla takaisin kiinni. Pitää avata ja katsoa onko laakerit jumissa ku oli korkin avannu. Sit vaan lukitteella kiinni ja lujaa ajoa ... .
on mulla noi iskarin puslat pysyny kiinni ku on läpipultit niissä , joten saa kirsiteltyä pikkasen yli momentin =)
Toivottavasti saat pyörästä viat korjattua. Mua jäi vaivaamaan mikä sen aiheutti, että ylämäen alkaessa vauhti kiihty äkisti?
Kiitos kanssa puolestani hyvästä vedätyksestä. Pitänee tässä aktivoitua porukkalenkkeilyn osalta muutenkin.
Mä en sitten lähtenytkään perään siitä uimahallin takaa... Ihan ajoissa olin liikkeellä ja hyvin olisin ehtinyt lähtöpaikallekin...
Mulla on selitys:
Joutessani ajelin sinne altaan reunapoluille (ekaa kertaa muuten, tulipa vihdoin nekin tsekattua). Sitten hokasin mennä morjestaan yhtä kaveria Ykkösmarkon pihapiiriin ja siinä tuli juotua yksi olut. Ja kun oli muutenkin nääntynyt olo tuo Sandels veti ihan veteläksi. Ylästöstä eteläänpäin ajellessa ei enää jaksanut ihan jokaista maastopätkää vetää.
Ei vaan jaksanut kaahailla enää, olisi kyllä aika osallistua setälenkeille joskus kun sitä on vuosia(!) jahkaillut :D ...ja ne Ylästön polutkin on ihan korkkaamatta itsellä.
Joskus toiste sitten...
Mutta kerrankin oli oikea tekosyy, eikä mitään selittelyä :)
Komppaan mutista, JackOjalla oli varsin pätevä tekosyy.
Joku virheä Spessu siinä kolhoosin pihapiirissä vilahti samaan kun tulin töistä kuuden jälkeen, veikkasinkin tätä ohjastajaa... Meiltä olis voinut saada palauttavan singlemaltin jos jalat meni.
Päikkärit vei voiton muista aktiviteeteista, skügge boy - dööd.
Muuten... mahtuuko täällä talojen ja aidan välissä menemään joku polku vai pitääkö kiertää noiden katujen kautta?
Netissä ei ole vielä uudempaa suunnistuskarttaa kuin tuo eka versio, siitäkin saa vähän viitteitä missä polkuja menee.
Uusin versio tulee öö.. kesäkuussa.
Kattokaa ny, taas toi kiusaa mua.
Olisko la mitään jengi ajohommaa missää ?
Juu.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti JackOja
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...1&d=1262349307