Yksi tuttu Rajamäellä asuva crossaripoika olisi kiinnostunut lähtemään mukaan.
Printable View
Yksi tuttu Rajamäellä asuva crossaripoika olisi kiinnostunut lähtemään mukaan.
^^ jepajep. 09.00 tervetuloa,hyvä lenkki tiedossa jos ei hidas vauhti ja taukoilu haittaa:). Aikaa ei nyt ole mihinkään eeppisempään, kotihommat kutsuu kohta puolenpäivän jälkeen. Kalustorajotteisuudesta johtuen ei Märkiön Parempaa tällä kertaa.
Ilmestyn sinne klo9
Eipä näkynynnä Rajamäen rossipoikaa. Hyvän lenkuran missasi hän. Oli oikein mainiota löytöretkeilyä Solttilan Ylängöllä. Siellä on mukavaa vastapainoa ikuiselle neulaspolulle. Löytyy hyvin vähä kuljettua polunpätkää + eri ikäistä motouraa, kohtuu haastavaa paikoin + ihan vaan ajamatonta mustikkapusikkoa. Oli puhetta että pe aamulla uusinta ja polunkartoitusta ja merkkailua. Silloin lähtö hautuumaalta. Varmennus siitä to illalla. Onko muita innokkaita kuin Teekuppi? Missä veli Lansive?
ps. T-CUP:n uusi Trekki on ihan helvatan hieno. Jos mun pitäisi joku täysjuusto laittaa niin tommonen se olisi. Onneks ei tartte:)
Mä olen kotona lapsenvahtina. Vaimolla pelkkää iltavuoroa koko kesä. Ei ole ikinä jäänyt ajot näin vähiin.:(
Kiitoksia lenkkiseurasta! hienoo polunalkua sieltä löytyi tulihan sitä lenkille pituuttakin melkein 4 tuntia. mulle myönnetty vapaaksi Pe aamupäivä:)
Moottoripuukolle olis töitä Märkiön paremmalla puolella...täytyy joku päivä käydä raivaamassa muutamat rungot pois reitiltä.
^ hyvähyvä. Palataan aiheeseen lähempänä.
Auto lähtee pe aamulla muuanne ja siirtymä Rajamäelle on läskille vähän liikaa. Rostseikkailen kot'puolessa.
Keskiviikko aamuna klo 09 jälkeen metsään menijöitä?
^ ehkäpä hyvinkin. Palaan aiheeseen. Illat kuluu jalkapallon parissa.
Samoin täällä, fudista telkkarista ja kentän laidalta :) lähden aamulla sinkilällä kohti kk ja ke aamuna vapaudun klo09 ed.mainitusta paikasta. Ilmoittele , niin sovitaan tarkemmin.
Hei, onko Nurmijärvellä maastopyörä yhteislenkkejä syyskuussa?
Kesällä nyt on vähän hiljaisempaa ja paljon käydään Hyvinkäällä ajamassa, mutta syyskuussa varmasti on jotain eloa täälläkin.
Etsitään hidasta ja rauhallista apuajajaa jollekin arki-illalle.
Takajaloista toinen on käytännössä poissa pelistä eli vauhti ja reitti sen mukaan. :)
Mä olen ainakin hidas. Minkä mittaista lenkuraa oli suunnitelmissa?
Luokkaa 2h, alkaen 18:00 tai myöhemmin, ti-pe.
Mistä lähtö? Mulle sopisi huomenna 18 kun emännälle tulee vieraita. Muutkin päivät käy - ja/tai.
Hautausmaa ja akateeminen vartti pelivaraa lähtöön eli 18:15.
Totesin eilen että joudun tunkkaamaan pienetkin jyrkät ylämäet. Ajetaan koko matka alamäkeen siis.
Sopii oikein hyvin. Minun pitää käydä sitä ennen viemässä jälkikasvun iltarasteilla löytämä emit Kehityksen majalle (unohti jättää sen maaliin löydön jälkeen). Partionummea ainakin vältellään tänään kun siellä on suunnistelijoita.
Vielä pitäisi arpoa lähteäkö läskillä vai ottaisinko täpärin jo toista kertaa tänä vuonna ulos talllista.
Tulen myös kurvailemaan Rajikselle tänään.
Heitän tyttären iltarastien sarjakisaan ja tulen mukaan pyöräilyyn.
koitan olla kuudelta siellä.
Kiitos kaikille seurasta.
Vain kaksi pyörää saatiin tuhottua joten reissu oli onnistunut. Loppumatka ajeltiin asvaltilla kun loppui usko siihen että päästään ilman taluttamista takaisin. Hyvää opetusta silti:
1) pitää tilata vaihtaja varoiksi
2) mun seuraava täpäri ei ole Radon...
Jos vaikka torstaina uudestaan? Kierretään Sääksi ja jos silti tuntuu niin vähän sakkolenkkiä lisäksi. Ei kumminkaan yli kahden tunnin kun tällä helteellä meikäläinen joutuu kohts tunkkaamaan tasamaallakin.
Olihan se melkosta Raatteen tietä kaluston osalta.
Torstaille jyrkkä ehkä ja tuotanoinaa bike-discountissa näyttäs olevan hajakokoja Monarkkia halballa jos silmäväli natsaa ja takuu ei toimi.
Äijät räppää niin isosti että kalusto ei kestä?
Jos kaikki menee ihan stömsöläisittäin niin olen mukana Sääksinkierrossa to. Jos en ole näkyvillä niin älkää odotelko.
Mihin aikaan torstain startti olisi? Jos se on klo. 18 tai myöhemmin niin voisin yrittää päästä mukaan.
Kello 18 plus akateeminen tai myöhemmin jos kansa paremmin tietää ja huutaa kuin Ronkon sonni (anteeksi, oli pakko vaikka en Timoa kannatakaan, mutta suomalaiset sanonnat vaan on niin hyviä).
Tulossa ollaan kahden miehen voimin. Lähtö varmaankin hautausmaalta?
Hautausmaan parkkiksella kokoontuminen. Hidasta ja läskiä ainakin meikäläisen osalta.
Taatusti on tandem-vauhti.
Onko vaihtaja ysi vai kymppi? Mulla on jotain joutavaa osaa tuolla laatikoissa.
Pitkähäkkinen xt ja lyhyt lx olisi vapaana. Ei tosin shadow mutta hintakaan ei ole paha (sanotaan kymppi). Medium slx löytyy kanssa, mutta siitä pitää saada vähän enempi rahaa.
Ja väärin päin toimiva xt jonka annan ilman jos joku huolii.
Uusi takavaihtaja laitettu!
olen kuudelta hautausmaalla, kun näillänäkymin ehtisin mukaan.
tuo uusi takavaihtaja voi vaatia pientä säätöä matkalla, että sen verran voipi tulla stoppia.
Jos vanha vaihtaja oli kytkimellä varustettu niin kannattaa selata netistä mikä osa siitä kannattaa ottaa talteen. Joku pikkulipare se oli jota ei mistään saa varaosana, mutta hajoaa luvattoman usein ja tekee vaihtajasta toimintakelvottoman.
Eipä sittenkään. Ajakaa varovasti ja muistakaa juoda!