Uusi pyörä on kasauksessa/säädettävänä ja nyt jännitän kerkeekö tulla joululomille saksan maalta :D
Printable View
Uusi pyörä on kasauksessa/säädettävänä ja nyt jännitän kerkeekö tulla joululomille saksan maalta :D
Autoilijat erityisen kohteliaita, ( = noudattivat väistämissääntöjä), äsken pidennetyllä kauppareissulla.
Ehkä valoilla ja huomiohanskoillakin osuutensa.
Kävin tekemässä sopparin paikalliseen humppapumppapuljuun. Hyvällä tarjouksella, oikeestaan maksut alkaa juoksemaan vasta maaliskuussa, eikä ollut minkäänlaista liittymismaksuakaan. Kilpailevalla firmalla oli myynti jäykkää ja törkee hinnottelu: ois kuulunu maksaa "liittymismaksu", joka koostuu parista pt-käynnistä ja jostain ravintoneuvonnasta, eli ei mitään mulle tarpeellista. Kunnon "Ei näin"-esimerkki :/ Hyvälle tuulelle tulin siis tän toisen puljun oikeesti asiakaslähtösestä myynnistä ja tavasta löytää se mitä kaipasin :)
Hitto kun on helppoo käydä lääkärissä. Yksi meili niin muutaman minuutin päästä tipahtaa eReseptistä kuittaus maililla että käy hakee noi. Kätevää!! Ja vielä ohjeistettiin että ota sit ennemmin tuo XXXkpl paketti äläkä YYYkpl koska on lähes samanhintainen ja toisessa on 50% enemmän tabuja. No, sillä tietysti mitään väliä, eikait kukaan hullu nyt lääkkeistään mitään maksa itse anyway mutta hyvä ele.
Selvisin hengissä jouluostoksilla kaupungin hälinässä vaimokullan kanssa. Nyt hän lähti omille teilleen muutamaksi tunniksi ja pääsin kotisaaren olutjuottolaan palautumaan.
Kävin salilla tekemässä pienen jumpan. Painot oli puolet entisestä, mutta väliäkös tuolla, sais ny ekaks ees jotain painetta. En itseasiassa tiedä kauanko olin käymättä, varmaan kolme-neljä kuukautta. Nyt on sekin kynnys ylitetty ja pari kertaa viikkoon ihan ok jos ny jaksaa. Otti se kynnys aikansa :D
Sain liudan puita pitkälleen, karsittua, pätkittyä ja läjiin odottamaan ajokonetta.. Ja kun pääsen kotiin, luen, ettei kelkoille tullutkaan kateusveroa. Pitääkö nyt hommata toinen?
nih..
Huomisesta alkaen taas päivä pitenee ja lähdetään kesää kohti. Jo oli aika.
Joulukuusen tuoksu.
Hyva ajo Axen kans, eika ees sormia palellu matkalla.
Brevettikortit tulikin takaisin jo. Ja mitalit olikin hienompia kuin oletin. Poitsukin niitä mittaili (hienoja) ja kyseli että mistä noita saa. Sanoin jotta ajamalla ja sullakin on mahdollisuus kun maltat tulla lenkille sen pelikoneen äärestä. Näytti siltä että pään sisäinen prosessori alkoi raksuttaa vaihtoehtoja.
Uurastuksen alustava arviointi/alkanut joululoma. Teinistön suhtautuminen nettirajoitteiseen
joulunviettoon..? (mikähän koira tähän on dumpattu?) Setzerin BB:n uudemmankin Yulelätyn esitykset.
Pienestä se on pienen ihmisen onni kiinni. Kuten siitä että masu suostuu yhteistyöhön, ja vaivahan helpotti samantein. Pystyy hengittäänkin kunnolla.
Voi että ihanaa!
Neljältä lähtee toivottavasti kone, joka vie vihdoin kotiin ja lomalle.
Sain vihdoin yhden työlään ja vaikean kuvaprojektin valmiiksi, ja myös väännettyä enklanninkielisen selostuksen kuvien yhteyteen, kun ilman taustatarinaa se projekti ei "avaudu".
Ja oon tyytyväinen projektiin.
Äskeinen vanhan herran haastattelutuokio paksupyöristä kun olin irroittamassa Pollen suitsia aidasta keskustassa.
"Vantteran näkönen peli", oli loppukaneetti. ;)
Jonottaminen. Jonotin puolisen tuntia orimattilalaisen lähilihakaupan pihalla, että pääsen vuorollani ostamaan heidän aivan loistavia tuotteita. Siellä oli jonottajille grilli kuumana ja tarjottiin mainioita makkaroita ja lisäksi joulupukki oli paikalla karkkeineen. Enpä muista koskaan nähneeni jonossa niin hymyileviä ja iloisia ihmisiä.
Joulunviettoon lähtöhetken lähestyminen 1,5 tunnilla klo 16:sta klo 14:30 eli enää sellanen tunteroinen , kun pääsee/joutuu shoppailemaan jouluruokaa ja "jotain pientä lahjantapaista" Ehkä sitä pitää glögiäkin varuiks ottaa plo :p
Huomiselle vapaapäivälle siirtyminen.
Ajatus siitä, että huomisen työpäivän jälkeen alkaa kahden viikon loma.
Keuhkolenssu alkaa hellittämään ja saattaisi jopa uskaltautua läskeilemään viimeistään alkuviikosta.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Pieni loma alkoi.
En päässyt omaan kotiin jouluksi, mutta mutta omaan kylppäriin kylläkin! Tuli kyllä nätti, niin nätti. Upea tunne saada edes jotain valmiiksi. :D
Loma ja norsun leijanheittovideo
https://youtu.be/18ilAoVaJFk
85 kiloa tiukkaa lihasta -kandeis jo harkita kehokisoja..
Joulupukki toi Suuri suomalainen pyöräkirjan.
heh...no lomaahan riittää, tässä on kohta ti-ke pari työpäivää ja sitten taas 6 päivää lommaa.
Mutta ilahdutti kovasti kun W-klubilaiset myy mulle mieluusti nukkeja/asuja - kun otan niin hienoja kuvia, ja ovat iloisia jos se tuote tulee kuviini! voi vitsit tuntuu kivalta, toki aina kerron kuvatekstin yhteydessä mistä jotkut erityiset asut/osat on peräisin. Paneudun näihin aika tarkasti ja yksityiskohtien pitää olla kohdallaan, niin tosi kiva että se on huomattu :)
Huomenna, tasan tähän aikaan anoppi on jo matkalla kotiinsa.