Uus pyörä vai ehkä ei? Vai ostaisko sillä rahalla jotaki muuta
Printable View
Uus pyörä vai ehkä ei? Vai ostaisko sillä rahalla jotaki muuta
Kiinteiden lokasuojien ja tavaratelineen ostaminen hybridiin on harkinnassa.
Luulen, että se on vähän hiipumassa koko sivusto. Kavereiden ja töiden takia tuli palattua takaisin sen pari kertaa, mutta kyllä nyt tuo WhatsApp on ollut oleellisempi yhteydenpitoon ja Instassa voi julkaista kuvia jos tahtoo. Vähän kyllä tekisi mieli aloittaa taas kirjoittamaan kirjeitä. Niissä on sitä jotakin.
Vuosituhannen alun Mountain King 2.4 vai Vertical Protection 2.3 eturenkaaksi dyykkijäykkäperäseen .. taakse Nobby Nic 2.4
Poistuin Facebookista vuonna 2011. Olen vielä hengissä.
Paljon olen pohtinut että pitäisikö kuitenkin tili olla työasioihin liittyen. Mutta jos kerran sivusto on hiipumassa taidan jatka näin ilman.
^
Kyllä, jonkinlainen elämäkin on.
Olen myös poistunut useampaan otteeseen. Viimeisin villitys oli lakata seuraamasta ihmisiä, eli mulle näkyyy oikeastaan vain uutistoimistojen juttuja. Vältyn nyt suurimmalta osalta somevillityksiltä.
Itseasiassa oon harkinnut myös puolen kaverilistasta poistoa, varsinkin nyt fitness expojen alla on joku villitys miehillä alkaa lähettelemään kaveripyyntöjä. Jotkut hyväksyn, kun on mulla muitakin itselle täysin tuntemattomia kavereina ja jotka kuuluu sceneen ja kaikki nyt vaan on niiden kavereita. Toisaalta oon aika irtautunut jo koko scenestä ja ihmettelen sitä suuremmalla syyllä miksi kukaan haluaa olla entisen urheilijan kaveri. No waewö, en tee toimenpiteitä.
Tekis mieli laittaa viestiä että milloin tulee uudet Salsat kauppoihin. Toisaalta Soma on nyt valmis, mutkumutku :D Aina voi päivittää! Mulle nähtävästi puolet tästä harrastuksesta on mekaanikonhommia ja suunnittelua :D ja vain kauniina päivinä polkemista.
Mä olen harkinnut pitäisikö facebookkiin jossain vaiheessa liittyä, kun se on mennyt pois muodista. En ole siis koskaan ollutkaan liittyneenä. Enkä myöskään instaan, snap chattiin, twitteriin ja mitä niitä nyt on.
Välillä pistää ärsyttämään olettama siitä, että kaikki on facessa. Tyyliin talonyhtiömme asioista tiedotetaan lähinnä siellä. Pyöräseurani on siirtynyt facebookkiin tiedottelee. Sukulaiset järjestää jotkin juhlat tai vuotuisen golfkilpailun ja tiedotus ja ilmoittautuminen hoidetaan facessa jne. jne.
Naapuriltani kerran kysyin, että mikä tää multakuormajuttu on ja minne niitä hän siinä kottikärryillä kärrää. Sanoi, että etkö sä ole lukenut Facebookista. Vastasin sanomalla: "veispuukissa, onko se siellä tietokoneessa". En ole varma tajusiko vitsiksi.
Mä liityin jokunen hetki sitten. Viimeinen niitti oli kun seuran kaikki viestintä ja keskustelu siirtyi sinne. Sit oli pari alennusteknistä juttua, jotain etua saa jossain kun on "kaveri" tai "tykkää".
Tosin en liittynyt omalla nimelläni. Voitin tuossa keväällä yhden fb-arvonnan ja kun piti hakea fillarikaupasta yksi voitettu tavara piti hieman selitellä, ettei mulla ole henkkareita sillä voittajan nimellä :)
Vaimoni "kaveri" olen ja sitä kautta tullut kaveripyyntöjä. Pitänyt vanhemmille ja siskolikalle selitellä miksen ole hyväksynyt niiden pyyntöjä. Olen kertonut, että se siellä fb:ssa en ole minä vaan joku muu.
Tuo on joku myytti, sillä käyttäjämäärähän kasvaa koko ajan. Ehkä "nuoret" ei enää käytä niin paljon ja nykyään siellä on pelkkiä mummoja.Lainaus:
...mennyt pois muodista...
Komps.Lainaus:
Välillä pistää ärsyttämään olettama siitä, että kaikki on facessa.
Mutta onhan tuosta sellainen etu, että voi mennä varafoorumille kun täällä tökkii. Mutta silti hieman kaduttaa liittyminen. Olisi ollut hienoa kun kuolinvuoteella kysyttäessä: "Milloin erosit facebookista?" vastata etten koskaan liittynytkään :D
En tosin ajatellut kuolla vuoteessa vaan joskus viimeistään 75-vuotiaana palkata virolaisen palkkamurhaajan ampumaan minut etäältä, ennalta arvaamattomana hetkenä, ajaessani polkupyörää myötätuuleen ja/tai alamäkeen jossain.
Se on totta. Kaikista huonoista puolistaan huolimatta Facebookilla menee paremmin kuin koskaan, mutta sen luonne on tässä viimeisen 9 vuoden aikana muuttunut kavereiden yhteydenpitokanavasta enemmänkin juuri yhdistysten ja firmojen ja jäsenten ja asiakkaiden väliseksi viestinnäksi. Samalla todellinen keskustelu ainakin omalla kohdalla on siirtynyt enemmän WhatsAppin ryhmiin ja juurikin siksi, että useampi käyttää sitä kuin Facea.
Kuolinpesä voi ajaa vahingonkorvauskannetta sitten kun ampuminen tapahtuikin epähuomiossa 77-vuotiaana koska ampuja oli pattajalla, sekä lisäksi vastatuuleen ja ylämäessä, ja ammattitaidottoman ampujan ensimmäiset luodit osuivat ensin polveen ja sitten skikuliin. Vasta kolmas osuma oli kuolettava, mutta joutui kitumaan vartin, päiväkotilasten tuijottaessa vieressä.
Joo JackOja samassa pyöräilyseurassa ollaan. Siis liittyen siihen, että tiedotus on nykyään siellä facessa. Mutta en liity silti. prkl.
Minäkin haluan tuohon "75 ja tää on nyt nähty" -seuraan. Mielelläni ajaisin, kun hetki tulee, pyöräilijän eettisen dileman takana. Vähän niin kuin vanhoja mustellen, jos muistan.
Hommaan pestattavalla tulee olla näyttöä siitä, että headshot onnistuu liikkuvaan kohteeseen 300 metrin päästä.
Auts.Lainaus:
...skikuliin...
Ahaa, enpäs ole tajunnutkaan tai muistanutkaan. No mutta sittenhän oletkin huomannut, että klubin palsta on ihan kuollut nykyään. FB:n puolella pöhisee. Jopa siinä määrin, että olen harkinnut piilottavani (vai mikähän olisi oikea fb-termi?) päivitysten näkymisen syötteessäni ja vain katsovani aina välillä olisko jotain.
Harkitsen lottokupongin ostamista kun olis 156 miljoonaa euroa tyrkyllä tänä iltana.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Ostaisko Ninerin.
Pitäisikö sitä jossakin välissä ajella Äkäslompoloon. Juttu lähti siitä kun tuossa pohdin josko pitäisi muutaman päivän lomaa viikonlopun päälle. Eikös tuosta kollega sermin takaa heti huudellut että sittenhän kerkiät käydä Äkäslompolossa pyörähtämässä kun perjantaina hyvissä ajoin lähdet. Jäi asia vaivaamaan ja kun katsoin kuuklemapsista että aika lailla 1000km tulisi Hesasta matkaa ja taitaa brevetissä aikaraja olla jotain 75h, eli jos speksaisi 70h mukaan. Tosin ei tämä ehkä vielä ensi kesänäkään ole ajankohtainen, mutta ajatus jäi päähän. Ja paikannimihän on aika kiva minun korvaani.
Koskahan sitä vaihtais autoon kitkat alle? Lokakuun puolivälissä toi on yleensä tapahtunut ja nythän se olis.
^ Olen tilannut nastakumien vaihdon marraskuun viimeiselle viikolle.
^ Mjoo, eipä tässä vielä kiire taida olla. Nytkin taitaa yöt taas lämmetä.