Pitihän se arvata, että tuo on täyttä kusetusta. En siis tilaa.
Printable View
Pitihän se arvata, että tuo on täyttä kusetusta. En siis tilaa.
Itse ostin tämän kiinavalon ja olen ollut tyytyväinen. Todella kirkas ja akku on ainakin parin tunnin lenkin kestänyt täydellä teholla. Parin kk käytön jälkeen ei valitettavaa.
Mulla on myös samanlainen ja olen tosi tyytyväinen. Saattaa tosin olla liian kirkas vastaantulijoille?Lainaus:
Kuukauden odotus lampputilauksen jälkeen päättyi kaupan ilmoitukseen, että he eivät voi toimittaa lentorahtina litium-akkuja sisältäviä laitteita. Kiristyneissä turvatoimissa paketit kuvataan röntgenilla ja se voi aiheuttaa ongelmia litium-akuille.
Meikäläiselle tuli lamppu ihan normaalisti postiin. Tilaus sisään 15.10, 5.11 postilappu luukusta.
Eilen tilasin kameran akun (ei EU-kaupasta) ja tänään tuli viesti että on lähetetty.
Siis eikö tämä tnt rahti lennellyt sitten vai onko heillä oma lentokone ja siihen omat lievemmät rajoitukset kuljetettaville tuotteille? Ja minkä lampun, akun ja millä hinnalla tilasitkaan siis?
.
Lamppu oli Cree XM-L T6 3000lm 4-Mode White Bike Light - Black + Silver (4 x 18650) litium io-akulla ja laturilla, eu-adapterin joutuu lisäämään tilaukseen. Yhteensä rahteineen 67 $. DX käyttää kiinan postilaitosta rahtivapaa lähetyksissä, siellä päässä oli tökännyt alkuperäinen tilaus. Mutta kyllä sitä kauttakin on lähetykset toimineet kirjoitusten perusteella. Maksoin TNT rahdin, koska halusin lampun ja vielä nopeammin kuin yleensä on kestänyt eli noin 1 kk.
Kiinanihme tilaukseen 31.10. ja eilen 20.11 sai noutaa postista.
http://dx.com/p/inbike-outdoor-cycli...e-black-252180
Onko noista minkäänlaista kokemusta? Ihmetyttää vähän kun tuolla sivulla lukee että L koko ja suositeltu pituus 165-173. Mitä ihmettä :O
Moro,
Lukeeko tätä ketjua kukaan peruskiinaihmettä modannut (vai onko tämä vaan tilausseurantaa)? Tarttisin neuvoja johdon vaihtamiseksi. Johdon kuori meni kertaalleen rikki liittimen tyvestä ja sen korjautin sähköliikkeessä. Oli liian kallis operaatio ja nyt valaisinmutikan tyvestä rikkoutuneen johdon voisin koittaa itse korjata.
Siis: valaisin auki, vanha johto pois ja uusi tilalle.
- Mitä välineitä tarvitsen?
- mitkä on työvaiheet?
- Varaosajohdon saanen dx:stä mutta toisaalta onko tietoa mistä saisi paremmin kestävällä kuorella varustetun johdon?
Tästä muutaman vuoden päivittäisellä talvikäyttökokemuksena pääteltäköön, että nuo johdot ovat kelvottomin osa tätä lamppua.
Edit: Sainkin tähän jo vastauksen tuolla tee-se-itse-valot jutustelun puolella. Jääköön tänne kuitenkin muistiin tuo kokemukseni johtojen kestämättömyydestä.
Sivuja on niin monta, etten jaksanut selata ja vastatkoon ken tahtoo. Missä tapauksissa valot jää tulliin ja millasia lisämaksuja on tullut $30-50 lampuille?
Olisikohan tuosta mitään apua? Ainakaan paljoa helpompaa laskeminen ei voi olla... http://tullilaskuri.net/
^Hyvin on skulannut pienillä parannuksilla. Teippasin akkupaketin jesarilla ja tuikkasin silikonia johdon läpivientiaukkoon lampun alle. Akkupakettiin lisäsin ekstrakiinnikeremmin ja tankopidikkeen alle palan sisuria, 25,4 tangolla pysymiseksi.
On kestänyt sadekelit ja stadin pakkaset. Valoteho on riittänyt, vaikka ainahan sitä lisää haluaisi, kun on tohon ehtinyt jo tottua.
Kokomerkinnät on erilaiset eri maissa ja kiinalaiset on lyhyttä kansaa. Olen tilannut tuolta parit pyöräilyalkkarit ja olen noudattanut sivuilla olevia kokosuosituksia. Niissä on yleensä pitänyt tilata XL, jotta koko on osunut kohdalleen. Täältä Suomesta ostaessa kokoni on M tai L.
19.11.-13 order received
22.11.-13 order processing
28.12.-13 your order has been fully shipped
8.1.-14 pari O-rengasta tuli perille
20.1.-14 loput tilauksesta tuli perille
Joku vanhempi tilaus tuli aikoinaan parissa viikossa mutta nyt meni kaksi kuukautta.
12.02.-14 Tilaus sisään, ja tavarat perillä 25.02.-14. Positiivinen ylläri, kun olin varautunut että tuotteet tulisivat vasta kesällä...
Taitaa olla kuitenkin vain tilastollinen poikkeus.
Kukaan tilannut tuolta mitään vähään aikaan? Oliskohan aika tilata syksyksi metsäajelulamppu hmm... jos vielä ehtisi täksi syksyksi..
Niin ja jos tilaukseen lisäis teltan .. saattais toisaalta vähän lisätä tulliinjäämisriskiä? hmm ..
Mikäs täältä nykyisin on se the lamppu syksyn polkuajeluille? Vai onko muualla parempia vaihtoehtoja tarjolla?
Minua kiinnostas sama asia kun Tpn:nää vai onko kiinan riistovalot out ja me jälki heränneitä. Kun taitaa olla viime hetket tilata jos meinaa tälle syksylle keretä mitä olen lukenut toimitus ajoista.
Tällaisella ajelin viime talven ja hyvin pelitti:
http://www.lightmalls.com/sky-ray-7t...50-battery-set
Nyt on tilauksessa toinen nuorison käyttöön. On muuten kavereilla ihmettelemistä :-)
Kypärään voi askarrella kiinni vaikka tällaisen:
http://www.lightmalls.com/new-model-...ith-apouch-kit
Minkälaisella toimitus ajalla valo/valot ovat tulleet tuosta firmasta
Kuulemma eivät lähetä enää lentopostina akkuja, joten toimitusaika jotain vähintään 2 kuukautta maakuljetuksella.