^^^^ Lopeta se Aamulehden tilaus ja tilaa vaikka Kouvolan Sanomat. Siinä on hyviä juttuja yleisönosastolla.
Printable View
^^^^ Lopeta se Aamulehden tilaus ja tilaa vaikka Kouvolan Sanomat. Siinä on hyviä juttuja yleisönosastolla.
En mä sinne kuviani ole edes laittanu, enkä laita, mua ei sellainen kiinnosta pätkääkään. Se vaan kun aina sama kuvaaja, tosin kun siellä Aamulehden arkistossa on vain muutama hassu kuvaaja ja ne toisilleen kirjoittelee: hyvä kuva - kiitos, niin sinullakin - no kiitos - kiitos kiitoksesta - kiitosta vaan. Ja voin kertoa että on tuolla rannalla tullut asia puheeksi jokusen ihmisen kanssa, naureskeltu että aina ne samat tyypit siellä.
Että alkaa jo kyllästyttään, eipä tässä muuta. Kun nimi on jatkuvasti lehdessä niin se ei valitettavasti lisää ihmisen arvostusta, päinvastoin. Alkaa tympiä.
Joo ja tiedän....tässä olen itsekin miettinyt että olisin varmaan itekin kiusannut munkaltaistani jos olisi koulussa ollu ei-kaverina. Aina paras, aina voittaa kisoissa. Ärsyttävä tyyppi :D houkutellaan se pallonheittokisaan, siinä se on kaikkein huonoin lällätilää.
Joo mäkin olen elämäntapalänkkäri. Siksi mä aikoinaan aloin ammuntaakin harrastaan, sai hetken kuvitella olevansa kovakin länkkäri ja pistoolisankari(tar). Pyssylle olisi töitä vieläkin mutta nyt ei voi kun ilmapyssyillä. Tai nahkistella.
höh, siis kaikkein hauskintahan tässä on juuri kun saa naureskella niitten tyyppien huonoille kuville, no et sääkään mitään osaa :D ja huonoille yleisönosastonkirjoituksille. Kaikenmaailman "Amurin variksille " ja eläkeläisille jotka valittaa kun valitetaan ratikasta. Siellä kun tarpeeksi itseään mainostelee, niin voi se joskus vaikka kostautua....
En mä mitenkään katkera ole kenellekään, mutta toki on rehellinen oltava ja harmittaa se että on ite tehnyt niin maailman typerimpiä valintoja ja epäonnistunut. No, ehkä seuraavassa elämässäni olen sitten iso merinahkiainen.
Aktiivimallin ja byrokratian yhteentörmäys. Kommentoinnissa oli yksi osuva:
"Suomessa on oltava joko säännöllisissä kokopäivätöissä tai ei ollenkaan töissä. Systeemi ei muuhun taivu."
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-...005622787.html
Toissapäivänä kävin kivijalassa ostamassa vitamiineja liskolle ja pH+
säätöainetta kaloille. Siinä "ruuhkan" = kassajauhannan vähenemistä
odotellessa bongasin kilhakkaan oloisia nuorisohamstereita; se toinen
uros oli nyt jo edesmenneen palliveijarin oloinen jopa käytökseltään:)
Kävin heittämässä keikan edellisellä alalla ja voin vieläkin hyvillä mielin todeta, että jumalaare alanvaihto oli täysin oikea ratkaisu :cool: Viime viikolla harkkapaikassa alkoi snadisti jäytää töiden määrä (joita itse toki kahmin), mutta silti nautin tekemästäni sen verran ettei pieni määrä ylitöitä haittaa. Toki käyn mä jatkossakin heittämässä keikkoja aina rahapäivinä.
Aikamoisia säheltäjiä Nelostiellä taas tänään.
Pitäisköhän hankkia kojelautakamera ja kuvata videoita ja lähettää niitä iltapäivälehtiin ja tienata pieni omaisuus?
^ Ei jaksa, kun nuo ovat niin arkipäivää näin loma-aikoina.
tuon vuoksi ennemmin käytän vaihtoehtoisia reittejä.
Jos vasikoinnilla pääsisi tienesteille selkärangattomana,
asustelisin jo Malediivejäkin kuohkeammilla seuduilla.
"....aistien yli/aliherkkyys, puutteita sosiaalisissa taidoissa, perinpohjainen kiinnostus jotain tiettyä asiaa kohtaan."
Mä oon autistinen persoona.
Sillä lailla, jälleen Aamulehden ( tulipa aikasin!!) lukijan kuvana Sirpa Jyskeen - ihan sama kuva kun mitä pääsiäisenä oli. Ja mun oli pakko taittaa se sivu, koska avoimen tulppaanin ne mustat "hattivatit" aiheuttaa mulle kammotusreaktion, olen pelänny niitä lapsesta asti. Ne tulee sieltä, puree ja syö naaman.
Aamuteeveen naispuoliset juontajat melkein sekoaa kun on luvassa aurinkoista ja lämmintä!! kaikki on taas niin ihanaa ja hauskaa, voi että. Ja vielä kun studioon saadaan jotain "Mamma Mia" ( kamala kappale) -musikaalin tekijöitä, niin on hauskuus huipussaan....
Mitäs siitä vaikka uutisissa kerrotaan Syyrian ilmaiskuista ja lukuisista kuolleista, kunhan aurinko paistaa niin kaikki on kivaa.
Syöt kuin voittaja
Sait pisteitä 15/15
Peittoat keskimääräisen valmentajan ravintotietämyksessä.
Että kun vaihtaa Gravdalit Gravelkingeihin niin samoilla sykkeillä 22km työmatka sujui noin 8min nopeammin
Että kun vaihtaa maasturin cycloon 15km työmatkan keskinopeus nousee 6km/h.
:D no ei ollut "kerrankin" jos seuraat aamuteeveetä niin se on ihan jatkuvaa....mutta paistaako aurinko, paistaako aurinko...koska tulee aurinkoa?! ja kesällä tuleeko hellettä, tuleeko hellettä?! muuttaisivat jonnekin ....Afrikkaan tai Australiaan niin saisivat nauttia siitä auringosta ja tosihelteestä ihan tarpeeksi. Voisi tulla vaikka sadetta ikävä.
Mutta luettuani Aamulehden juttuaukeaman ( pakko lukea eilistä lehteä aamukahveella kun päivän lehti tulee vasta....äskön ) äly(ttömyys)puhelinten sovelluksista, niin oon entistä varmempi että semmoinen puhelin ei todellakaan ole mulle tarkoitettu.
^Mut voisit asentaa luuriin sitten jonkun deittisovelluksen ja alkaisit sit juoksee miehissä! Unohtus sit Aamulehden "lukijan kuva" palstat ja muut!
Ontopic: Suomen kelit ei yllätä. Huhtikuun puoliväli about ja auton päällä aamulla useempi sentti uutta lunta. VMP. Mutta haen edelleen positiivisena ihmisenä ilonaiheet tästäkin, naapurin terassi(t) edelleen olleet kovin hiljaa tälle vuodelle. Kyllä sekin ilo pian lopahtaa...
Sä unohdat että en pysty edes käveleen, eikä inspiroi. Kumpaakaan osapuolta....
Mulla on tää nahkiais-infektio, ja tämä ilo ei ihan heti lopahdakaan kun vasta oon päässy alkuun.
Täällä on aika keväistä jo, mutta minullapa on pakastimessa pari pussia lunta varastossa, niin saan (nukke)kuviin vielä kaunista pakkaslunta.
kuva: mun hieno puhelin :D
https://i-cdn.phonearena.com/images/...555-AT-T-1.jpg
Eiköhän nuilla venäläisillä ole ihan kylliksi näyttöä myrkkypurkkiensa kanssa sirottelusta.
Se on taas toinen juttu. Sekin voisi olla jonkun muun hommia, jos ne haluis jonkun niitata salassa niin varmaan konstit olis toiset ja kykyä riittäisi. Tai sitten vaan pullistelevat. Mutta median on kätevä laittaa huomio Venäjään samaan aikaan kun muualla tapahtuu.
Kovin sopivastihan toi myrkkyisku tuli heti sen jälkeen kun trumpetti töräytti jenkkien poistuvan syyriasta.
Luulisi ettei venäjällä tai syyrialla ole intressiä tehdä toimia joilla se jenkkien poistuminen peruuntuu, vaan aivan joillain muilla tahoilla.
Läski keski-ikäinen mies ensin huokaili tuskaisesti ja sitten etuili marketin kassajonossa äsken.
Se en ollut minä vaikka tuntomerkit täsmäävätkin.
Se että työpaikan parkkihallissa alumiinisähkötäysjousto-27,5"+ näytti Frankensteinin hirviöltä ja tuli sisäinen tunne ei todellakaan näin
Makuuhuoneen tuuletusikkuna oli TAAS auennut omia aikojaan yöllä, nyt on kurkussa karheutta. Piruvie kun se ikkunaluukku ei pysy kiinni, se kahva ei yksinkertaisesti mene alas asti vaan jää puolitiehen ja näinollen aukeilee aina välillä. Kiitos se uuden ikkunaremontin, kyllä se ennen kiinni pysyi.
^ Helppo rasti!
Tiivisteet siellä pännää vastaan. Painat vaan luukkua voimakkaasti kiinni samalla kun alat vääntää kahvasta. Kun salpa osuu koloon, niin sen jälkeen se vetää luukun tiivisti kiinni, kunhan kahvan vääntää loppuun saakka.
Kun vääntää kahvan aina loppuun saakka, niin tiivisteet oleentuvat ja luukku alkaa sulkeutua kerta toisensa jälkeen helpommin.
Voisin käydä opastamassa, jos satun joskus siellä päin pyörimään, tai joku toinen jäsen sieltä nurkilta. :D
Aamulliset rehvakat lipat lehteä noutaessa, kyynerä&kankku tummuvat.
Naapurin painepesurimaanikko oli herännyt talvilevolta, en aio avustaa
fillareiden ongelmissa, kun ei kerran ymmärrä puhetta.
Ei yllättänyt että jollakin on toistuva tarve leikkiä foorumipoliisia.
Power-ketju tyrkyttää "laadukkaan" oloisia
kaupanpäällisfillareita. Kohta noita on kaikki
myyntikanavat turvoksissa.
^ On jo bongattu noita ainakin Torilla. Ihan hyvin jos saa esim. 150 eurolla kaupaksi; itse kaupasta ostetulle tuotteelle ei jää välttämättä juurikaan hintaa.