Pakettia odottelen...ja sadetta että pyyhkiytyisi järkyttävän kokoinen linnunpaska asunnon ikkunasta...:rolleyes:
Printable View
Pakettia odottelen...ja sadetta että pyyhkiytyisi järkyttävän kokoinen linnunpaska asunnon ikkunasta...:rolleyes:
Lomaa odotellaan.
^kompsis. Perjantaina... lääh :p
Inspiraatiota - pitäisi lähteä ulos helteeseen kaivamaan nurmikkoa pois 4,5 x 0,5 metrin alalta...
Vielä reipas viikko niin päästään kaverin kanssa neljäksi päiväksi pois arjen rutiineista. Ahvenanmaan pengertiet, paistetut ahvenet ja pannukakut kutsuu :)
Lauantaita ja Tourin alkamista.
(Melko yllättävää oikeastaan; olen yleensäkin ollut kiinnostuneempi Girosta ja Vueltastakin kuin Tourista eikä minulla tänä vuonna ole oikeastaan ketään erityistä seurattavaa tai sentimentaalista suosikkia.)
Kyllähän sitä viikonloppua taas odotellaan. Lomaan on kuitenkin vielä sen verta pitkä aika, vaikka kyllähän se mielessä välillä häilyy sekin. Tulevana viikonloppuna mennään mökille. Haluan sinne kaikkia terveellisiä herkkuja mukaan:)
Kutinan loppumista käsivarsista ja sääristä äskeisen märässä risukossa/pusikossa pyöräilyn jäljiltä.
Tunnin piästä tulloovat valamaa lattijata. :/
Lomaa odottelen. Vielä tämä ja huominen päivä. Sitten kutsuu Tahko!
Unen tuloa.
Tänään se alkaa, loma nimittäin. 4 viikoa joutenoloa.
Sitä kun pääsee kohta Keskisen Vesan kaupoille.
Lomaa 2 viikon kuluttua.
Radon ZR Race 6.0:n saapumista Saksasta!
! Omakoti.fi- lehtikäinen tuli ja siellähän on mun autokin päässy kuviin. Yläkerrasta 3. kerroksesta ovat myymässä asuntoaan.
Ja niillä on autotalli.
Että olisiko se sitten mun vuoro saada talli? mun isomazdahan sinne menee sitten...
...voi että, voisiko näin käydä?
Huomenna saa projekti-rungon lisukkeineen :)
Viikonlopun musiikkileiriä parin mukavan kollegan kanssa mökkiolosuhteissa, ruokaa, juomaa, saunomista, kitaransoittoa ja laulamista koko viikonloppu! :)
Seuraavaa lomaa... ens viikon torstaina alkaen 10 päivää Lapissa :p
Vakuutusyhtiöltä tukea fillarin hankintaan
...lomaa Maridon kanssa....
Tän loppumattomalta tuntuvan palaverin päättymistä. Ei nää excel-budjettisulkeiset oo vaan mun juttu. Onneksi on älypuhelimet keksitty.
Työpäivän loppumista että pääsee fillarin selkään
^^ & ^ +1 .
Matkaa Prahaan tammikuussa!!! Parempi puolisko yllätti...
Lottovoittoa, tarvis saada lisää pyöriä ja ulkomaanmatkoja. Viimeisin pyörä ostettu jouluna ja ulkoimalta palattiin toissa päivänä. Nyt lisää heti, kiitos.
Kotiinpääsyä