No mulle tuli liikkestä mukaan Norjan kuvissa olevan kaltainen laukku. Laukku jaettu väliseinällä (Väliseinä on katevä), vetoketjut molemmin puolin, ilman isoa White tekstiä:D
Printable View
Niinpä niin, eikös nää Suomesta ostetut kaikki oo ollu ilman WHITE-tekstiä, vai onko joku saanu sellasen?
Vetoketjun vetimiä vois olla vaik molemmissa päissä niin sais avata niinpäin ku tykkää.
Mahtuuio tuonne runkolaukkuun kryptoniten u-lukko? Ei oikein hahmota
http://cdn.shopify.com/s/files/1/009...g?v=1319651962
Kuva lukosta
^ Ei kai tuo lukko kooltaan isompi ole kuin runkokolmio ? Tuolla ylempänä ketjussahan on kuva läskistä laukkuineen, kuten jo tuossa aiemmin vinkkasin [emoji6]
Tapatalkista iKälättimellä
Laukun kolmioitten sivut karkeesti 42x48x25 cm eli luulis solahtavan ilosesti sisuksiin.
http://images.tapatalk-cdn.com/15/12...0db731aa14.jpg
Kaikki mahtaa olla ajelemassa ku niin on hiljentynyt tämä whiten ketju... 😀
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Voi olla. Tosin voisin ottaa vastaan vinkkejä Snowshoen saamiseksi vanteelle tasaisesti... meinasi olla haastavaa
http://images.tapatalk-cdn.com/15/12...e3e3de5d3e.jpg
Onko kukaan tilaillut pyörää tuolta Norjan nettikaupasta? Suomessa kun ei hetkeen ollut myynnissä. Kiinnostaisi tuo Pro malli.
Itsellä ollut jo kolmatta viikkoa paha flunssa - parina päivänä koittanut käydä ajelemassa, mutta ei tunnu parantavan oloa ajelu :)
No kait tästä vielä joskus toipuu.
Mutta itse asiaan. Tuo kumi oikenee esim. kompuralla reilulla ylipaineella - eli laita hetkellisesti painetta yli 2bar. Jotkut vielä saippuoi kumin reunoja jotta menee helpommin suoraan.
Tuo lukee osan rengasvalmistajien sivuillakin ohjeena ja taisi olla SnowShoe XL:n paketissakin ohjeena.
Sain jumpata tiistaina SnowSnoe XL:n kanssa kun onnistuin puhkomaan sisurin - reikä oli pieni joten paikko riitti.
Kokeilemallahan se selviää :)
Itsekin aluksi varovasti kohotin painetta kunnes rengas pompsahti suoraan. Nyt en enää himmaile vaan laitan suoraan tuon yli 2bar kompuralla :p Itsellä on 4,8" tarkoitettu sisuri ja sillä tuo yli 2bar ei ole ongelma.
Saa sen kumin hieman suorempaan tosiaan käsikin vääntelemällä, mutta tuolla paineella helpoimmin.
Eilen oli liukkaat polut ja rantakivikot :).
https://lh3.googleusercontent.com/l_...=w1406-h789-no
https://lh3.googleusercontent.com/Vv...=w1406-h789-no
MK16; Mitä jos pestaisit jonkun syyrialaisen tuomaan ajamalla rajan yli 😂
Taas on näköjään tullut XXl:n myyntiin white lite..
https://www.xxl.fi/white-3-fat-lite-...112003_1_style..
Ei oo kans ollut pitkään aikaan mitään kirjoitettavaa. 2FAT Pro pelaa edelleen ilman ongelmia ja pyörä saatu mieleiseksi niin ei ole oikein päivityksen tarvettakaan.
Itse kämmäsin taannoin venttiilin rikki ja jouduin ostamaan uuden sisurin. Ostin Onzan sisurit, jotka on tarkoitettu max 2,5 tuuman renkaille. Renkaina siis Proon orkkis Lumikengät (4,5"). Kaks kiloa painetta ja rengas oli paikoillaan suorassa. Laitoin talkkia päällirenkaan sisään ja sisurin pintaan. Hiukan hirvitti nostaa paineita mutta hyvin rengas kesti. Nyt olen ajellut 0,3-0,4 bar paineilla ja hyvin pysyy rengas paikoillaan.
Mulla räjähti yks onza naamalle samalla yhdistelmällä. Seuraavalla sain nouseen. Pamauksen jälkeen on kylä ollu metsurin naamari päässä. Sisuri repes n.50cm matkalta ja olin siinä kyykyssä kiekon edessä. Matala kellari ilman suojia ja en suosittele. Varovaisuutta!!!
Ja nythän yli 500€ ostosta saa -130€.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Tuli katseltua lävitse hieman näitä viestejä ja vastaan muutamaan kysymykseen. Ainakin aiemmin kaikki XXL:n verkkokaupasta tilatut tuotteet tulee Norjasta, joten verkkokaupasta tilatut laukut ovat Norjan mallia ja liikkeestä ostetut taas sitä Suomen mallia. Eli liikkeiden ja nettikaupan valikoima ei ole yhteneväinen. Toisinaan tulee katseltua myös Norjan ja Rotsin viikkotarjouksia, koska niissä on yleensä aieemmin, kuin Suomessa ja samalla saa vertailutason hinnalle. Tietysti XXL:n takuu ei koske ulkomaisia, ei edes omaa verkkokauppaa, joten toisinaan on vituttanut, kun hurrit ovat saaneet halvemmalla.
Nyt olis liteä edullisesti xxl:ssä, M ja L kokoa hintaan 699. Ei muuta ku tilaamaan. :)
Minä tilasin Liten perjantaina sillä "130 euroa yli 500 euron ostoksista" - alennuksella. Ja juuri pistin asiakaspalveluun sähköpostia hintalupaukseen vedoten. On se vaan hienoa kun hinta tippuu jo ennen kuin pyörä on edes lähtenyt matkalle :)
Saattaapa tulla ongelma sen hintalupauksen kans jos laitoit sen sähköpstin vasta tänään. Yhteydenotto pitäis ottaa kampanjan aikana ja se vissiin loppu yöllä 00.00. Toivotaan että saat rahaa takas.
Ei vaan perjantaina hinta oli 999 - 130 euroa kun tilasin. Nyt hinta on tarjouksessa 699 e. Ja ehdin ottaa verkkosivulta kuvankaappauksen ja laittaa meiliä ennen kuin tilaamani M-koko oli loppunut. Ei ollut kovin monesta minuutista kiinni :)
OK. Nopeasti sitä muuttuu...
Eilen tuli haettua tammistosta lite 699€ hintaan
Sent from my iPhone using Tapatalk
^ Perjantaina oli Tammistossa 999€. Miten sait eilen 300€ pois? Tuokin tän päiväinen ale oli vain nettikaupassa.
Itiksessä on kanssa ollut myyjillä sen vertaa pelisilmää, että jos on tiedossa tuleva ale, niin on saanut suoraan siihen hintaan. Säästyy kaikilta vaivaa, kun ei tarvii ens ostaa kalliilla ja sit kinuta hintalupauksen kautta sitä alehintaa. Ja ihan hyvä niin. :)
Eikö sun pitäisi saada 300€ takaisin? Tuo 130€ ei tietääkseni liity yhden tuotteen hintaan vaan palautettuun rahaan liittyen kaikkiin ostoksiin. Kuvan kaappausta en ole koskaan ottanut XXL sivuilta ja aina saanut hintalupauksen.
Rouvalle olisin jo aikaa ostanut tuollaisen white fat 3 liten. Vaan eipä tunnu olevan s-kokoa olevan saatavissa, tänään katsoin nii Skansissa ja olikohan Tampereen myymälät missä olis ollut turhan pitkä matkaa vain.
no velipoika tilas tommosen m koko:sen syksyllä myydyn kakkos mallin tilalle.
Myyjä siinä kun täytteli tietoja niin kysyi että tilaanko uutiskirjettä ja sanoi vielä että kun sunnuntaina on kaupat kiinni niin laitetaan alet valmiiksi niin ei tarvi enää jälkeenpäin korjailla.
Tänään taas -20% kaikki.
Edit. Paitsi että läskejä ei näy. 😉
Itiksessä kolme Liteä odottamassa ottajaansa kun hain sieltä juuri 5 minsaa sitten runkolaukun läskiini hintaan 27.92 €. Niitä on turha hakea kun tää oli vika ja varasin sen eilen soittokierroksen jälkeen. Skanssissa olis yks (runkolaukku siis) jos joku Turkkusessa liikkuu; Tammistossa ja Kluuvissa + keskusvarastolla 0 kpl.
Tapatalkista iKälättimellä