Viikonloppu on vielä minulla auki, mutta tänään ajettiin suurtumpelon kanssa normilenkki aivan uskomattoman hienossa säässä.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Printable View
Viikonloppu on vielä minulla auki, mutta tänään ajettiin suurtumpelon kanssa normilenkki aivan uskomattoman hienossa säässä.
Lähteekö kukaan maantie/maastolenkille huomenna (su)?
Lähden
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Ehkä.. ehkä en :)
Olisko paha idea ajaa sopivan mittaista rinkulaa/maastopätkää apparalla porukalla. "Ei kilpailua", mutta minunkaan ei tarvitsisi pidätellä ketään vaan kaikki saisi ajaa niin kovaa kuin haluaa. Vaikka 5 kierrosta kärjelle
Olisko 11 hyvä ? Mulle käy kyllä aikaisempikin. Pitää olla klo 14.30 kotona.
Koitan keretä 10:30 puomille.
10:30 ok !
Sunnuntaina tuli käytyä Pirkka MTB:ssä Ylöjärvellä. Täytyy kyllä kehua kuinka hieno reitti siellä oli, juuri sellaista neulaspolkua mitä tykkään ajella. Nousumetrejä oli virallisestikin yli 2000, kyllä hapotti jaloissa ja voimat ihan lopussa 85km jälkeen. 4 tunnin jälkeen krampit iski pohkeisiin ja viimeisen vartin aikana takareisiin. http://www.sports-tracker.com/#/work...25u1ei4tvc1qjh
Joo hyvät oli kisat ja nousua riittävästi. Aika rankka reissu mutta ihan mukavaa kun näin jälkeenpäin ajattelee. Kisan aikana ei kovin kivaa ollut, paitsi ehkä viimeisellä kierroksella kun alkoi ajo kulkea.
Vielähän noita on yksi XCM ja muutama CX-kisa ja sitten mietitäänkin hiihtokilpailuja.
Huomenna crossihaaste1 Hämeenlinnassa, klo 17 Parolan kuntoradalla! Lisätiedot täällä.
Olisiko loka/marraskuussa parillisen viikon viikonloppuna ihmisillä kiinnostusta makkaralenkille? Ajatuksissani olisi hyvin samanoloinen makkaralenkki kuin mitä karkeesti vuosi sitten tehtiin siel lähipoluil.
Olikos nyt viikonlopulla kenelläkään lenkkisuunnitelmia? Kävin itse eilen tunnustelemassa oloa ekaa kertaa kuukauteen ja tuntui niin hyvältä että jäi polte pyörän päälle ..
Jos ei muuta niin huomenna (su) moottoriradan puomilta maantielenkkiä klo 11:00. Suht rauhallinen pk ajelu n.3h.
Piti lähteä tänään Vaakunalle, mutta näyttää olevan vesisadetta :(
PS. TCC jäsenistölle saunailtaa, lukekaa sähköpostit!
19.10 tai 2.11 voisi olla mun puolesta sopivia viikonloppuja tämän syksyiselle makkaralenkille. Olisiko muita tulijoita? Kumpiko kävisi paremmin?
Edu. Lähetäänkö lauantaina hakemaan tuntumaa, ajattelin josko ajelis Linnavuorelle paistamaan makkaran ja sitten takasin :) ei ole itekään paljon pyörän selässä viihtynyt viime aikoina..
Minäki minäki !!
Toki matkaan sopii. Ajatus oli että klo 11-12 välissä lähtis niin ehtii ennen pimeetä alta pois..kun ei ole niitä valoja vieläkään tullu hankittua ;) ja ihan retkeilyvauhtia ajatus oli mennä..
Missä kaukana tuo paikka on, tuleeko reissulle paljon matkaa?
Tuolla - matkaa tulee varmaan jotain 30-35 kilsaa yhteensä edes takas.
Eiköhän klo 12 startilla kerkiä. Puomilta lähtö? Ite varmaan ajelen hattelmalan kautta paikalle kuiteskin, niin johonkin tonnepäin osuisi. Itelle muistaakseni viime vuonna kertyi 56km kun kotoa lähti, kävi linnavuorella ja tuli takasin :)
Koitan saada flunssan selätettyä niin voisin kanssa lähteä makkaroimaan
Ostin kabanossia.
Ottakaa joku tulitikut myös :)
Klo 12 puomilla on ok.
Mä otan tikut ja sanomalehteä.. ja pari termarillista kahvia, aattelin että muut tuo makkaraa& sinappia
Edit, myös talouspaperia otan
Viiden maastopyöräilijän gruppo saavutti tänään Tenholan linnavuoren huipun.
Huipulta matka jatkui laavulle partiotaitoja testaamaan makkaranpaiston merkeissä.
http://i815.photobucket.com/albums/z...ps0eb52352.jpg
Olipa hyvä lenkki, tätä lisää.
Makkara vai lenkki?
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
^ hyvää lenkkiä ja makkaraa, seurassa ja ilmassakaan ei ollut valittamista :)
Tänään ajettiin MTB-cupin finaali Kyröskoskella http://www.sports-tracker.com/#/work...vd6kk6fhemio7u. Reitti oli huikeen nopee ja kaukana maastopyöräilystä, teitä pitkin vedettiin kilometritolkulla jonossa kolmekymppii lasissa. Varmasti etelä Suomesta löytyisi ajettavaakin polkua...
Maanantaina taas Vaakunalle, 17:30 vai 18:00?
Varmuuden varalta lamppu voi ola hyvä varuste..