Kypäräkeskustelun puhkeamista kukkaan aamun Hesarissa olleen jutun pohjalta.
Printable View
Kypäräkeskustelun puhkeamista kukkaan aamun Hesarissa olleen jutun pohjalta.
kunnon kesää
Perjantaita.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Lasagnea uunista.
kuolemaa ........
Jotain härveleitä Kiinasta mutta ennenkaikkea odotan täältä mökiltä käsin innolla sitä huomista kaaosta joka syntyy bussilinjojen suunnatesta Hki:n sijasta Matinkylän metroasemalle kaikkien liityntäpysäköijien sun muiden ihmisten kanssa samaan aikaan
Itse asiassa vois tulla jo kuivat pakkaskelit.
Ilmoitusta että runko on lähetetty, kun sitä on odotettu jo jonkun verran.
Ai nii se talvi saisi tulla jo.
Kesälomaa, luonnollisesti. Vai oliko siinä joku talviloma välissä, mutta kun ei ole koko talvea näkyny. :seko:
RIP-topic nostetaan varmaankin kohta.
Huomisaamua kun pääsee polkemaan työmatkaa. Alkaa jo tämä viikonlopun makaaminen ja sohvankulutus tympäsemään.
Huomisaamuista lentoa kotiin. Rankka ja murheellinen reissu oli tämä.
Toista aurinkoista talvipäivää, ja että on myös vapaapäivä ( muutama kuvaprojekti jäljellä )
Paketteja: 3 nukkea, 2 nuken korut, 2 hylkeitä, 2 kalaa, 1 nahkiainen ( ja tässä listassa nahkiainen on se kallein paketti )
Hammaslääkäriaikaa; lohkeamien korjausta - kivun kyllä kestää mutta terävät reunat on pahinta.
^ aurinkoista talvipäivää on ollut ja vielä huomena, paketit tullu ja nahkiainen - paitsi hylkeet! Hammaslääkäriin meen kohta, toivottavasti lohkeamat saadaan korjattua.
Mutta kovasti odotan ja toivon jos vaikka joku hylje nyt löytäisi tänne! olen etsiny kaikki laatikot, hyllyt, lipastot, kaapit ...pokaalien kupit, kaikki käyty läpi vielä useampaan kertaan mutta - ei hyljettä.
Pakkasen hellittämistä .. -10 astetta on vielä ihan ok, kun muistaa pukeutua .. mutta -20 aamupakkaset alkaa vituttamaan. Loskapaskaa ei ole ikävä, mutta maltilliset pakkaspäivät ja sopivasti aurinkoa niin :cool:
Huomenna alkavaa lomaa. Kelit vähän kylmät fillaroinnille, mutta lumikenkäilylle ja notskilla istumiselle ihan jees. Kirjaproggiskin odottanut jo monta viikkoa edistymistään.
Viikonlopun sisältöä hiihtoineen ja lumikenkäilyineen.
Tunnin päästä alkavaa viikon lomaa. Mahdollisesti lumikenkäilyä, hiihtoa ja pyöräilyä laavulle makkaranpaistoon. Useampana päivänä. Pakkasesta huolimatta :D
Viikonloppua ilman ainuttakaan sovittua menoa tai muuta ohjelmaa.
Kärsimättömänä kevään lämmön tulos. Pelonsekaisin odotuksin kevään ja alkukesän brevettejä. Innolla heinäkuista Saksan matkaa ja mäkitreenejä siellä.
Kyllä tässä alkaa vähän odottaa kesärengas- ja maastopyöräilykauden alkua.
^samaa ...
sekä maantiepyörän ekaa ulkoilutusta joka on perinteisesti ollut tuossa maaliskuun lopulla .. :)
Mutta lähimpänä nyt klo 13:30 koittamista ja työviikon päättämistä .. Siitä sitten autoa huoltoon jne.. viikonlopun läskilenkit ja rentoa ajanviettoa
Syyskuun loppupuolta :) jo innokkaana...se voi olla 22.9 tai 29.9. se kyseinen päivämäärä.
Saunan lämpiämistä.
Kevättä jotta lumet sulaa, saa sit tuotua liikuteltavan kesämökin taas kämpän pihalle (ja käyttöön tietysti sitämyöten taas). Joo, ei viitseliäisyys riitä harrastamaan talvella, ole mikään kunnon leiripaikka aukikaan talvella (muuta kuin Lapissa mutta se on liian kaukana viikonlopputrippejä varten).
Huomenna pääsee ohittelemaan peräkärryhinureita Nelostielle, jee!
3 pistettä, antakee 3 pistettä . . . jolloin saavutan maagisen 10 000 pisteen rajan, ensimmäisenä koko W-clubin historiassa. Ja ne pisteet on kuvilla hankittu.
edit: Ja ne pisteet tuli, nyt mulla on 10 002 pistettä ja yhtään kehumatta olen clubin pistekuningatar. Kyllä pari kertaa elämässään saa isoista numeroista rehvastella ( toinen oli se vuoden 2009 ajokilometrit).
Nää on harvinaista herkkua.
Rasitus EKG:ta ja sitten lääkärikäyntiä ... saas nähdä millaiset diagnoosit tänään .. "jännittää" [emoji848][emoji50]
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Odotuksessa nyt myös Canyon Inflite crossaria, näyttää Hampurista lähteneen matkaan.. ups toimittanee alkuviikosta.. en usko että huomenna vielä tulis [emoji848]
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Kauden avausbrevettiä lauantaina. Vielä ei jännitä tarpeeksi.
^ syksy 2018 ja Nakkila on sitä ennen o o o O O O O
...kesä 2018 voisi mennä kyllä nopeesti ohi siinä välissä, ei kiitos hellepäiviä
^Bläääh! Pahanilmanlintu. :(
Lentoa kotimaahan. Boarding om en timme
Miksi? kun työpaikalle en oikein muulla keinolla pääse, pakko fillaroida myös sateella ja pari kertaa viime talvena en päässy töihin kun fillari ei umpihangessa mun taidoilla edenny. Bussilla ei huonojalkainen pääse, pysäkiltä on yli kilometrin matka töihin ja sellaista matkaa en pysty käveleen.
Mä olen hieman kateellinen niille kun pystyy käveleen kivuitta. Ja joilla on kauniit hampaat jotka näkyy nauraessa.
Kellonlyömää 18:30, kiekko kopsahtaa tonttiin, jolloin neitikin lakkaa kälättämästä.
Taidan liittyä seuraan TV:n ääreen oluen kera; elämä ei järky mihinkään suuntaan,
oli mainio näky HIFK:n vanhempien fanien skumppa-aamiainen ulkona taannoin la-
aamuna. Peukutin ohikulkiessani. Asennetta oli ehkäpä ikäisilläni "sedillä":)
Että työkaverit tulisivat omalta reissultaan ja päästäisiin päivälliselle. Ovat taksilla liikenteessä, joten voi kestää. Oman tapaamisen hoidin vuokraamalla kaupunkipyörän ja polkaisin hotellilta 10km päähän collegeen ja takaisin.