Olin PRO-miesten maantielenkillä hihaton ajopaita päällä.:eek:
Printable View
Olin PRO-miesten maantielenkillä hihaton ajopaita päällä.:eek:
onneks sentään yks äijä teko mahtuu tähän päivään eli hiukset pois
Kävin järvessä uimassa(tosin märkäpuku päällä:o).
Join naapurin terassilla naapurin tarjoamaa bisseä...
vaihtanut teipit ja laastarit ihan itte.
Remontoin äidille makuuhuoneen viikonloppuna.
Eilen lämpötila +5C, 10m/s tuulta ja sadetta, golffasin 2h. Meinas välillä vilu hiipiä takin liepeistä sisään.
Käkin kertausharjoituksissa kolme päivää:eek:
Vaihdoin fordiin lähivalon polttimon. Oli lampun kiinnitys taasen tiukassa.
Ilmoitin vaimolle, että ostin sitten "uuden" pyörän...
Korjasin autoa Töölössä, kadun varressa, asennuskaljat muistaen.
Uhmasin lain kouraa ja kävin lenkin tiimellyksessä kurkkaamassa miltä se Silvolan tekojärvi näyttää. Parhaimmillaanhan siitä voi tulla kylttien mukaan 50 päiväsakkoa :cool:
Kävin työhaastattelussa ja olin niin hyvä jätkä, etten ittekkään tienny olevani.
Kävin viikonpolun aikana mm. Jakomäen ja Kontulan paikallisissa, lauloin karaokessa Työmiehen lauantain ja vittuilin paikallisille (jota ne ei edes tajunneet:D) ja taksikuskille, enkä edes saanut turpaan tai jäänyt tienposkeen. Vain poskitanssi miehen kanssa jäi tekemättä. Aamulla syleilin sitten posliinia:o.
Ainakaan en tänäänkään ole paskantanut housuuni :rolleyes:
Grillasin ja kävelin ulkona paljain jaloin (sitä mä nyt teen joka päivä muutenkin)
Huolsin miehen uusvanhaa pyörää. Kesken jäi. Projekti jatkuu.
Jaksoin valvoa 10h yövuoron. Kohta kotiin.
Kävin paskalla enkä putsannut jarrutusjälkiä.:cool:
Kävin autotarvikeliikkeessä, yksin :cool:
Otettiin taverin kanssa isot tuopit lounaan kanssa ja pienet terassilla päälle. Äijää!!
Tänään puhkes rengas Mustiossa sadan kilsan kohdalla ja kun himaan oli matkaa enää kymppi niin "äijä" ei kyytejä soittele vaan juoksee loppumatkan. Lisää äijää tein vielä matkalla käymällä Kirkniemessä kaverilla kaljalla.
Käytin pitkästä aikaa rautasahaa - lyhensin täpäristä ohjaustankoo. Yllättävää, että sahaustekniikka pitää olla ihan erilainen kuin pokasahalla puita sahattaessa...
"Äijintä" on katkaista liian suurella räläkällä, mutta, kumpi on "äijempää": Rautasaha vai Bilteman rälläkkä:eek:?
http://www.youtube.com/watch?v=nBEuSrBYVWk
En mitn. Ehkä huomenna? Tai siis tänään. ???
Katsoin rallikrossia ilman paitaa päissään.
Terotin (sähkö)moottorisahan terän ekaa kertaa elämässä mökkiosastolla ja ilman apuvälineitä.. no joku astesysteemi oli työkalupenkissä. Onhan siitä jo pari päivää..
Nii ja tissutellu juhannuksesta lähtien, sunnuntaina piti lähteä kotiin mutta säät kiusaa..
Ajoin noin viiskyt kiintokuutiota polttorankaa laaniin. Tarkenee sitten ensi talvena.
Monen vuoden tauon jälkeen ajoin kaivurilla, ja lava-transetilla tuli peruutettua puol kilsaa kapealla peltotiellä, eikä tarvinnut edes "korjailla"..
Isä ukkoa kävin hommissaan jeesaamassa :)