Osallistun.
Printable View
Osallistun.
Kuin myös tuli ilmouttauduttua
Oisko huomenna sunnuntaina lenkille lähtijöitä, rauhallinen 50-100km lenkki kävisi jos ei kamalasti vettä ryhdy satamaan. Lähtö vaikka puoliltapäivin.
Sää näyttäis ihan ok, eli tulossa ollaan. Fontanella 11.30, jos sopii?
Passaa. Huomenna 11.30 fonttiksen edestä.
Voisin tulla kanssa mukaan.
Olisko nyt viikolla aamuisin lenkille lähtijöitä?
Hieman myöhässä mutta vielä tämä vko työelämässä ja ensi viikolla sitten lomalle ja reissuun.
Miten olis viikonloppuna Vehmerinlenkki? Vai joko kaikki on lomalla :)
Onnistuu jos kelit sallii, lomallahan sitä mutta maisemissa kuitenkin tän viikon.
Tuli käytyä vanhalla 26" kona calderan jäykkkäperällä maastoa testattua, mukavaa oli ja vaikka huonohko kalusto niin nautti siltikkin vaikka vettä tuli kuin aisaa ja taisin noin viisi kertaa nurinkin mennä. Läskipyörä kuume senkun kasvoi, täpäri ehkä liian race henkinen kuitenkin.
Sunnuntaille lupaa hyvää keliä. Olisko silloin se Vehmerinlenkki?
Se passaisi hyvin minulle.
9.30 Fontanella?
Kyllä passaa, huomiseen.
Kahteen mieheen ajettiin sunnuntaina Vehmerinlenkki. Matkaa tuli 143 km ja keskari oli himpun alle 30 km/h. Hyvä lenkki!
Lomat alkaa sulamaan ja arki koittaa, pitäisi vielä ennen lumia koittaa porukkalenkkejä vaikka ihan arkisin illalla tai sitten viikonloppuna.
Joo, iltasin kävis ja viikonloput jos ei oo muuta menoa. Milloinka porukoille kävis se 200 km lenkki?
Oisko pikavaroituksella tänä iltana vaikka vartialassa jos kävisi niin lenkille haluavia, suht lyhkänen saunalenkki esim..
Se kaksisatanen onnistuisi viikonloppuisin, yksi vaihtoehto olisi lähteä sunnuntaina Kuopion porukkalenkin matkaan ja jatkaa siitä puuttuvat kilometrit, mikäli ei meinaa porukkaa saada kasaan kunnolla. Yksin ei minua huvita toistamiseen samaa reittiä ainakaan ajella kovin tuulisessa säässä :)
Saunalenkki tuli vähän nopeesti, olin Pohjanmaalla ajelemassa. Kuopiosta varmaan olis porukkaa lähdössä mukaan 200 km lenkille. Vois laitella viestiä olisko halukkaita...
Oisiko joku halukas lähtemään minun kanssani sunnuntaina kello 12 jälkeen Varpaisjärven lenkille+ lisäkympille, jotta saisi satkun täyteen.
Vauhti olisi ihan retkeilyvauhtia, jossain 25 km/h alapuollella keskivauhtina.
Voisi käydä kahvilla joko Varpaisjärvellä tai Tahkolla. Heinämäen kautta mentäisiin.
Minä voisin tulla mukaan. On tullut ajettua liikaakin veren maku suussa. Mistäs lähdetään ja milloin?
Voisi muuten lähteä aikasemminkin, mutta ainakin tänä aamuna oli vielä kymmeneltä kylmä. Olisiko kello 11.00 tai vähän myöhemmin sopiva aika. Kiva kun tulet mukaan. Jos muita ei lähde niin olisiko tuosta meidän risteyksestä Honkamäentie ja Nilsiäntie?
Minäpä ilmestyn sinne klo 12:00. Onpahan lämpimämpi ajella.
Kiitos Ilkka lenkkiseurasta ja kahvista. Varpaisjärveltä Pyykankaalle keskari oli siinä 30 kieppeissä. Varpaisjärvelle taas noin 23 kilsaa tunnissa. Eli hiljaa aljettiin. Kokonaiskeskari 25,6. Ihan hyvää vauhtia meikäläiselle. Nousumetrejä taisi tulla noin 800. No pannaan käppyrä näytille. Metrit saa oikealta ylhäältä.
http://connect.garmin.com/player/372519521
Tuossa yhteenveto kun en tiedä saaka kirjautumatta sitä vaihdettua tuon soittimen tilalle.
http://connect.garmin.com/activity/372519521
Jep, oli varsin mukava lenkki kelin puolesta. Minun puhelin keräsi n. 950 m nousua mutta tuota barometriä ei voi kyllä pitää kovin tarkkana.
Vieläkö sitä yhden ainakin maantiesunnuntai lenkin heittäisi jos sattuu keliä olemaan oisko se sitten reipas 100km tai 200km
Jää minulta lenkki tekemättä flunssa taas iskee pahempana päälle.. Maastoon surlyllä korkeintaan
Länsiranta omaan tahtiin ja kaffet Pulkonkoskella oli tämän päivän agenda. Ensi viikonloppuna voi olla mökkikomennus vuorossa, joten ajot jää silloin väliin.
Pääsiäinen olisi melkein kokonaan vapaata ja sunnuntaille lupaavat hyvää keliä, joten olisiko muita maastolijoita liikenteessä.
Tiedän, että teitä on. Jälkiäkin olen nähnyt.
Sunnuntaina Fonttanellan luona vaikka klo 12?
Katsotaan sitten kenellä on parhaat polut mielessä.
Kokeillaan tulla läski(llä) paikalle perässä ajelemaan.
Varmasti pysyt ja voit ajaa edessäkin.
Ajatuksena, että tutustuisi myös muihin, sekä löytäisi uusia polkuja. Omat lenkit kun tahtovat aina kulkea samoja reittejä.
Jos maasto hommia suunnitteilla voisin joskus mukaan lähteä uutena siilinjärveläisenä ja vasta alkajana. Näkisi vähän missä olisi hyvä ajella.
Tosissaan kunto on mitä on että hirveän nopeat reissut jätän väliin tässä vaiheessa.
Kyllähän noita pitäisi alkaa järjestelemään, eikun ehdotuksia tulemaan millon ajellaan nii sommitellaan
Nohnoh, ei tuo vielä oikein istu hanskaan, ja ajelen sen verran perässä ettei muistu ahdistus mieleen
Lauantaina voisi mehtäily onnistua 14.00 jälkeen mikäli keliä ja porukkaa olisi
Itse uusi maastopyöräilyn harrastaja tästä Pöljältä, mutta kyllä mielellään porukoiden kanssa ajelis.