Mäkin voisi tul kattoo joko sitä jaksas tehd muutaki ku räkii
Printable View
Mäkin voisi tul kattoo joko sitä jaksas tehd muutaki ku räkii
Tulossa isoniitun koululle
Kiitti lenkurasta. Mukavasti sai jalkoja auki parin viikon tauon jälkeen ja ehätimpä vielä melkeen ajoissa kotia safkalle.
Kiitos seurasta myös täältä. Maissit jo grillissä ja seuraavaksi possun vuoro ;-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hyvä lenkki oli ja puolilta päivin olin kotona, kuten pitikin. Mukavat kiemurat ajatti Kapu Teponkalliolla, vaikka itse itseäni vetäjäksi brändäsinkin :) jos säät sallii, niin huomenna meinasin jonkinmoista höpöhöpö ajelua harrastaa.
Kiva, että löyty taas ees pikkupätkä itselle uutta polkua. Hyvä reissu taas tehtiin. Kiitos ajoporukalle seurasta.
Mää kait kans voisin aamusta vähän ajella.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...d7a7f671ab.jpg
Näissä maisemissa ei paljoo pyöräillä.
Hyvää Juhannusta täältä Vaasan saaristosta!
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Jos jätetää ne portaat ammattilaisille :)
@Legsa^ ja @eki_boomer meinasitteko ajella?
Vois tässä vaikka ajella. Eilisen jälkeen jalat kertoo, että ollaan olemassa, mutta virtaa olis kyllä. Mää en oo tuota Valkjärveä kiertäny polkuja pitkin koskaan, niin joutaiskos sen kiertämään tänään?
Mua ei niin hirveästi kiinnosta toi kierto kun siellä Valkjärven päässä pitäisi mennä sen takapihan läpi. Alkupätkä on ihan jees etenkin jos ajaa lopussa "vattupuskan" ja sieltä sinne lippaluola kallion päälle. Mä en tiedä onko @eki_boomer :lla vielä pyörää ja kärsii varmaankin jetlägistä ;-)
Sinne vois mennä scouttaamaan. Tai ajella nuukselaan keittämään nokipannukahvit.
Odottakaan kanssa soiteltiin tuossa ja meinattiin, että lähdetään joskus johonkin, eli 13 mennessä liikkeelle Klaukkalasta.
Suuntaa katsellaan tarkemmin sen perään. Ajellaan niin pitkään, kun hyvältä tuntuu.
Ajatuksia voi heittää ilmoille sikäli jos mukaan mielii.
Ehkä jos ehkä ehkä vaikka saattaa ehkä ehkä jos.........
Ollaan menossa Palomäkeen. Jos joku muukin tahtoo mukaan niin ilmoittautuu Täällä niin voidaan sopia treffit tornarin p-paikalle vähän 13 jälkeen.
Aikas läkähdyttävä parituntinen oli tänään. Vaikka kuinka koitti varjoa etsiä, niin vähän liian kuuma oli. Mutta onneksi rääkkiä helpotti kärpäset, paarmat ja hyttyset.
Kiitos kaikille hyvästä lenkistä siis \o/
- lenkkiseura - OK
- reitti - OK
- sademetsä ilmasto - #!@$£%! ihan perseestä!
Sillo joskus ku vaihdoin pari sanaa sen mökkiläisen kanssa fillaroinnista padon yli, niin hän sanoi, että kyllä siitä fillarilla sopii kulkea. Padon päällä oleva ketju on aikanaan viritetty mopopoikien takia. Muistaakseni oli puhetta, että hänen tontiinsa ei itseasiassa ulotu ihan sinne joenrantaan saakka. Ei siitä tietysti mitään yleistä pyöräreittiä kannata tehdä, mutta tuskin siitä kovin suurta haittaa on, jos muutaman kerran kesässä siististi ja isompaa häiriötä aiheuttamatta kulkee.
Eeditti: asetukset ei näköjään linkissä välity. Mut ku napauttaa asetukset ja valitsee sit kiinteistörajat, niin pääsee tarkistamaan missä tonttien rajat menee.
Tossa on uudempi versio karttapalvelusta http://www.paikkatietoikkuna.fi/web/fi/kartta
Oliskos huomenna aamusella lomalaisia menossa lenkille metsään? Jos ei ihan tukalaa ole, niin parituntisen voisi aamupäivällä hyrräillä polkuja.
Ja kuinkas immeisten Lauantai rakentuu?
Lauantai kävisi ja varmaan aamusta pitäis mennä, ettei tuu hiki
Ehämmää Lauantaina mihinkää pääsekkää, ku röihin joudun/pääsen/*omavalintainenverbi*. Aikasen märkää ja umpinaista on haikalan linjoilla mutta mukavan raikasta oli teponkallion metsissä tänään aamusella. Huomenissakin jos jaksais aamulenkille, niin ois ajot ajettu kolmeks viikkoa, jos ei maailmalla riehaannu.
Olisko ysi hyvä lähtöaika lauantaina tornarilta. Suuntana Isosuo-Valkjärven vattupuska ja sitärataa?
Mä voisin yrittää aamusta myös mukaan, jos tyyny ei ole liimaantunut poskeen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Just niin. Ja kaikki muutkin paikkakunnalla olevat ja joutavat ajelemaan reippaasti.
Matkanjohtaja Lippaluolalla, helppo mennä ja tulla😎http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...e1ba2a1418.jpg