Alkujaan tämän lähetti
VeeVee
Eliten tuki vastaa hieman hitaasti. Real Turbo Muin hankittu ja testattu. Hyvä laite ja sisäpyöräily sai aivan uuden ulottuvuuden ja motivaation, mutta ANT-yhteyden kanssa tosi isoja ongelmia. Osaako joku täällä kertoa tai arvata mistä huono ANT-yhteys johtuu? Windowsin läppäri ja se on kunnossa ANT+ tikku koneessa ja traineri päällä. Kolmen päivän aikana olen saanut muodostettua yhteyden kaksi kertaa. Tänään ajelin Alpe d'Huezia kun tuli lyhyt pakkotauko ennen mäkiosuutta ja yhteys katkesi enkä ole kahden tunnin yrittämisen jälkeenkään saanut luotua yhteyttä uudelleen.
Olen käyttänyt paketin mukana tullutta tikkua ja kadenssimittarina paketin mukana tullut. Kyllähän tuo tuntuu toimivan, mutta WATTien oikeellisuudesta ei ole tietoa, koska en ole niitä ennen nähnyt tai testannut.
Ja tietääkö joku mistä saa ANT-donglen Sonyn/Androidin puhelimeen? Appleen olen löytänyt.
Muuten laite toimii ja mukava katsella kesäisiä maisemia telkkarista.
Välillä oli raskasta polkea ja sit taas keveni, mutta sen varmaan voi muuttaa jostain asetuksista niin, että vastus on tasaisella maalla tasainen eikä muutu itsestään.