Taka-akseli etuasentoon. Takakumi vaihtui 0,4" pienempään.
Printable View
Taka-akseli etuasentoon. Takakumi vaihtui 0,4" pienempään.
Yhden eturattaan pois, että tuli 1x11 systeemi 2x11 tilalle.
Polkimet uuteen pyörään
Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla
Kiekot ajokuntoisiksi.
Eteen snowshoe 2xl 5.5 kumin ja flätit talvea varten 😊
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Trek Farley ohjainlaakerisulkeiset. Keulan purku,puhdistus,putken lyhennys (pari spaceria pois) ja laakerin mittausten jälkeen kasaus vaseliinin kanssa.. Katsotaan toimiiko vai pitääkö uusia
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
Talvirenkaat pyöränkuljetusajoneuvoon.
Fillareihin on 26" ja 29" kiekot jo ISP varustuksessa odottamassa allelaittoa.
Väänsin Hans Dampf:it Big One:n tilalle. Tartteis vielä päästä testaamaan.
ISPeet asensin täykkäriin äsken.
Litkut Ardentteihin ja Ardentit työmatkanineriin.
Rikkinäiset villasukat kenkien päälle kun ei sisälle mahdu .. ja reiät klossien kohdalle ilmastointiteipillä vahvistettuna
Etuvaihtajaa uuden pultin ja lukitetta sit putsasin jarrut ja kupari rasvaa mäntiin jospa toimis hyvin. .😊
Suksiin voiteet.
Varsinaista säätämistä ja asentamista nuken mekon kanssa. Korsettiosan sauman ratkominen ja ompelu siistiksi, nyörien ja hakasten laittaminen, hameosan alle kehikko jolla hame pysyy kohollaan, kaulakoruketjun lyhentäminen.
Muutama tunti meni, mutta mekosta tuli juuri sellainen kun pitikin.
Antiasensin Cadillacista akun ja kaasarin pois talveksi. Huomena vielä säilökopin kuivatus samaan aikaan läskeilyä metsässä harrastaen ja sitten kapinetta tutkitaan seuraavan kerran keväällä.
nih..
Eilenä velipojan kans vaihettii sen rouvan V70:een uusi etujousi katkenneen tilalle.Perinteistä "pohjolan talli" askartelua suosi sääkin.
Tarvii jossain vaihees sit se toinenkin vaihtaa,sit kulmien tarkistukseen.
eilen illalla fatbike huoltohommia:
- voimansiirron pesu
- uudet ketjut lyhennys&asennus
- lukkopolkimet vaihtui talveks flatteihin
Lupine wilma 7 , uudet custom valotehot.. 3 moodia 3, 7 ja 14 wattia .. Katsotaan miten nuo osuis omaa käyttöä vastaavaks.
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
Kynttilän äitimuorin haudalle. (18.11.1942)
Piti vaihtaa läskiin uusi ABn 28 ovaali,mutta olin hätäpäissäni tilannut väärää mallia eipä ollut boost versio vaikka semmoinen piti tilata.
Tuli vaihdettua uusi takavaihtaja vaimon pyörään.
Talvipyörän etunapaan uudet vaseliinit, cyclo pitää viruttaa ja maantiepyörä pitäisi puunata.
Neidin 13-v kaverisynttäreiden aikana suolistin rouvan työmatkakulkineen 8 Alfinen
likoamaan ATF:ään; ei ole vielä oireillut mitenkään, pyritään estämään.
Salsaan sopivammat jarrulevyt.
Tein uudelleenasennuksen virtalukonpohjalle. Vm. 1998 Volvo V70 kummitteli aika-ajoin eikä vilkut ja ajovalot syttyneet vaikka kaikki muu pelasi oikein, joskus päiväaikaan saattoi jäädä huomaamatta, n. 90 kertaa sadasta toimi normaalisti. Pohja paremmin kiinni virtalukkoon eikä vika ole toistaiseksi uusinut. Merkkiliikehuolto tai ammattilaiset muutoinkin olisivat asentaneet uuden pohjan satavarmasti ynnä kova lasku perään. Vähäisessä ajossa vähäinen kulutus, tuollainen umpipikup autona mainio pyöräilijälle, pyörän saa sisälle, joskus on pakko ajaa neljällä pyörällä kahden sijaan, no joskus menee kurvit kahdella rattaalla autollakin.
Putsasin jarrut (avid ) ja poltin paloista lian pois nyt ei vi vingu 👌😊
Kesäkumit takaisin, uuden ohjauskannatinen ja satulaan taakkatelineen Canyon GC:hen.
Vaihdoin loppusyksyksi grainderin GG-kumit CX-kumeiksi.
Takajarrupalojen pintojen puhdistus ja hionta,jos jarrujen järjetön huuto loppuis.
Työmatkanainerin taka-ardenttiin paikan, kun tappajasepeli teki taas liian ison reijän litkulle.