^Menikin mulla tekstit sekaisin. Sorgen. :)
Mutta korjaa hyvä mies tuo tilanne oluen osalta!
Printable View
^Menikin mulla tekstit sekaisin. Sorgen. :)
Mutta korjaa hyvä mies tuo tilanne oluen osalta!
Tekniikkapainotteista keskustelua oluesta… kauheeta kuraa kaikki!
En kestä palautuminen ilman beer.
No alkoholisti perheen (kolmannessa polvessa) mun on parempi jättää kaikki alkoholi toisille. Alkoholismi on periytyvää. Lisäksi luonne on semmoinen, että puukko heiluisi.
Juoksen ja ajan fillarilla. Sairastumisen takia meni se kahdeksan vuotta ns pieleen.
Huomenna läskillä ekalle lenkille, polkuja ja metsätietä. Lamppu vielä harkinnassa.
Hienoa JKK. Ei elämässä muuta tärkeää ole kuin pyöräily. Siihen on läskipörä oiva apu. Aamulla lenkki pahimpaan vapinaan, sitten tunninvälein pieni lenkki. Akalle voi ilmoittaa vievänsä roskapussin. Aina on hyvä syy käydä vähän läskeilemässä.
Ja läskipyöräilijälle sopii hyvin käydä välillä Milena Velban sivuilla. Läski, läski, kuka käski....
No eiku varovasti liikkeelle! Kyllä metsässä ajaminen on ihan parasta jos vaan on hyviä mestoja lähettyvillä. Tuolla Varusteet osiossa on paljon juttuja valoista, itse ostin XXL kaupasta Magicshine MJ-872 lampun ja tyytyväinen olen, taisipa olla vielä tarjouksessa tällä hetkellä.
En mämuista, Shimaania ennen oli joku rakentanut. Tämä on muistikuva. Täällähän siitä projektista oli juttua. Mikäs vuosi se oli kun joku porukka meni läskeillä jonnekin metsäkämppään keskellä talvea. Sen jälkeen minä putosin kuvioista. 2008 virallisesti sairastuin ja sen jälkeen en täällä paljon ole pyörinyt.
Zarni oli kanssa ihan ensimmäisten joukossa.
Greenmanilla taisi olla ensimmäinen Puksu suomessa tai ainakin foorumilaisista, Shimaanin Puksu on vissiin kolmas.
Menee. http://www.universalcycles.com/shopp...s.php?id=64676 Vapaaratas löytyy Shocktherapysta ja varmaan myös Foxcomp Turku.
Nys on mulla tekniikka hukassa, ehkä. Lähetin viestin eli kaks Tank Driverille, mutta eipähän vaan näy mulla lähetetyissä mitään. Eiks toi toimi vai enks mä vaan osaa? Ö
Tuli perille ja vastailinkin juuri.
Pitäis irrottaa Fattyn vapaaratas ja huomasin, että se päätyholkki on valmiiksi löysällä. Ei varmaan pitäisi olla? Kuinka piukkaan se pitäisi kiristää?
moi!
Ekat hiet otettu läskillä! Ja tietysti heti tulee kysymyksiä:
1. millaiset renkaanpaineet 130kg läski pyöräilijä tarvii? nyt pumpun mittari näyttää jossain 15-20psi väliä, todellisuudesta ei hajuakaan. 10psi antoi melkoisen littanan renkaan tosin ei vanteelle läpilyöntiä.
2. mista ja millainen rengaspaine mittari olisi asiallinen, halpa ja käyttökelpoinen...? ( halvasta voidaan tinkiä)
3. pyörä tuntui "oudolta" ajaa...kun kääntää miin tuntuu siltä kun pyörä karkaisi käsistä, tavallaan yliohjautuu. Normaalia vai jossain vikaa???
muuten oli hauskaa! :D
//Janne
Mä oon 120kg ja mulla on Bud&Lou ja CS vanteet ja mul on takana 0,4 bar ja edes 0,28, mutta ne on ghettotublesina. Kokeile sisurilla eteen 0,35 taakse 0,45 ja sit vähentelet tai lisäät, miltä tuntuu. Mulla on sekä Schwalben mittari että SKS:n ja omasta mielestä Schwalbe on parempi. Maksaa n.10-15€.
Ystävät hyvät. Kysymyksiä pohdinnan muodossa: moonlader- etuhaarukan vaihto,
esmes hiilikuitukeppiin. Kannattaako? Kellään kokemuksia? Vinkkejä?
No mites joustohaarukat? Carver-keula sopisi koska rungossa on suora emäputki,
ei tapered. Eli Bluto ei käy millään ohjainlaakericonversiolla?
Koomisintaha tässä on se että olen tyytyväinen tuohon moonlandersettinkiin.
Mutta kun sitä aina pohtii että ruohon värisävy on vihreämpi aidan tuollapuolen :)
Varmaan talven kuluessa tulee lisää joustohaarukoita eri merkeillä markkinoille,
luulisi ainakin.
Mää vaihoin Puksussa olleen Moonländer keulan tilalle Sharman Hoboyn ja totesin että vau. Jos on setappiin tyytyväinen niin turha haaveilla vaihtamisesta, eikun ajoa, tunkkaamista ja kaatuiluilua. :)
Moonlanderissa on parasta se keula... miksi vaihtaa pois.
Itse itselleni vastaten. Vapaaratas rasvattu. Oli löysässä, kuiva ja nyt hiljainen.