Ja sit on viel tääki mikä vie tällä hetkel aika paljon aikaa
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...16d6066f11.jpg
Kiadas Chè alias Reino
Printable View
Ja sit on viel tääki mikä vie tällä hetkel aika paljon aikaa
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...16d6066f11.jpg
Kiadas Chè alias Reino
Ajellaanko keskiviikkona illalla jossain?
Tai tänään? Vois löytyy kalenterist kolo.
Mä joudun skippaamaan ajot tänään kun olen rikki
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok. Vähän tuli haastetta mullekin. Katsellaan ajoja loppuviikosta/viikonloppuna myöhemmin.
Paras lenkki taas aikoihin tänä aamuna. Rysäytin palomäessä kunnon otb:n siinä viistossä jyrkännemäessä jota en koskaan ennen ole uskaltanut ajaa. Olkapää hassun kirjava. Kun sain itseni parsittua kasaan, nii kaupanpäällisi takarengas päätti räjähtää kyljestä, joten sisuri ja ulkokumi vaihtoon. On tää ja perkele harrastus.
^ joskus elämä näyttää keskisormea. Sympatiaempatiaa.
Enempi henkisiä naarmuja. Rengastalkoot odottelis tuossa tekijäänsä. Tekis mieli laittaa tubelessiksi kuutio, mutta taitaa jäädä toisempaan aikaan vielä.
Mulla olis juhannuspäivä vapaa, joten jotakin ajoja voisi järkkäilä. Tai vaihtoehtoisesti aattoiltana, jos en ole myöhään röissä. Joskus jos ehtisi porukoissa ajamaan siten, että ei joutuisi kelloa tuijotella.
Vahva Ehkä juhannusajelulle kun kerrankin ollaan jussi kotona
Joskus oli tässä, tai sitten jossain muussa topikissa, kiinnostava jälki lenkistä joka kulki Toivolan kautta ja lähti suunnilleen Päivärinteentien päästä metsään kohti Klaukkalan keskustaa. Muistaakseni oli aika pitkäkin, jotain 40km tietämillä. Kierteli Klaukkalan ja osin tiesiirtymää. Tän takia ei onnistu "polun seuraaminen" vaan pitäisi muuta infoa olla.
Oliskohan jollain tietoa tästä?
Meinasikos tänään joskus alkuillasta kukaan ajella omilla kylillä. Tarjolla lienee märkää märällä, mutta hieman polttelisi käydä vaikka parituntinen ajamassa. Mallia maasto siis.
Tai höpöhöpö-ajelua sääksin ympäri. Siirtymä Röykkään autolla ainakin omalta osaltani.
Mitenkäs olisi iltaympyrät tänään vaikka kello 17 Tornarin parkkikselta. Suunnalla ei väliä, mutta johonkin metsäilemään. Aikaa voi viilailla myöhempäänkin, jos tarvis on.
Mulla on fillari huollossa, toiveissa on saada se torstaina ajoon.
Onko kukaan ajelemassa to iltana tai pe aamupäivästä?
Kolmisen tuntia tunkkaamista teki ihan hyvää. Vähän on mustaa pilveä ollut mun ajojen päällä. Poljeskelin tuota Palomäkeen menevää "maailman pisintä mäkeä" ylöspäin ja kas kummaa "Ripripbingdoing" ja ketju kasetin ja pinnojen väliin. Noh onneksi on osat ja työkalut matkassa, mutta..... Miksi perkeleessä tuommoset sattuu aina siellä missä on hornetin kokosia hyttysiä ja chinnookin kokoisia paarmoja? :D
Ilman suurempia vahinkoja selvisin ja vaihteetkin alkaa olemaan hiljalleen kohdillaan monen viikon takaisen korvake-episodin perään. Märkää on metsässä ja Haikalan linjoilla, mutta hyvä lenkki tuli kumminkin heitettyä.
Juhannuspäivä on tyhjää kalenterissa, mutta aatto, eli perjantai vielä ihan auki röiden suhteen.
Onko aikatauluista / kykenevyyksistä jo selkoa. Mahkuja ajella huomenna illalla jo?
La pääsen ehkä jos saan pyörän huollosta, huomenna selvenee ehkä.. :)
Jep.Kuulostaa suunnitelmalta. 17.30 on hyvä.
No problemos. Käyn vesitornilla testailee huollettuja joustoja ja sitä rataa pikku lenkkiä siinä ympäristössä😎
Mitäs oli huomisen aamupäivän askareissa porukalla? Jos kympin maissa painuisi pariksi tuntia lähipoluille. Haikalan ympyrät eessuntaas ja jos aikaa ja virtaa on, niin Pietarinmäelle jatkamaan.
Ujo mahdollisuus sateelle, joten säävaraus.
Mä voisin lähtee. Missä lähtöpiste?
Olisko isoniitun koulu kymmeneltä. Siitä pääsee pellon poikki hyvin maastoon.
Juu. Tällä mennään. Tulkaahan muutkin ukkelit messiin, niin saatte sitten hyvällä omallatunnolla viettää jussia.
Mä tuun kanssa ja yritän houkutella junnun mukaan
Sent from my iPhone using Tapatalk