Velosolo on ollut tunnetusti nopea ja On-one sitten sieltä toisesta laidasta. Onneksi ei sitä tankoa ole tarkoitus näin talvella käyttääkään. Toisin kuin sitä tissiposkitakaratasta.:eek:
Printable View
miten nii tissiposkiratas, eihän 15 piikkinen ihan pieni oo ;)
Edessä 15 olisi tp™, muttaettä taakse:eek: Sillä kun Veli L. menee edellä niin meikä ei pysy peesissä:o
Eikös Rajamäen natiivit voisi värvätä paikallisia mopoteinejä poluntekoon kun kulkijoita/koirankusettajia on niin vähän että polkua syntyy hyyvin hitaasti?
Minä ajoin viimeksi 22 päivää sitten ja jatkan massanhankinta-kautta, mutta ajakaa te urakalla. Liityn seuroihin kun lämpötila inhimillistyy:p Hinkua on hirviästi, Dambalaa on tuunattu ja nyt tuntuis olevan "valmis":rolleyes:
saatto se olla 18 piikkinenki :D
en oo minäkään käyny poluilla. Sukset kulkee tossa kelissä mukavammin :p
no ei nekää oike kulje ku luisto on ihan onneton, natisee vaan.
eilen kävin pyörätiellä veivaa vähän.
Kausi 2010 aloitettu. Myllykoski pitkospuut "tosi ajettavassa" kunnossa. Ei muistanutkaan mitä on tasapainoilla lumirännissä. Onko huomenna ajotouhuja :seko:. Tilasin viimein ne sukset eli ens viikolla tää kaikki lumi on jo poissa:eek:
hienoo jos es osa sulais tai noh jos lämpenis vähä
olin ajelee 4h pyöräteillä ja aluksi kävin työntää yhen polun. ovat vielä liian kapeita ja pehmeitä. ens viikolla ku lauhtuu ni vois polut tamppaantua paremmin. huomenna en oo menos ajaa.
jokos lansive asensit uudet välitykset? laitoin fiksi rattaan heti kii ja tein pienen testilenkin. aika jännäähän se oli ku vanhasta tottumuksesta aina välillä yritti lopettaa pyörittämisen. mulla on muuten 19 piikkinen eikä ollu yhtää liian kevyt että sillai. vieläku tulis uudet kaposemmat renkulat ni vois saada vähä vauhtiaki.
Ei ole vielä uusia välityksiä, kun olen kaikkea muuta joutunut tekemään niin edes säätämöön ole ehtinyt poiketa.
Eilen kävin poikien kanssa kävelemässä ja näin Kiljavantien varressa erittäin hyvin tampatun polunpätkän. Lähti vähän ennen sitä opiston liittymää kun tullaan Röykästä päin. Ainakin ekat 50 metriä oli koiran kusta kolmen metrin välein, joten se voisi olla ns. hyvin tampattu. Ei keritty katsomaan kuinka pitkälle se jatkuu. Jos viikolla ehtisi jossakin välissä käydä kokeilemassa.
Emäntä oli ihmeissään, ja valitti postin toiminnasta kun tulee vääriä kirjeitä laatikkoon. Sanoin, että avataan ja katotaan jos vaikka olisikin mulle.:eek: Hirveä kiljuminen: EI SAA AUKOA MUIDEN POSTIA!!!! Vähän aikaa piti selittää.:D
Mitähän se sit sanoo ku sieltä laatikosta törröttää ohjaustanko :D
Siis lähtikö se polku sairaalan ja opiston väliltä sääksin suuntaan?
Käytiin kanssa eilen kävelyllä. Lähettiin Röykän uimarannan parkkikselta.
Käveltiin eka haukilammen suuntaan se eka pätkä tielle asti ja takas. Siinä ei ollut ennestään juuri jälkiä.
Sitten käveltiin röykän sairaalalle ja siellä se niemen kiertävä lenkki. Polut olivat suht hyvässä kunnossa luultavasti jopa ajettavia. Aika paljon oli kävelty. Kummasti auttaa kun käy tekemässä jäljet niin koiran kusettajat seuraavat innoissaan.
Samalla reissulla autolla kävin tutkailemassa sääksin ja opiston välillä kulkevia polkuja. Niilläkin oli kävelty mutta ei vielä riittävästi.
Mäkin käväsin eilen Alhonniitussa ja siellä oli joku ajanu ulkoilupolut sellaslla jättitappaimella. Oli ihan soveltuva suksilla etenemiseen. Jos huomenna kävis kattoon käpylännummella onko sielläkin joku tampannu polut hiihdettävääm kuntoon :p http://yoursmiles.org/tsmile/sport/t31197.gif
älä ny taas aloita tota...
Ei luista mulla.
:) Tai jos luistaiskin, ni ei sitä uskaltais myöntää. Enhän mäkään oo mikään hiihtäjä!
taitaa luistaa jos alhonniityssä käyt hiihtelee. olitko vapaalla vai perinteisellä? kaikki mäethän meni tietysti loikalla ylös?
Vapaalla, valitettavasti :). Ei oo pertsa kamppeita.
Joo ihan PK-sykkeillä vetelin Alhonniitussa ;). Veikkaan, että näytin lähinnä maalle huuhtoutuneelta särjeltä niissä ylämäissä - silmät punaisena, ihme sätkimistä ja suu yritti epätoivoisesti haukkoa lisää happea koneeseen. :)
Mut saipa alamäissä kans ihan hyvät kyydit. Huiput 47,5km/h, -17c pakkasessa.
Ja oli kyl mulla eka kerta Alhonniitussa.
Miltäs näyttää Käpylän- ja Kiljavannummen polkutilanne? Jokos viikonloppuna olisi ajettavaa pätkää sen verran että kannatta lähteä?
voisin yrittää ehtii katsastamaan käpylän ennen salille menoa iltasella. hmmm no katotaa miten viittii ottaa lamppuja mukaa.
http://share.ovi.com/album/p_olkisin.Polut13-01-2010
Kuvia hautausmaan ympäristön poluista. Yllättävän paljon oli metsässä temuttu.
Hautausmaan tieltä lähti hautumaan vastakkaiselle puolelle 3-4 ajettavaa polkua. Joista yhtä testasin. Polku haarautui muutamaan otteeseen ja ydistyi alussa toiseen tieltä lähteneeseen.
Polut ovat kapeita mutta kovapohjaisia. Niin kauan kun pysyy polulla menee hyvin. Uusi startti fixillä oli vaikeaa ja välitys 34x19 oli liikaa isoille renkaille. Harmi että aika loppui kesken enkä ehtinyt tutkia miten pitkälti polkuja on.
Hautausmaan puolelle lähti aidan vierestä yksi pätkä joka menee sille alatielle. Toinen lähti pidemmätä mutta oli vielä vähän kävelty.
Vesitornilla on myös jotain ajettavia polkuja.
Tästä räpsyjä siitä aikaisemmasta rämpimisestä:
http://share.ovi.com/album/p_olkisin.Sksi26-12-2009
Tällä olin liikenteessä:
http://media.share.ovi.com/m1/s/1650...2a7489766b.jpg
Polut näytti kuvasta tosi hyvältä (katsoen optimistin silmin). Hienon näköinen toi sun fixi.:)
To-si to-si toosi hieno fixi!!
Selkäni ei ole vielä ihan 100% ok, mutta ehkäpä jotakin pientä ja kevytä (32/18) viikonloppuna. Onkos muilla ajelua mielessä la/su?
Voi kun sitä pääsisikin taas ajamaan.:( Aikaa on taas pääosin iltaisin kello 22 jälkeen, eikä silloin ole enää kauheasti virtaa (eikä järkeä) lähteä pitkälle lenkille. Kädet kyynärpäitä myöten ristissä toivon, että viikonloppuna pääsisi lenkille.
Sunnuntaina olis hieno jos pääsis, la aamu menee nukkuessa yötyön iloja
Kiitos kuvista! Ja komia on jopokin!!
kiitos kommenteista
katotaa ny voi olla että viikonloppu menee vimin viitoittamalla tiellä eli
http://yoursmiles.org/tsmile/sport/t31197.gif