Osu ja upposi, mutta sokerimiehen mukainen sadevaraus.
Printable View
Osu ja upposi, mutta sokerimiehen mukainen sadevaraus.
no sehä passaa
Onks kukaan menossa Tiilerille tänään klo 18:00 kastumaan? - Heikki -
Mulla menee ilta tarjouslaskennassa, tuskin ehtii edes pyörän päälle tänään.
Ok, käyn sitten cyckokrossarilla kiusaamassa työmatkatempolijoita Viikin pelloilla.
haittaako sade, no menen itse tiilerille klo 18 ja katsotaan siell tilanne. Käyn rullaamassa lähipoluilla sen minkä sateessa kestää
Saan vissiin pyörän ajokuntoon huomenna, viikonloppuna viimeistään jotain ajohommia suunnitteilla.
Muo on turha varrota illalla, en tuu, ku ukko ja pyörä rapaantuu liikaa :).
no kävin tiilerillä hämmästelemässä sateen määrää, otin lopulta suunnaksi himan ja sitten sade loppui :rolleyes: ... Sit vaan ajelemaan ilolan traileille ja märkää oli =)
Mä kävin eilen näyttämässä Savio - Tuusulan varuskunta - Keravan hautausmaa - Zipon takamettä reittejä Kybällä Tsygäilijälle ja Makelle. Kyprokki tuli lenkin loppu puolella vastaan ja lähti mukaan. Tänään tulin täpärillä töistä Herttoniemestä kotiin. Oli aika kosteata ajaa tuolla täysjuustolla tuo 26km matka :)
Löysin tälläsen setä Zipon varastosta lojumasta. Oli pakko päivittää siis ohjaustanko ;)
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...8&d=1369246450
Kaikkea sitä mettästä löytyykin:
http://gp1.pinkbike.org/p4pb9620219/p4pb9620219.jpg
Eikös tuosta ole ilman otb,tä selvitty aina, mutta jos tuokin paikka tuntuu liian vaikeelta niin kait siinä silta tarvitaan.
Kävin Zipon ja Juuson kanssa ajamassa,lähdettiin Poikien työpaikalta metsiä myoten etelää kohti käytiin juomassa kahvit ilolan ABC asemalla , hienoja polkuja oli rittävästija samoin vaikeampia paikkoja matkaa kerty aikatarkkaan 30 km ja aikaa paloin.3:30 sää oli kostea , mutta eipä tuo häirinnyt ainakaan Zippoa eikä minua , Juuso ohjattiin lyhintä tietä Matariin.
Linjalle voisin lähteä joku päivä käydä täyttelemässä jotain niihin rapakoihin, levenevät vaan entisestään.
Mää olen mukana. Voin tuoda 40kpl noin 50cm pitkiä laudankappaleita, osa painekyllästettyjä, rasian terassiruuveja ja sponssata 32€ läheisestä puutavaraliikkeestä hankittaviin lankkuihin. Noi mutarapakot ei parane koskaan, jos niihin ei saada sivupolkua ja/tai ralllia väännettyä. Jos tuo pikku silta on siellä länsipään notkelmassa, niin kyllä siinä on vedetty otb:a ja vielä varsin usein. Määkin kahdesti, ekalla kerralla katkes vielä ketjut viis metriä sen jälkeen, joten mieleen jäi.
PMT, jos on lähiaikoina helppoa/hidasta lenkkiä suunnitteilla Kivikko/Hallainvuori-akselilla, niin voisin lähteä availemaan kautta jonon jatkoksi.
Lauantaina 25.5 klo 10;30 Ylläshallin parkkikselta , Kivikkoa ja jos jaksaa niin Hallain vuorta muös tai toisin päin.
Pöörä jotenkuten kasassa, ajot kiinnostaa taas.
Jahas, jospa kotipolut kutsuis.
Kiitokset Perässä ajaneille. Viidestään ajettiin lähes kaikki hyvät ja huonot paikat, jäihän siinä vielä tukku hyviä paikkoja ajamatta, hyvin tulivat vähemmän ajaneet vaikeammatkin paikat,yksi rengastyö matkan varrella ,tais olla suurin tapaturma joka sattui.
Tulihan mullekkin remontti hommia kun kotia pääsin, jossain rytkyssä kuului sellainenpamaus kuin iskarin pultti ois katkennut, mutta totesin ettei ainakaan iskarinputti ollut kun perä toimi edelleen hyvin. Kotona kun asiaa tutkin niin yksi linkun pultti oli poissa, purin perän irti ja siellähän iskarin ja linkun takana puuttuva ruuvi oli säilössä ainoastaan mutteri osa oli hävinnyt taivvaan tuuliin. Onneksi on noita osia varastossa ja peli on taas kunnossa. täytyy seurata noita ruuvien kireyttä ettei käsiin hajoa kun on ajamassa.
Tällä narisi niksu aivan perkuleesti. Tarvii avata linkut ja riipasta iskari irti, eiköhän se syypää sieltä löydy.
Huomenna ajattelin käydä jossain vaiheessa iltasella ajamassa metsässä, varmaankin Tiileriltä. Tarkkaa aikaa en osaa vielä sanoa, mutta selvinnee huomenna.
Näin PMT:n kun se oli palaamassa Hallainvuorelta, itse olin menossa noukkimaan kolistelijan kyytiin, oltiin menossa kiertämään Lohjanjärvi, aika kova tuuli sielä oli.
Uusittu fuusiokeula toimii hyvin paitsi välillä kun on tönkkönä 2/3 joustomatkan kohdalla. Höh.
Monsieur Pahiksella on kesätarjoukset fillaritorilla jos jollain iskarintarvetta jamitäkaikkeasiellänytolikaan.
su vois iltasella lenkille lähteä JOS messilän kisoista kunnossa selviää.
Lällälläääää en lähtenytkään ajamaan, tiistai illalla vois yrittää jotain.
Narinan lähde poistettu, onneks hyllystä löyty varalle yhdet lakruineen, ei tarvii jäädä noita odottelemaan.
https://lh3.googleusercontent.com/-B...o/P1060825.JPG
^Niksu valinnut auto-henkisen lähestymistavan liikkuviin osiin... pusla, koiranluu, nivel vaihdettava vähintään vuosittain ennen katsastusta.
En minäkään päässyt lenkille eilen, jos tänään saisi tarkistettua puutavaran määrän terassin alta tulevaa polunpilausta varten.
Jep, on nuo niksun osat herkkiä pilaantumaan. Vois vaikka availla edes kerran puoleen vuoteen.
Mutta mitä tulee polunpilauspuutavaran pudotuspaikkaan, niin googlen taivaskuvan mukaan parhaat mestat olis joko pukkivuorentieltä ennen kalliota tai sitten slo:n kupeesta. Pukkivuorentieltä olis vähän risukkoa, mutta ei mäkiä, kun taas slon kulma olis parempikuntoinen. Mä meen tänään sinne linjan alle, missä on se yksi silta veden alla sanotaan nyt vaikka kello 18:00. Mulla on mukana vähän puutavaraa ja työkaluja.
Haastava aika mutta tunnin sisään tuosta vois yritellä. Sielunvihollisen ilmakuvat on muuten tarkempia: http://www.bing.com/maps/
Joo, treffit sovittu SLO:n ja Uddeholmin kulmille kello 18:30. Mä kävin viemässä siihen polun varteen kymmenkunta 28X120 painekyllästettyä laudanpätkää, niitä saa kuka tahansa käydä roudaamassa linjan alle. Mä tuon lisää lyhkäisiä laudanpätkiä, moottorisahan, ruuveja ja akkukoneen sitten puoli seiskaksi.
Jaa mä ku luulin, jotta ne kapulat oli makkurin paistoa varten siihen polun varteen viskattu. Tuli muuten hyvä pikantti aromi tuosta kuparikyllästeestä b-luokan jauhomakkaraan ja parin pilsnerin jälkeen ei enää polulla pysytty, vaan piti siirtyä kuusen alle lepäämään. Ny on vähä ku doupattu olo.
Melkosen roihun kanssa olet makkarat paistanu:seko:, vaikka eihän tuollaisista nelimetrisistä pätkistä nyt kunnon kokkoa vielä saa aikaiseksi.
Mutis muistaa pakata laastarit mukaan kun käsittelee moottorisahaa.
Vai pitäiskö varata suosiolla aika dextraan.?
Nou hätä, mulla on dextraan vippikortti:cool:
Polku pilattu yhteistuumin, hyvä tuli.
Siällähän oli oikea väentungos. KMW uskals tulla metsästä pois kun työn äänet lakkas. Tämmönen se oli ja tällainen siitä tuli. Ja näin siitä voi ajaa. Mutta ihan vakavastikin ottaen, niin melko monet pikkuiset purot on muuttunu kymmenmetrisiksi rapakoiksi, jotka ei kovetu ku vasta talvella. Tuonkin kun olis ajoissa suojannu, niin varmaan parimetrinen silta olis riittänyt, nyt siihen piti rakentaa tollanen 10m pitkä hässäkkä. Toisaalta ihan hauskaa vaihtelua tuokin on.