On ne hurjia.
Printable View
On ne hurjia.
Muttei liikaa, siellä oon minä tai shimu kannoilla.
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Dave Turner @mtbr
^Kuten jo aiemmin ennustelin, kohta myydään enskakuskeille läskit. Samoin DH-porukalle.
Katsotaan, kauanko menee kun enskakisat ajetaan vähintään täpärisemiläskeillä?
EDIT: Toki en näe yhtään estettä sille, miksen ajaisi enskaa jäykkisläskipojalla. Hyvin se poluille taipuu jäykkänäkin.
Ja varmasti täpäriläski on hullu laite. Mutta ei mulle.
Mitenköhän jousitus auttaa tuohon pompotus taipumukseen kovassa vauhdissa. Itsellä ainakin on hurjasti enemmän luottoa 26'' 160mm joustavaan täpäriin alamäessä kun pysyy renkaat koko ajan maassa, läskillä meno on sellaista jatkuvaa parin metrin loikkaa kun on vähänkään vauhtia juurakossa.
Läskejä oon joka kerta noissa kisoissa odotellu näkevän, ehkä ens vuonna.
kyllä iskareilla sitä pomppimista saa hillittyä, kokonaan ei varmaan saa koska rebound pitäs säätää niin hitaalle ett jousitus rupeis pakkaamaan ja lopettais "toimintansa", riippuu tietty mitkä renkaat nyt sitten on pläskejä.
^^Parin metrin loikat on hyviä. Ei se mikään pakko ole koskettaa jokaista juurta ja murkaletta :-D
Pitää elvyttää harrastusta kahdeksan vuoden jälkeen. Ostin läskin eilen joku Salsa Knukluk. Mitä paineita renkaissa tommosessa peruskäytössä olisi hyvä pitää? En hirveästi metsään poikkeile. Viitsisikö tuohon lukkopolkiet ruuvata? Vanhoja kenkiä löytyy.
4 bar on hyvä.
Täpäreissä ennen läskiä oli hydrauliset jarrut, Formulan eri malleja (K24, R1, jne) - nyt BB7:t kolmatta vuotta läskissä, enkä ole nähnyt mitään tarvetta jarrujen vaihtoon, vannon :) BB7 on korjattavissa polulla (ei tosin ole ollut tarvetta), helppo säätää ja pysäyttää kuten pitääkin, vaikka en nyt mikään kaahailija olekaan. Tuntuma on hyvä, enkä täpäristä vaihtaessa edes noteerannut asiaa mitenkään erityisesti. Levyt olen vaihtanut vakio G2CS:stä Ashiman Ai2:iin (160 mm).
Kyllä mä sanoisin että hukkaan menee koko pyörä jos ei metsässä aja.
Ohan toi kolminumeroisessa lukemassa tällä hetkellä...
Kukaan tehenä 1x11 pläskiin. Lähinnä kiinnostaa kuinkas salsan conversion 2 napaan menis 11 vaihteinen pakka vai eikö millään.
Soita Toikalle Shocktherapyyn
Minä lopetin juoksemisen polven takia, se tähystettiin mitään vikaa ei ollut. Nyt olen kiinnittänyt tekniikkaan paljon huomiota. Oli kiva myös löytää hyvät juoksukengät kokoa 48. Talvea varten ton läskin hommasin, yli kaksi metriä kun juostessa kaatuu niin siitä ei hyvä seuraa. Nastat ei näillä painoilla pysy kengissä kiinni ja ei löydy kokoakaan kengistä mihin järkevästi saisi nastat kiinni.
Kuka hullu läskipyöräilijä jättää kalian, kerettiläisyyttä sanon minä!
Mä en ymmärrä tätä sitkeää myyttiä oluen lihottavuudesta. Mistä toi harhaluulo kumpuaa ja miten se on näin sitkeässä? :)
Mulla on pysynyt paino kurissa jo vuosia, kun aloitin vaan tuijottamaan syömiini hiilareihin. Ja niiden laatuun.
Oluen (yhden) nautin lähes joka ilta. Ja usein ruokajuomana.
Ei moista herkkua kannata, saati tartte pois jättää.
Jättää ne nopeat hiilarit pois. Ei se muuta tartte.
Ja jos haluaa enemmän tuloksia niin vähentää hiilareita yleisellä tasollakin.
Vaaleat jauhot, (vaaleat)pastat, (vaalea)riisi, peruna pois niin alkaa tapahtua.
Pottukin on semmoinen turhake ettei paremmasta väliä! Prkl.