kokeilin keulia mun maasturilla, vanha mies:D. eihän siitä mitää tullu. piti oikeen kattoo ettei kukaan nää jos vaikka meen turvalleen;). kyl ne jotkut osaa, voi että!
Printable View
kokeilin keulia mun maasturilla, vanha mies:D. eihän siitä mitää tullu. piti oikeen kattoo ettei kukaan nää jos vaikka meen turvalleen;). kyl ne jotkut osaa, voi että!
Laitoin Wokkiin pähkinöitä...
Mää ajoin tappoa yrittäneen bemarin kiinni, joka yritti ajaa sitten tahallaan uudestaan päälle. Noh, mun nokiassa oli 294 nastaa.... :):):)
Nukuin ~50 minuuttia aamu-yöllä, heräsin 7.30 ja olin työpaikalla 8.30.
Sain miinaharavan läpi 150 sekuntiin!
Silitin jaguaaria kun se seisoi niin söpösti keskellä kevyen liikenteen väylää poikittain. Kuskin naama meni kumman näköiseks.:)
Käytin taas rälläkkää ja pistosahaa ;)
Tein poronkäristystä :p Ja voita ei säästelty
Käytin akkuporakonetta ja rälläkkää. Vaihdoin myös Oilon Junioriin uuden öljynsuodattimen.
En yhtään mitään. Rupean neidiksi. Siis leikkaukseen. Onneksi on vain vähän poistettavaa. :(
Ylitin kevätpuroja muualta kuin sillan kohdalta. Yksi oli auki, mutta toinen oli jäässä. Äijää, yhtä kaikki.
väänsin perunamuusin ja lihamurekkeen koko perheelle sekä raivasin patiolta sinne katolta pudonneen lumen:p
ajelin maasturilla ilman etulokaria, reitillä oli myös lumen alta paljastunutta, osittain "kompostoitunutta" hevosen ulostetta.
kotona jouduinkin sitten tämän seurauksena pyykkäämään ankarasti. neitiä.
Ehdin jo asioimaan ruuvikaupassa.
Tein helvetin monta suodinta, tosin kokeilumielessä, mutta kuitenkin.
Vaihdoin kiuaskivet, ajattelin ostaa uusia kesärenkaita autoon ja kiroilin.
Sellasin vessassa Bilteman katalogia. Äijää, eikä olekin ?
Kävin rautakaupassa.
Vaihdoin sulakkeen. :D
Avasin vaimolle kurkkupurkin vasurilla.