Jonku niistä Viidakon tähtösistä.
Printable View
Jonku niistä Viidakon tähtösistä.
Poutiaisen Tanja tuossa vieressä terassilla. Olisi haluttanut toivottaa tsemiä kuntoutukseen/treenikauteen, mutta ei viittinyt häiritä.
Lauri Karhuvaara oli ostelee Carlsonilla.
Toissasunnuntaina Danny oli Heinolan huoltsikalla.
Hannu Aravirta muikuilla eräässä itäsuomalaisessa kaupungissa juhannus viikonloppuna.
"Näyttelijät" Jussi Lampi ja Juha Veijonen pari päivää sitten Roskapankin terassilla.
Heikki Kahila käveli vastaan kun pääkaupungissa kävin.
(Kohta joku nuoremman sukupolven edustaja kysyy kuka on Heikki Kahila.)
Elixir-ohjelman Janne Virtanen oli huoltoaseman jonossa edellä.
Tauskin Lidl:ssä viereisellä kassalla...
Eilen tuli nähtyä iso liuta urheilupönöttäjäjulkkuja ja ex-urheilija-ex-julkkuja nuorten eeämmissä Ratinassa kun oltiin istuskelemassa vippikatsomon yläpuolella.
Kari Peitsamo koiran kanssa Merimiehenkadun ja Perämiehenkadun risteyksessä.
Torssosen Samuli ajo eilen Lapintiellä vastaan pyörällänsä.
Vesa Vierikko oli perheineen Muumimaailmassa 18.8.
Jouni Hynynen pari tuntia sitten Boothillin terassilla stadissa.
VilleGallen Ravintola Paksun konkurssihuutokaupassa 15.08
Me kaverin kanssa aikoinaan aina morjenstettiin Jouko Turkkaa. No, pitkään aikaan ei nähty, mutta olen moikannut aina kun tulee vastaan..paitsi Jouko ei muista..
No, nyt Jouko moikkasi ensin, ja mä en meinanu tunnistaa, kun hölkkäsi vastaan KIRKKAANSINISISSÄ trikoissa!! Elikka EI mustissa. Yleensä Joukolla on mustaa.
Teppo Ruohonen duunipaikalla.
Irina (laulajatar) viereisessä pöydässä lauantaina.
Jos poliitikko käy julkkiksesta niin Osmo Soininvaara polki taas eilen sitkeästi TdH:ssa.
Kehtaako sitä tunnustaa, että ajoin pariinkiin kertaan Baba Lybeckin rinnalla TdH:ssa. Oli kuulemma ensimmäistä kertaa niin pitkällä reissulla. Ja niin, varmaan ajoi joku muukin.
Myös Matti Ristinen jutteli jonkun kanssa Valion jogurttikatoksen vieressä. En oikein pystynyt päättelemään varusteista oliko ajamassa vai ei.
Helena Petäistö tuli eilen samaan ratikkaan
Näyttelijä Ritva Oksanen Hämeenlinnassa, Rauhankadulla - ei tosin fillarin päällä.
Uotisen Jorman näin eilen, Albertinkadulla.
Viimeksi kun näin Jorma Uotisen - olen nähnyt hänet kahdesti ja tämä toinen kerta oli joskus ennen Tanssii tähtien kanssa -aikaa - ja se huomasi että minä oli nähnyt sen, se vaihtoi heti kadun toiselle puolelle. Hetken ajattelin että sille on liian monta kertaa tultu selittämään kuinka paljon sitä ihaillaan tms mutta sitten tajusin että se olikin odottanut kolmosen ratikkaa ja toiseen suuntaan kiertävä 3B tulikin justiinsa.
Minä en tunne ketään enkä käy missään enkä siksi juuri bongaakaan julkkiksia. Andy McCoyn olen nähnyt Hakaniemen hallin yläkerrassa ostamassa ompelutarvikkeita ja Pekka Kourin ylittämässä onnellisen näköisenä Mannerheimintietä, mutta molemmista on jo hirvittävän kauan. Viimeksi näin kesällä Juha Väätäisen Myllypuron S-marketin kassajonossa. Hänellä oli punainen takki ja takissa rintanappi jossa oli Juha Väätäisen kuva.
PS Stefan Lindforsin olen kuullut mutten nähnyt istuvan jossain selkäni takana ravintola Olossa. Hänestä muuten muistan lukeneeni että hän oli innokas maantiepyöräilijä ja että hänestä olisi ihanteellinen tilanne jos hänellä olisi käytössä kaksi pyörää joista toinen olisi valmiina lähtöön jossain Espoon suunnalla ja toinen Sipoon suunnalla. Voi olla ettei hän enää aja - enkä muutenkaan tunnistaisi häntä kypärä ja ajolasit päässä...
Seppo Hovi sauvakäveli tänään Paloheinässä.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
10000€:n taklaajan Sellossa donitsilla.
A. Stubb perheineen itsenäisyyspäivänä Pirttimäen kahvilassa. Mutis ja HC eilen metsässä.
Koko kansan Jethro Rostedt istuskeli skootterin päällä paikallisessa liikkeessä.
Taukki eiko Tauski Kaarinan HopLop:ssa...
Nina Nurminen käveli pariin otteeseen ohi autohallissa kun pesin autoa
Lulu Santos sattui samaan lentokoneeseen vähän ennen joulua. Enpä ole sen jälkeen tsinnut nähdä ketään julkkista.
Pe oopperassa istuin Lenita Airiston vieressä.
Oliko sulla tennis sukat jalassa?
Olisi pitänyt. Nyt oli ihan vaan nilkka sukat :)
Keurulla Keijo Leppänen..uutisten lukija..
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Olin eilen Partolan S-marketin kassalla, kun takana näytti olevan tutun näköinen mustiin ( vähä nuhjuisiin) pukeutunut mies. Katsoin vähä tarkemmin, ja tuumasin kassaneidille että Tommi Evilä tuolla on..kassaneiti katseli myös, joo on. Ei hän ole täällä aiemmin käynyt kuulemma.
Pitkä mies, siis tosi pitkä, vähän näytti olevan apea mieli?. Avovaimo oli lyhyt, vaaleahkohiuksinen ja raskaana. Etten sitten menny nimmaria pyytämään :rolleyes:
Tulin pois kaupasta niin olivat siinä oven vieressä. Vaimolla oli näköjään kova nälkä, sillä pizzanpuolikasta siinä heti jo söi...
^ minulla on wanha kännykkä, jolla saanee kuvan, mutta ei sitä minnekään lähettä. Känny ei ole kauppareisulla mukana.
Mitä "Kääk"-..tai yleensä ihmeellistä on raskaana olevassa naisessa? lyhyt vaaleahiuksinen - varmisti vain että kyseessä oli Tompan vaimo ( jossain lehdessä ollut pieni kuva).
Tänään nimittäin olisi pitänyt olla joku ota-kuva-ja-lähetä! -vempain mukana.
S-marketissa laittelin tomaatteja pussiin ja satuin kääntämään päätäni....ihavvieressä oli upeaksi ja kauniiksi, terveyden ja hyvänkunnon perikuvaksi mielletty nelikymppinen nainen, kännykkäänsä jutteli.
Mun oli pakko nauraa kun punnitsin tomaatteja.
Tuolla julkkisnaisellahan on naama kun wanhalla kalkkunalla, ihan punane ja silmäkulmat todella, todella ryppyiset. Kroppa näytti ihan hyväkuntoiselta, kireet succikset ja joku pinkki vähä kauhtunu lyhyt toppatakki. Oli ihan erinäköinen kun mitä telkkarissa ja lehtikuvissa!!
Lohduttavaa, minulta puuttuu vaan hyvä kosmetoloogi ja kampaaja.
Jutta Gustafsberg :D