a) Sain lemput kielipoliisikoulusta
b) vedän puuroa naamariin ja aion lähteä 6 tunnin lenkille, vaikka vaimo on ihan naama norsunvitulla kun ei koskaan tehdä mitään yhdessä ja blaablaa (naimisissa olevat tietää miten tää juttu jatkuu)
linti
Printable View
a) Sain lemput kielipoliisikoulusta
b) vedän puuroa naamariin ja aion lähteä 6 tunnin lenkille, vaikka vaimo on ihan naama norsunvitulla kun ei koskaan tehdä mitään yhdessä ja blaablaa (naimisissa olevat tietää miten tää juttu jatkuu)
linti
Levitin niveaa pärställeni.
ei tänään, mutta toissapäivänä: asettelin telamiinoja maastoon ja ammuin 7,62 RK 62:lla. Miehekästä.
Psysi on ymmärtänyt tän äijäilyn aivan oiken :DLainaus:
Originally posted by psysi:
Pesin kämpän lattiat.
Moottoripesuun tarkoitetulla liuotinpesuaineella...
- petri
Ite söin eilen 1200g lihaa [img]tongue.gif[/img]
Tökkäsin yöllä rälläkällä peukalooni... [img]redface.gif[/img]
Heräsin just ja uutta tölkkii vaan auki. Nyt on meinaan ihan kesäfiilikset jo. :cool:
Tulin reippa kolmen tunnin yöunilla krapulassa töihin ryypättyäni yli varojeni. Ei tili miinuksilla eikä mitään, muttei tässä tarvitse mistään hankinnoista pariin viikkoon haaveilla taas.
:D :DLainaus:
Originally posted by psysi:
Pesin kämpän lattiat.
Moottoripesuun tarkoitetulla liuotinpesuaineella...
- petri
moneen kertaan pesit?
nim.nähny peten kämpän lattian :D
Ei niin ä-ijää, mut kävin viel autolla kaupaassa
Alko vi**ttaa niin että piti päästää paineita ulos jä löin kaapin oven rikki.
Olen kerännyt pyörälenkillä pieniä itikoita rintakarvoitukseeni :D
Tein oman osuuteni riistanhoitotyössä ja olin mukana riistakolmion laskennassa. Vajaat 5kilometriä gepsun mukaan tuli metässä käveltyä. Tuloksena kaksi näköhävaintoa uros-teeristä. Eipä ole hurraamista tuon asian suhteen :(
Pistäkääpä paremmaksi!!
Kävin tänään aijäilemässä malminkartanossa kohtalokkain seurauksin!
Loppuhyppyrissä toisella hypyllä housut repäisivät satulan irti kiskoista ja alastulossa kisko porautui reiden sisäpintaan n.4cm syvälle!! Seuraukset voitte arvata ja päätellä seuraavasta kuvasta... Tais mennä Windin ajohousut vaihtoon :rolleyes: Musta täplä kuvan keskivaiheilla on satulankiskon tekemä reikä.
Oli herkullisen näköstä, kun tikkauksen tehnyt lääkäri tunnusteli haavaa ja työsi puolet sormestaan sen sisään. Tapahtumapaikallakin verta tuli aika riittävästi...
Mut ei se mitn. Kipu on kivaa (kunhan se ei satu omalle kohdalle) :D
http://www.sci.fi/~penu/accident.JPG
EI SE SATU,
eikö?
no mitä nyt vähän kirpas tai aika paljon
Ja kukaan succis-addikti ole ehtinyt vielä kuittaamaan... ;)
Katkaisin hampailla pyykkinarun.
Juotin pari kaveria viime yönä känniin ja lähetin kotiin, tiedän, ei kovin järkevää/mukavaa/ym.. :rolleyes: Mut mitäs tulivat kekellä yötä häiriin, tietävät kuitenkin, että mä oon työssä käyvä tyttö aikasilla aamuherätyksillä.. :D
Jep tuo aiheuttaa pahimman lajin turhautumista ja naisvihaa.Lainaus:
Originally posted by Elaiza:
Juotin pari kaveria viime yönä känniin ja lähetin kotiin, tiedän, ei kovin järkevää/mukavaa/ym.. :rolleyes: Mut mitäs tulivat kekellä yötä häiriin, tietävät kuitenkin, että mä oon työssä käyvä tyttö aikasilla aamuherätyksillä.. :D
Olen taas kaduilla ajelemassa 45-16 välityksillä.. mikä on aika äijää. Tosin äijempää on ajaa itävallassa 52-16 välityksin (tapasin varsovassa sellaisiakin miekkosia)
Tuhoutumattoman 1200 kiloo lihaa on aika ökyä.. mutta ymmärrettäköön koska mies on ahtaaja - oikeesti.. sekin on aika äijää.
Originally posted by dt:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Elaiza:
</font>[/QUOTE]Joo jos kysymys olisi ollut vastakkaisen sukupuolen edustajista.. ;)
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by dt:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Elaiza:
Juotin pari kaveria viime yönä känniin ja lähetin kotiin, tiedän, ei kovin järkevää/mukavaa/ym.. Mut mitäs tulivat kekellä yötä häiriin, tietävät kuitenkin, että mä oon työssä käyvä tyttö aikasilla aamuherätyksillä..
</font>[/QUOTE]Joo jos kysymys olisi ollut vastakkaisen sukupuolen edustajista.. </font>[/QUOTE]:D
Edit: eilen rusautin polveni juoksulenkillä. Lasketaanko itsensä urheilussa telominen äijäksi?
en tiedä lasketaanko itsensä telominen äijäksi mutta ÄIJÄILYKSI
huom:selaa foorumia ylös-päin
Eipäs liioitella! [img]redface.gif[/img] :rolleyes:Lainaus:
Originally posted by dt:
Tuhoutumattoman 1200 kiloo lihaa on aika ökyä..
Sahailin moottorisahalla koko päivän raksalla. Se jos mikä on äijähommaa. Tulee ihan kuningasfiilis, kun saha pörisee käden jatkona.
Lipasin aamulla tokkurassa hammasharjaan natusaania.
Pepsodentti maistuu paremmalta.
Laitoin kotiviinitonkan porisemaan.
----Eipäs liioitella! [img]redface.gif[/img] :rolleyes:
ohhoh, meni taas puurot ja vellit sekaisin ....1,2 kiloa siis
Leikkasin isolla viikattella tunnin verran ojaluiskista heinää, kun oli päässyt niin pitkäksi, ettei siimaleikkurilla voinut suoraan alkaa. Oli siistiä; tuli kouluajat mieleen (meitsi oli aika semipro-viikatemies > pro-viikatemies isäukon opeista) ja ohi käppäilevät naapurit eivät jostain kumman syystä tulleet ihan iholle kommentoimaan.
Sssvih-Sssvih-Sssvih...
Olisit voinut tehostaa vielä pukeutumalla mustaan hupulliseen kaapuun.Lainaus:
Originally posted by Markku Silvenius:
ja ohi käppäilevät naapurit eivät jostain kumman syystä tulleet ihan iholle kommentoimaan.
Sssvih-Sssvih-Sssvih...
Ajellut muutaman tunnin Tahkon DH-kisarinnettä :D :D
Kävin eilen baarissa ja tulin aamulla kahdeksaksi töihin. Noin 3 tunnin yöunet alla.
Ihan pirteä olo, tottumiskysymys.
"Mies tulee, menee ja vastaa teoistaan.."
Viime viikon sahaillut moottorisahalla raksalla. Se on äijä hommaa sahailla kattopuita paskaks ilman paitaa helläkelillä. :D
Ylös vai alas? ;) :DLainaus:
Originally posted by Fear:
Ajellut muutaman tunnin Tahkon DH-kisarinnettä :D :D
Kävelin lääkäriin (n.2km) vaikka työterkkari olisi ennemmin laittanut taksin kyytiin. Minähän en turhasta maksa. Kiroilin koko matkan ja mietin, että kuolenko. En kuollut.
Laitoin laminaattilattian olkkariin (viikko sitten). Ostin laminaatit, sahan, kulmaraudan ja sorkkaraudan itse. Revin vanhan parketin helevettihin ja raijasin romulavalle, itse.
Oli tosi äijä olo.
:cool:
Peruutin auton ruutuun, vapaalla.
Laita levee lankkulattia seuraavaksi niin saat rispektii,Lainaus:
Originally posted by Henu:
Laitoin laminaattilattian olkkariin (viikko sitten). Ostin laminaatit, sahan, kulmaraudan ja sorkkaraudan itse. Revin vanhan parketin helevettihin ja raijasin romulavalle, itse.
Oli tosi äijä olo.
:cool:
Valvon arki-iltana yhtä myöhään kuin MJF näemmä...
Jes, en ole ainoa jolla ei ole elämää...
Niin ja se äijätouhu:
Sairaslomalla ku ei saa pyöräillä niin hain vähän tuntumaa uusiin lukkopolkimiin ajamalla kotona. [img]smile.gif[/img]
Pappa yrittää nukkua, käytiin keilaamassa (naisseuraakin oli) ja sitten baariin. Nyt pitäis nukkua ja mennä huomenna aamulla rankasee itteään mutametsään.
Äijä meininkiä: Rakensin viikonloppuna mökille terassin kaiteet 5" tukeista ja 150x50mm laudoista. Kestää ydinsodan meiningillä :D
..laitoin aamulla eiliset kalsarit pyykkikorista jalkaan, joku ei ollut muistanut pestä pyykkiä. Aika miehekäs olo.