Lukemattomat viestit ominaisuus takaisin ja sassiin!!!
Lähetetty minun Lenovo S6000L-F laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Lukemattomat viestit ominaisuus takaisin ja sassiin!!!
Lähetetty minun Lenovo S6000L-F laitteesta Tapatalkilla
Lukemattomat viestit painike takaisin ja HETI!
Ihme juttu kun ei ylläpito voi mitään kommentoida asiaan
Lähetetty minun C5503 laitteesta Tapatalkilla
Työlästä on selailu, P*rk*l*!!! Nappi takaisin!
Tapatalk ei ole muutamaan päivään ladannut uusia viestejä.
Tulee kumminkin enimmäkseen katsottua ketjuja, joihin olen jo kirjoittanut ennenkin. Ne löytyvät "Käyttäjän omat tiedot" -linkin takaa.
Ihan sivun yläreunassa.
Linkki on http://www.fillarifoorumi.fi/forum/usercp.php
Juu, siis kyllä minä omat tiedot napin löysin, mutta mistä sieltä omat viestit löytää? Tilatut aiheet kyllä löysin, mutta minä en ole merkannut kaikkia omia tai osallistuneitani viestiketjuja tilatuiksi.
Eli tarkoititko tuota tilaus-juttua, vai onko siellä vielä nappi jonka takaa löytyy kaikki omat viestiketjut?
Oiskohan asetuksissa sitten ollut joku säätö, että kaikki aiheet joihin olen kirjoittanut laitetaan automaagisesti tilatuiksi?
jooo.... http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...do=editoptions
ja kohdassa Tilatut viestit valintana "ei ilmoitusta sähköpostiin"
Joo, "uudet viestit" on ihan joka keskustelufoorumille olennaisin. Ilman sitä keskustelualusta muuttui melkoisen käyttökelvottomaksi.
Miten olis Google täsmähaku akuuteimpiin hakuongelmiin, esim. tähän malliin:
https://www.google.com/cse/publicurl...93:t8zdlmtbjfm
Aika köyhää jos foorumin haut pitää tehdä toisella sivustolla...
Jep. Tapatalk on aika hyödytön tällä hetkellä. Voisin kuvitellä et tapatalk olisi se eniten käytetty sovellua foorumin lukemiseen.
Lähetetty minun GT-I9100 laitteesta Tapatalkilla
Mulla kyllä muuten toimii tapatalk mutta tämä foorumi ei päivity
Onhan se toisaalta niin, että jos foorumi on kärsinyt kasvavasta kuormasta niin näin se hoituu. Eipä tule pahemmin tämän ketjun satunnaista tsekkailua lukuunottamatta enää foorumilla aikaa vietettyä.
Fillarikeskustelu.com ei toimi... logaus ei onnistu
Juu, ei tule rekisteröintivahvistuksia
Itellä pelitti tuossa pari tuntia sitten, joko sekin ylikuormittui ;)
Loistojuttu! Tuoreet viestit toiminto on palannut.
Mutta ei tunnu vielä toimivan. Hyvä, että yritetään kuitenkin.
Muutoinkin näyttää ettei asiat päivity oikein.
Uudet viestit ja tapatalk tuntuu taas toimivan, hienoa!
Tosin tuossa väliaikana jäi paljon aikaa hyödylliseen puuhasteluun kun ei mennyt aikaa tämän foorumin kanssa :)
Suurkiitokset Uudet viestit -toiminnon palauttamisesta. Hieno juttu kertakaikkiaan!
Nyt kun kerran on ylläpidon toimesta korjauksia alettu tekemään, niin kai niitä vielä jatketaan?
Tuo "Näytä ensimmäinen lukematon" ja "Mene ensimmäiseen viestiin" (tämän pitäisi ilmeisesti olla "Mene ensimmäiseen uuteen viestiin") olisi mukava saada myös kuntoon. Nyt heittää noista jonnekin satunnaiseen viestiin, joka on kylläkin lukematon, mutta ei se ensimmäinen lukematon. Hieman ärsyttävää, varsinkin sellaisissa ketjuissa, joihin tulee paljon viestejä.