Magentan uusin levy saapui. Oli jo ehtinyt unohtua koko asia.
Printable View
Magentan uusin levy saapui. Oli jo ehtinyt unohtua koko asia.
Ekoin, Evanscyclesin ja Verkkokauppa.comin paketit on melkein noudettavissa (kuljetuksessa SUOMESSA). Bibsiä, paitaa, vapaaratasta, käsinettä ja ketjuöljyä.
Briteistä fillari Helsinkiin 3 päivässä ja nyt odoteltu 6 päivää että saapuisi tänne Lappiin... Vieläkin "held in depot"
Tänään saapui outride teline.
Tänään vastaanotin kaksi pakettia, toinen Absolute Blackilta ja toinen Paista.fi:stä.
Toisessa oli eturattaita ja toisessa paistinpannu.
Tänään vastaanotettu 4 pakettia; nukke, nuken monoja, nuken mekko, loput Sparta-tarvikkeet ( miekka, 2 keihästä, viitta)
Lisäys ( kirjaimellisesti): vastaanotettu vielä 2 pakettia; nuken korut ( kyllä, paketissa) ja nukke.
Vitsit, olin juuri päiväunilla kun ovikello soi ja tietysti pomppasin kärppänä ....melkein pyörryin ovesuuhun.
Äskön vastaanotin yhden nukkepaketin. Voi että, sama juttu kun eilen. Kun olen jo kahdelta aamulla lenkille lähteny niin...pakko mennä maaten ja sitten kun ovikello soi pomppasin taas ylös....
Hirmuvaikeeksi on mennyt toi allekirjoitus, se piti tehdä sormella ja tuli aika kömpelö allekirjoitus.
Luonnollinen jatkumo hitaalle postinkululle Suomenmaassa on odotella puoli tuntia pakettia asiamies-Postissa. Kaksi naisihmistä etsi pakettia kolmelta 3m pitkältä hyllyltä tuon ajan. Toinen aloitti toisesta ja toinen toisesta päästä. Ehdottivat jo, että jos jätän numeron niin soittavat, kun paketti löytyy. Kehotin vielä kerran katsomaan kaikki ilmoitetun 35x30x10 kokoon mahtuvat paketit ja siinähän se oli keskellä keskimmäistä hyllyä - kuten numerokin kertoi. Jotenkin olivat aina ohittaneet sen kohdan keskellä hyllyä - siinähän se tarkkaavaisuus herpaantuu, kun kaveri tulee toisesta päästä vastaan.
Löytyi sitten viimein Ekoin paketti. Toinen löytyi helpommin pakettiautomaatin sisuksista ja kolmas tuli tänään työpöydälle.
:) kas, DHL kuski toi vielä yhden paketin, sen tosikalliin kun ostin menetetyksi oletetun tilalle.
Nyt vaan odottelen josko nukkeitten asut saapuisivat, perustin uudenlaisen sailoriryhmän ja nuket on mutta mekot puuttuu.
Valtakirjalla hain rouvan taimisto-osastoa; Ärse, näitä
plantschooleja alkaa olla jo riittävästi ympäriinsä.
Kukkia, hyötykasveja, vaihdokkeja, yrttejä ja kurpitsoja.
No, on minullakin osuutta asiaan, vähän... Minun chilit:)
Kaikki on yhteiskäyttöä varten, perhosia olemme houkutelleet
perinneperennoilla hyvällä menestyksellä ja uudet tulevat
parsantaimet ovat jo tiedossa; satoa odotellessa
^offtopic, mä joskus ajattelin että ollaan vähä samantyylisiä mutta ei olla yhtään. Sä olet viherpeukalo ja mä olen punapeukalo.
Tänään vastaanotettu 6 pakettia! Nukkepaketti jonka luulin kadonneen - ISO paketti, ja vaikka hinta oli rehellisesti lipukkeessa niin meni ohi tullin, hienoa :). Nuken monoja. Ja nukkeitten sailoriasuja; joita pitää hieman pienentää takaa kun ovat eri nukeille alunperin tehty....no, onpahan tekemistä..
Ei ihan vielä, mutta alkaa jo poltteleen.
Tuli tänään sähköposti-ilmoitus paketin postituksesta ajassa 10:16.
Nyt jänskättää, joko huomenna vaiko ylihuomenna. Vaiko sittenkään, kuhan ei siihen Postin häränsilmään päädy pyörimään.
Kyllä olen!
Tänään tuli kaksi pakettia, täydellinen syncro toimitus :)
Kiinasta tilaamani puhelimen varaosa, sekä operaatiossa tarvittava T2-T6 ruuvarisetti jostain Oululaisesta nettipuulaakista, molemmat samaan aikaan.
TÄYDELLISTÄ!
Tänään vastaanotettu yksi paketti; oranssia hiusväriä itelle :D
Joo, Canyonilta tuli 29 Ardentit 2.4 leveänä, pari paria sukkia ja yhdet sormikkaat. Enää pitää testata mahtuuko Ardentit Grand Canyon cf runkoon ja sidin etuhaarukkaan.
Evanscyclesiltä vapaaratas ja NW:n hanskat, Roselta Taxcin rissat ruuveineen.
^ Kaverilla oli 2.6" Nobby Nicit Canyonissa. Eiköhän Ardentit mahdu myös.
Vastaanotettu tänään 2 pakettia; yksi nukkepaketti ja toinen pieni paketti jossa 2 nuken käsintehtyä hattua; kapteenin koppalakki ja merimiehen pipa.
AsiamiesPostista hain mediaplayerin tänään ja perjantaina putosi postilaatikkoon uhkarohkeasti Xeon prosessori.
Amazonin pyöräilyhousupaketti tuli lauantaina kotiin asti, hämmentävä juttu!
Tänään vastaanotettu pehmeät paketit: nuken koru ja nuken mekko.
Suomeen on saapunut vaikka miten paljon mulle osoitettuja paketteja, tällä viikolla tulee paljon lisää.
Tänään vastaanotin bike-componentsin DHL-paketin, joka oli toimitettu ystävällisesti viime viikolla työpaikan postituskeskukseen.
Tänään vastaanotin 1,5vk sitten kotimaasta tilaamani äitienpäivälahjan... Ei ole kaikilla puljuilla kiire.
Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla
Eilen tuli auton osia Italiasta FedExillä. Vuorokausi paketin lähettämisestä kuriiri soitteli ovikelloa.
6. päivä tilasin ja posti edelleen odottaa lähetystä. Wigglen varmaan kannattaisi muuttaa kiinaan, sieltä kun paketit tuntuisivat tulevan nykyään nopeammin kuin briteistä.
Juu .
Eilen yksi ittelle, vaimolle 4.
Kohtapuoliin poljen postin kautta ja vastaanotan 6 nukkepakettia.
Melkein.. Nw ovaali odottaa noutajaa..
nih..