9-vaihde muuttui 10:ksi. Takapakka ja -vaihtaja sekä -vaihtajavipu otettu luovuttajapyörästä. Lisäksi uusi kokopitkä kuori vaijereineen. Pientä säätöä ja pieni koeajo.
Printable View
9-vaihde muuttui 10:ksi. Takapakka ja -vaihtaja sekä -vaihtajavipu otettu luovuttajapyörästä. Lisäksi uusi kokopitkä kuori vaijereineen. Pientä säätöä ja pieni koeajo.
Uutta turvaistuinta tavarafillariin.
Nahkaa vähän kiristelin
http://ep1.pinkbike.org/p3pb10849772/p3pb10849772.jpg
Shimaanin kengännauha on tietysti täysinpalvelleena vaellussaappaista kierrätetty?
Maantierukin vasta-asennetut tankonauhat irti ja asensin sinne alaotteelle unohtamani lisäpehmusteet. Onneksi Fizikin Performance suhtautui operaatioon myötämielisesti.
Brooksin satulaa kiristelin.
Illalla Cerveloon rengaspaineet kohilleen ja ketjuun öljyä ... :)
Maasturin takakiekon suoruutta säädin oikasemalla klommon ja rihtauksella..
Täpsäyttimeen asentelin väliaikaistangon ja -polkimet. Väriraiskauksesta huolimatta kiva tuolla oli taas keinahdella.
Vaihdoin kolmeen autoon renkaat.
Mä en juurikaan asenna enkä säätele mitään. Siihen on syynsä.
Viimeksi asensin uuden satulan ja säädin sen oikealle etäisyydelle ja tarkasti vaateriin. Parinkymmenen minuutin ajon jälkeen rupesin ihmettelemään miten satulan etuosa tuntuu siellä missä sen ei pitäisi tuntua, mutta ajattelin sen johtuvan tottumattomuudesta ja siitä ettei oikeaa istumakohtaa ollut vielä löytynyt. Kahvitauolla osoittautui että olin unohtanut kiristää satulan vatupassin käytön jälkeen.
Sitä ennen asensin talvikauden traineritreenejä varten kadenssimittarin, Kiinnitin anturin viistoputkeen kahta nippusidettä käyttäen. Takavaihtajan vaijeri jäi toisen nippusiteen alle, mikä paljastui minulle vasta porukkalenkkiläisen tarkan silmän avustuksella.
eilen tuli vaihdettua kesä gummit Maraton plus Vaimolle ja itselle Maviic aksiumit alle noissa maviceissa on mavicin omat gummit päällä saas nähä miten kestää kiviä. Samalla tuli tehtyä vaimon pyörään pikku huolto pesu , ketjun pesu käytin pakan poijes ja putsasin
Shit happens, avasin tänne joskus säikeen näitä munauksia varten. Kovasti oli lyhyt-ikäinen. Peri-aatteella ettei samaa töppäystä kovin montaa kertaa mennään. On vaan ihminen hyvin kekseliäs löytämään uusia möhlintämahiksia.Lainaus:
Kiinnitin anturin viistoputkeen kahta nippusidettä käyttäen. Takavaihtajan vaijeri jäi toisen nippusiteen alle, mikä paljastui minulle vasta porukkalenkkiläisen tarkan silmän avustuksella.
Laitoin joskus ammoin Tohtorilta ostamani miniraiserin Rostsekkiin. Silleen väärinpäin. Onkohan siitä johonkin? Syynä oli että kunnääs isompi voima tulee vain nousukaffoilta roikkuen ja käden siirto jarruun kestää sen hetken. Parit pannut olen mettässä kokenut tuon takia. Nyt on bäksviippiä pauttia 40deg. niin ei tartte barensdsejä. Saa jarruttaa koko ajan :)
Eilen oikasin etuvaihtajan häkin kun sattu pienimuotoinen chainsuck. Tänään lyhensin ketjua parilla lenkillä.
Renkaan. Olipas helppoakin helpompi litkutus Spessun kumilla.
muutaman millin hienosäätöä maantiepyörän satulan vaaituksen suhteen ... Testilenkkiä tänään miltä tuntuu :)
Crossmarkit Highballiin työmatkakumeiksi jottei Bronsonit kulu asvaltilla semislikseiksi.
Siirsin takacrossmarkkia n. 5cm vastapäivään (vetopuolelta katsottuna) kun joku oli hutiloinut eilen asenteessaan, eikä logo ja venttiili ollut synkassa.
Kohta täytyis asentaa maantiepyörään 50 eturatas. pakka ja ketju ?
Uudet ketjut fillariin.
Prätkään akun, latauksen jälkeen.
poistin cervelon etukiekon tuubista venttiilin ja kaivoin siitä "tufo sealant -kumimadon" irti :D , jonka jälkeen pumppasin tuubiin 8bar ilmanpaineet :) Lisäksi laitoin ketjuun lisää voitelua , rock'n Roll -ketjuöljyä
Asensin pimppapuhelimella Mepitel -verkon irti pohkeesta ja sit säädin hampaantarttumajälkeen Basibaktia tupsuttelu -metodilla.
maasturista säädin tankoa suorempaan ja voimansiirron pesun jälkeen vaihdoin kiekot ... SpeedKing2.1SS vaihtui MountainKing2.2SS ... Katsotaas ens lenkillä miltä tuo tuntuu samoilla reiteillä ajettuna vai alkaisko katseleen rouheempaa kumia :)
maasturin takakiekon suoruutta säädin oikasemalla pari klommoa ja rihtaamalla..
Kesägumekset vaihdoin maasturiin alle (Contin kunkku ja kuningatar), samalla tsekkasin napojen kunnon ja putsasin takarataspakan.
ContinXkingit 2.2.eteen ja taakse jarrut säädin nyt ei laahaa..Sit putsasin kans pyörää testi lenkki Täs myöhemin!:)
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Autoon viikko sitten kesärenkaat. Tänään kaverin pyörään vaihdevivut, vaijerit ja kuoret sekä rihtasin vipottavat vanteet. Kun teline ja työkalut olivat esillä, vaihdoin jarruvaijerit kuorineen ja ulkorenkaat myös pojan pyörään sekä puhdistin ja voitelin vettä sisäänsä saaneen ja jäykäksi käyneen ohjainlaakerin
Takanapaan uutta smäidää, ihan siisti tapaus kun sisäänajoa vasta. Tziisös mä pusasin sen fakin tiivisterinkulan kanssa ennenku välähti, onneks kukaan ei nähny. Vislaavan iskarin vaihdoin hiljaisempaan, viime lenkillä käpytikka katseli sitä himosta kiiltävin silmin. Kai Se ois paree toimittaa ammattilaisten hoidettavax.