-
Pitkästä aikaa ehdin/sain/terveys antoi myöden itseni fillarin selkään. Normitapaan paikallissään tsekkaus ja pukeutuminen sen mukaan. Parin tunnin aikana vastaan tuli useampia VOMP-luokituksella olevia kuskeja. Itse lyhkäisissä ajokamoissa (18,5 celsiusta) ja vastaantulleilla valtaosalla talvitrikoot/takki ja joillakin pitkähihainen yläosa/polven alle housut. Tietysti, olivat varmaan lähteneet aamulla parinsadan brevetille ja asu sen myötä. Oli minullakin irtohihat ajopaidan taskussa... :D:cool:
-
500 euron kertavoitto RAY:n Väinö-automaatista.
-
Joko "maailmanmestarin" elkeet tai oma tekopyhyys.
Siirtymällä porukkalenkin lähtöpaikalle rullailin kohti seuraavia punaisia valoja minut ohitti Del Tongo Colnago -sateenkaaripaitaan sonnustautunut kuski(*) joka ei antanut liikennesääntöjen hidastaa vaan atkoi hyvää menoaan. Siunailin siinä sekä pukeutumista että liikennekäyttäytymistä (ja päättelin molempien perusteella monenlaista sekä tyylitajusta että luonteenrakenteesta), kunnes tajusin itsekin ajavani tiimipaidassa (tai oikeammin replikassa) ja joskus punaisista (silloin kun tie on selvästi tyhjä).
(*) Kuski ei siis ollut Maurizio Fondriest.
-
Metsä Groupin investoinnit Suomeen ja Äänekoskelle korkean työttömyyden seudulle:).
-
Nuorimmainen 3v. kysyy flunssan käheällä äänellä, kun väännämme evästä yhdessä " iskä , mikä puuki ?" Ja itse siihen hymyillen sitten vastaa " hyvä puuki".
-
-
Viisi tuntia töitä jäljellä ja sitten alkaa loma! :cool:
-
hyvää säätä viikonlopulle
-
Offset-puslat taitais tulla tänään + perjantai ja kahdelta kotiin.. :D
-
Tilaamani kahvimylly saapui eilen ja juuri äsken rouhin ensiannoksen kahvipapuja ja nyt nautin hyvästä kahvista.
-
Minkälaisen kahvimyllyn tilasit. Itseäni kiinnostaisi jonkinlainen hankkia. Harmi että mummolan vanhat myllyt joita lapsena käytin, eivät ole tallessa.
-
Tulin aamulla koirien kanssa lenkiltä, kävin suihkussa ja sieltä tullessani tunsin nenässäni tuoreen kahvin tuoksun. Meillähän muut eivät kahvia juo kuin minä, joten sitäkin suuremmalla syyllä nuuskin epäuskoisena. Vaan totta se oli, sillä tyttö oli keitellyt kahvit ja laittanut herkulliset voileivät ennen kouluun lähtöään.
Taas tyttö kietoo isää pikkusormen ympärille niin, että luut rutisee... :D
(tai sitten se on rutannut auton tai saanut sakot)
-
Shimanon klossipaketti on 'spd tappisetti'. :D Sama kääntäjä kuin biilteemalla?
-
Tiesitkö muuten että Shimanolla on "taka-ajojärjestelmä"?
-
Amazon.uk:n asiakaspalvelu. Tilaamani tuotteen piti saapua viime torstaihin mennessä, ei ole näkynyt. Lupasivat muitta mutinoitta lähettää uuden. Ja jos jostain syystä tuo aiemmin tilattu saapuisi sen jälkeen, kun uusi on ehditty lähettää, niin saisin pitää molemmat. Jos ehtii saapua ennen uuden lähettämistä, niin sitten minun pitää perua uuden tilaus (ja niin toki teenkin). Tätä tilannetta tuskin kyllä tulee, koska tilasin alkuperäisen tuotteen maaliskuun puolivälissä, ja se lähti huhtikuussa matkaan. Jos uuden lähetys vie yhtä kauan, niin se ensimmäinen ehtii ihan varmasti ennen sitä, jos nyt ylipäänsä jostain joskus putkahtaa. Kunhan nyt edes jompikumpi saapuisi perille.
-
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
kauris
Minkälaisen kahvimyllyn tilasit. Itseäni kiinnostaisi jonkinlainen hankkia. Harmi että mummolan vanhat myllyt joita lapsena käytin, eivät ole tallessa.
Ihmistungoksessa ahdistuvana henkilönä hyödynsin Stockan hullujen päivien nettitarjousta ja melkein puolihintaisen DeLonghin hankin. Oli pienempi, hiljaisempi ja myös nopeampi kuin oletin, mutta kokemukseni kahvimyllyistä rajoittuvatkin ravintoloissa nähtyihin ja kuultuihin rakkineisiin.
-
Hieno ilma ja mukavaa polkua .jota jatkan huomenna! :)
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
-
ainakin jotain onnistui
.. jatkoa valokuvausihmettelylle.
Jees!:) ainakin jotain aiheita onnistui TOSI KIVASTI, että kamerassa ei ainakaan ole vika vaan kuvaajassa.
Syytäkin oli kyllä kuvien onnistua, sillä uhrasin lenkin. - silti hyvillä mielin, koska kuvaus on yhtä tärkeä juttu ja ajelin eilen aika pitkään.
-
Se, että tajusin 29er jäykkäperän olevan mainio yleispyörä. Kun vanha hybridi hajosi, niin kaksysil nyt rullailtu työmatkat. Ihan oikeesti, tulee puolet hauskuutta lisää työmatkaan, kun voi vedellä rappuset alas fillaril ja vetää kanttareiden yli reippaal vauhdil. Samalla pyörällä hoituu tietty maastoajot.
Vähän ilkeetä jättää tota kauppojen pihoille yms., mutta sitä varten kai vakuutuksia maksellaan..
-
Fingerpori päivän lehdessä.
-
Giro alkaa, kiinarunko tulossa ja duunitkin jatkuu ainakin puoli vuotta. Hieno päivä.
-
Mikä tänään naurattaa:
Muuan tunnetun ruåtsalaisen sekatavaraketjun ja täkäläisen radiokanavan jääkiekkoaiheinen mainos "Osallistu kisaan ja voita Leijona-laatuiset Yosemite-polkupyörät koko perheelle!"
Jääkiekkoa en seuraa ja tuon B-kaupan sälää en sotke ajokalustoon, mutta hymyilen silti osaaottavasti mainostoimiston assosiaatiokyvyille! Hyvin työ vejätte! :D
-
Pikkukoiran hakuilut ja tottikset, on se vaan niin superhyvä kaikessa.
-
Lauma Jopoja. Kaikissa eri väreissä.
-
Kartoituspäivä Helsingin ydinvoimalasaaressa. Olipa hieno paikka.
No huomenna takaisin mantereelle, plääh. No mutta Sipoonkorpi kuitenkin!
-
Hyvä seura ja maastopyöräilyn opettelu.
-
Kiva ilma aamun työmatkapolkaisulle. Sekä perjantai:cool: Ja luvassa olevat lämpöiset säät! Paljon on hyvän mielen syitä:D
-
terveen paperit
Olen 9 vuoden ajan toimittanut viralliselle taholle jos jonkinmoista todistusta ja selvitystä terveydentilastani, vaikka itse asia on ollut ohi jo 2007. Olen mieltänyt olevani "ehdonalaisessa".
Nyt vihdoin tuli päätös, että enää selvityksiä ei tarvii toimittaa, asia on "loppuun käsitelty". Mä oon vapaa!
Sain myös säästettyä rahaa ja maksoin ennakontäydennysveroja yli puolet oletetusta kokonaissummasta, ja rahaa jäi vielä tilillekin, joten - tässä voi ostaa vaikka parit nuket.
-
Tänään tuli nähtyä sellainen sivuvaunullinen vanha polkupyörä. Siihen oli tehty sivuvaunuun kaksi lasten penkkiä turvavöineen. Merkistä ei saanut selkoa, kun oli uusintamaalattu mustalla ja kamerakin on vanhassa kännyssä niin naarmuinen ettei viitsinyt sillä kuvaa ottaa.
-
Äiti :) tuli tänään kylään ja jeesaamaan. Katotaan, oonko viikon päästä vielä sitä mieltä, että tämä ilostuttaa..