siis sunnuntainako olis
Printable View
Joo..Sunnuntaina, siis huomenna
Oliko täällä sunnuntai iltavuorolaisia? Joskus kl. 18 tai 19... jonkun pari tuntisen vois heittää, anyone?
laajasalo ok
Alustavasti ehkä ellei aamuinen tyhmäpyöräily iske ja vallan uuvuta toipilasta.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Kuitti, tarkistellaan tilannetta huomenna.
näin teemme
Doh, se on huomen ny.
Täällä ehtoon vietto Hämeenkylä-Askisto -suunnilla kiinnostaisi. Tosin lähteminen on edelleen vähän ehkä.
käytiin Pahiksen ja Karin johdolla tsekkaan Laajasalon trikkejä, olipas mukava reissu
Mii nou. Herätys on 0430 joten iltasella ei kovasti riekuta aamulenkin päälle. Jstn syystä kaikki torvea soittaneet oli tänään volvoilijoita.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Mää kävin mätiksellä kattomassa kun isot-pojat ja tytöt ajo jotain maraton rallia mettässä,totisen näköstä hommaa.
yx mielensäpahoittaja ei huolinu rengasta kun gumes oli menny puhki,mielummin talutti,nooh jokainen tyylillään.:rolleyes:
Tnx Karille taasen kiemuroista! Olis noita kalliospotteja ajellu pidempäänkin jos niljan määrä ei olis
sateen myötä tehny kivestä saippuaa.
Meni taas parit ooteebeet ihan hukkaan ku kukaan ei nähny.
Mä rakensin aitaa 13 tuntia, en kerennyt lenkille. Huomenna pääsee sentään satulaan työmatkan merkeissä.
aidan rakennus on hienoa hommaa
Mä taas värkkäsin terassin pohjaa ja kaivoin kuoppaa paljulle.
Tää pääsi pyörän selkään vasta 22.00.
Mulla on ylikuormaa 29er keuloista ja rahanpuute, tarviiks joku?
Keskiviikkona vois taas pyöräillä, klo 18.00 ylläshallin parkkis vois ajaa Hallain vuotta tai kivikkoa tai molempia.
KeSkIvIikKohAn olisi loisto idea ! pääsee kivikko/hallainvuorta ajelee :cool:
Kesjiviikkona 6.6 klo 18.00
Mä olen paikalla, aita odottakoon.
Tänään kivi otti kontaktia polkimeen ja polkimen akseli käyräks , mutta onnenpoikana miljoonalaatikosta löytyikin vanha shimanon poljin josta sitten kävikin akseli varaosaksi. Aina kannattaa säilyttää kaikki rojut ja hilppeet
Hola! Onks kellään lainata DT swiss 240:n takanavan "ring nutin" irroitus työkalua Ylästön kupeessa? Elikkä siis se pötikkä, jolla saa navasta vapaarattaan vastakappaleen irti.
tämä siis:
http://www.amazon.com/DT-Swiss-Ring-.../dp/B000NOPWJ2
Taas on opittu kantapään kautta, että vanhana ei kannata yrittää muuttua enää semmoiseksi cityvihreäksi ituhippiksi. Vankkumattomana maidon ystävänä (litra/päivä) kokeilin siirtyä bulkki teollisuusmaidosta semmoiseen trendikkääseen vanhan ajan maitoon. Ilmeisesti siitä johtuen on ollut vatsa todella kipeä ja rööristä tuleva tavara on pienempää kuin jäniksen papanat :eek:.
Nyt on sentään vatsa vähän asettunut, kun on saanut samalla tavalla prosessoitua normaalia teollisuusmaitoa kuin mitä sinne lähes 45 vuotta kaadettu. Jospa loppuviikosta pääsisi taas valkoista viivaa seuraamaan.
No hyvä jos et paskonu housuun qu tollasta papanaa..:o
Arwaappa mitä! Muijan kaa vetästiin valakostaviivaa ihan käsittämättömällä temmolla,huitastiin sipoon baanoja sipoonkorpea ympäri ja käytiin sniffaamassa valkosta viivaa immerbyyn kautta,oli monta kiritykitystä mäkeä ylös ja käytiin wisk vai fisktresk kattomassa maastolenkkinä, olihan kaatuneita puita siellätäällä,muijalla meni hermot.:rolleyes: mitäs läksi.
Onko aamuajoja huomenna muilla qu mulla?:cool: näyttäis kuivalle!