Niin näkyi, mutta kun sen valitsi niin tuli ilmoitus, että "Ei käytettävissä, valitse toinen maksuvaihtoehto". Hetken odottelu ja välilehden sulkeminen auttoi ja lopulta meni läpi PayPal-maksukin.
Printable View
Mites palautus sujuu kun otin kuriiriksi UPS? Tuskin mä voin postiin sitä viedä kuten dhl paketin.
Tein ensimmäisen tilauksen ja ehkä viimeisen tästä sakuputiikista. Tilattaessa kaikki romppeet piti olla hyllyssä, sitten 2-3 päivää tilauksesta että eittei kaikkea
olekaan heti saatavissa ja epämääräinen odotusaika (few days). Propsit toki hyvästä valikoimasta ja asiakkaan informoinnista, mutta verrattuna BD:hen ja BC:hen tai brittikauppoihin,
joita kaikkia on tullut paljon käytettyä, niin niissä aina se kama mikä on ollut "in stock" on myös tullut perille n. viikossa. Taitaa jäädä sellaiseksi toimittajaksi, josta ostetaan vain siinä tapauksessa
ettei muualta saa- vai onko tämä kokemus nyt jonkinlainen äärimmäinen poikkeus putiikin toiminnassa?
Joutuuko r2:een maksamaan palautuskulut itse vai onko palautus ilmainen?
Suottaapi olla näin, sakuissta (BD tai BC) ei ole tullut muistaakseni nyt ihan kuukauden sisällä tilattua, mutta briteistä neljä eri kertaa puolentoista kuukauden sisällä parista eri putiikista. Joka tapauksessa R2:sen toimitus lähti tulemaan tänään, joten ehkäpä annetaan vielä toinenkin mahdollisuus jatkossa :rolleyes:..edistymisestä tiedottaminen ko. putkalla on kuitenkin ollut hyvää ja valikoimassa sellaista mitä ei välttämättä muualta helposti saa.
^ Kauanko tilausvahvistuksen ja lähetysilmoituksen välillä kului tarkalleen aikaa? Tässä keväällä ehkä viisi tilausta tullut tehtyä ja voin katsoa vastaako keskiarvoa. Yleensä isommat monista tuotteista koostuvat +1.500€ tilaukset vievät aikaa enemmän ja yksittäisten osien tilaukset vähemmän, joskus yksittäisestä osasta melkein heti tullut ilmoitus että lähetetty.
Mä olen tässä viime viikkoina tilannut paketteja R2:sta, Bike24:sta ja Bike-Discountista. Kaikista kannettiin tuotteet ~viikon sisällä käteen. Ei tämä muotitauti vaikuttanut noihin.
Tilasin la-iltana ja eilen läksi paketti matkaan. Ei nopeinta mitä tässä kaupassa on tapahtunut, mutta ei paha silti.
Tälleen meni:
Ilmoitus tilauksen vastaanotosta ja luottokorttimaksun saamisesta 1.6. klo 13.22.
Ilmoitus ettei kaikki tuotteet olleetkaan hyllykamaa: 3.6. klo 13.32.
Lähetysilmoitus 9.6. klo 15.44. Nyt ootellaan vielä milloin putkahtaa kotiin.
Eli ei nyt kauhian nopeeta, mutta tulevat kyllä suht. oikeaan aikaan käyttötarkoitusta silmälläpitäen.
^ Ok, melko tarkkaan 6 vuorokautta. Mulla tämän vuoden tilaukset (payment received/shipping notification):
16.3./17.3. = 1 vrk
24.3./25.3. = 1 vrk
16.4./22.4. = 6 vrk
20.5./22.5. = 2 vrk
Eli keskiarvo 2,5 vrk. Ei mun mielestä paha varsinkaan koronan keskellä. Samaan aikaan Bike24 hillosi yhtä tilausta (lasten kypäriä ja vaatteita, kaikki in stock -kamaa) noin 2 vko. Tosin ilmoittivatkin sivuilla että koronan vuoksi on ruuhkaa.
R2 mielestäni hieno puoti, ei bulkkitavaraa mutta hienoja löytöjä tullut vastaan. Kympin verran toimituskulut, aivan saksalaista keskitasoa ja reilussa kaikki yleensä tulleet, koronankin aikanakin.
Taas pelitti R2 hienosti. Tilauksesta 6 päivää niin paketti oli kotiovella. Hintataso aika lailla sama kuin esim. Bike-Discount, Bike-Components.
^unohdit tärkeimmän tiedon.
R2-bike antaa nyt kaikista tilauksista 3% alennuksen koodilla "taxreturn". Tuo on kyllä siinä etusivullakin.
Oon tässä pari isompaa tilausta tehnyt ärkakkosesta eikä kummallakaan kerralla nalleja..:( Muuten loistokauppa ja nopeasti tilaukset tulee.
^
Nallet, ne on kyllä ihan parasta – ajattelin jättää ne perinnöksi suosikkilapselleni, muut kakarat saa talon ja rahat.
Entäs ilmainen juomaputelli, kai se edes tuli?
Pari pussia? Mitä perkuletta.. tasan ei mene nallekarkit.
Itselleni tuli tilauksen alareunassa valinta, että saan valita ilmaiseksi pienen pullon, ison pullon tai sitten R2-hengityssuojaimen. Joko en tuota ole aiemmin huomannut tai oli uusi juttu. Porukka on saanut aiemmin pulloja ihan pyytämättä?
Kyllä se pitää aina lisätä ostoskoriin, muuten ei tule.Lainaus:
Porukka on saanut aiemmin pulloja ihan pyytämättä?
Tilaukset tulevat Suomeen kiitettävän nopeasti, mutta samaa ei voi sanoa asiakaspalvelusta. Laitoin asiakastukeen sähköpostia viime torstaina eikä vieläkään ole automaattivastauksen lisäksi tullut mitään vastausta. FB:n mukaan muillakin näyttää olevan vastaavia kokemuksia. Taitaa korona-aika tuonut tuonnekin lisää asiakkaita ja asiakastuki näyttää olevan pahoin ruuhkautunut. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Laitoin tuotteen saatavuudesta kyselyn 22.6. ja vastasivat 25.6. eli ei paha viive. Tuotteen arvioidun saapumispäivän heille tiesivät 100% oikein, mutta sähköpostissa olleeseen toiseen kysymykseen vastasivat vähän ohi. Selvästikään ei ihan hirveästi ollut aikaa tavata sitä viestiä. Se ei sinänsä itseä haitannut, kun löysin tiedon lopulta muualta.