Huomenna ei kyllä kerkee. Harmi! :(
Printable View
Huomenna ei kyllä kerkee. Harmi! :(
Hienoa. Täällähän on uusiakin jäseniä höpisemässä... :)
Metikköön pitäisi ehtiä, kunhan saa pyörän nippuun. Ja hiukan noita muitakin hommia alta pois... :o
Mie lähen pitkän viikonlopun viettoon tänään, joten jää ajamatta. Ensiviikolla pitää yrittää mukaan. Mutta ainakin yksi herrasmies Time pyörällään on tulossa mukaan.
Oliko yhteislenkillä väkeä?
Itse myöhästyin lähdöstä 10min enkä saanut sanaa ajoissa perille.
No viikonpäästä uusi yritys.
Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
ps. Juska Patun vuosia mainostama Tarto Rattaralli oli mahtava kokemus.
Vuoden päästä uudestaan? Kiitos Pekka!
Ihan kohtuu keliä lupaa huomiseksi. Pitäisiköhän sitä uskaltautua maantielle ja kimppa-lenkille? Eli Jämsän jäähalli keskiviikkona klo 17:30... :)
http://foreca.fi/Finland/Himos
Hyvällä poukalla ajeltiin. Toivottavasti pääsee taas ensiviikolla mukaan.
Taitaa tihuttaa niin vähän että pitää lähteä mukaan lenkille. Onko muita lähtijöitä?
Taas käytiin. Taisi tuo pieni ripottelun mahdollisuus pelottaa väkeä. No kastuttiinhan ja kangistuttiin aika lailla. Mutta sellaista se suomen kesä on.
Olen Länkipohjan kesämökkiläisiä ja saattaisin päästä teidän lenkille ke 29.6. Millaisia lenkkejä (matka/vauhti) olette ajelleet ?
Eipä ole ollut tunkua foorumilla. Lähden huomenaamuna Länkipohjaa kohti ja ilmestyn jäähallille ke klo 17.30, jos näkyis lenkkiseuraa. Pakkaan siis maantiepyörän mukaan.
Saatan päästä keskiviikkona ajeleen. Itse asun Hallissa joten joudun ajamaan ensin hallista jämsään, mutta eipä se mitään haittaa.:)
Itse taidan keskiviikkona könytä metikössä, kun Tahko tuolta lähestyy. Muiden kaveriden maantielenkistä en osaa sanoa. Pitääpäs herätellä...
Jaa, että metikköön. Taidan lähteä mukaan.
Mie taidan valmistautua kauden päätavoitteeseen (TdM) jättämällä yhteislenkin väliin. Muutenkin alkaa osaltani hiljenemään osallistumiset kun alkavat hiljalleen nuo kesälomakiireet. Pitää kuitenkin käydä kääntymässä hallilla jos sattuu olemaan paikkakunnalla keskiviikkona.
Kiitos eilisestä lenkistä. Vieraspaikkakuntalainenkin viihtyi hyvin. Vauhti oli reipasta, mutta siedettävää.
Tänään ehdin jäähallille kattelemaan, että ketä olisi lenkille lähdössä. Ja olihan siellä yksi herrasmies Timellä lähtökuopissa... Ajeltiin Längelmäen kirkolle ja takaisin nauttien mahtavasta ilmasta. Vauhtia oli kaluston mielestä liikaa kun meikäläisen nopeusnäyttö pimeni heti alkuunsa ja Timen takakumit tuntuivat olevan kulutustavaraa. :) Toivottavasti pääsee mukaan joskus uudestaan!
Herätys vuosi 2012!
Onko lenkkeily kuollut kokonaan, muuttunut sisäpiirin hommaksi vai vieläkö porukat ajelee Jämpsän suunnilla?
Kotopuolessa lomaillessa fillari on useinkin mukana, mutta talon ympäri ajaminen alkaa pikkuhiljaa tylsistyttää.
Muksuajoilta tutut lähimetsän polut ovat kasvaneet umpeen ja uusista kivoista ajoreiteistä olisi kiva tietää.
Moro! Ite en ole porukkalenkeille osallistunut, mutta kyllä pyöräilijöitä aina välillä näkyy hieman enemmänkin Jämsä/Jämsänkoski akselilla. Oma pyöräilyvauhti on semmoista matelua, ettei noille lenkeille taida asiaa olla.
Noita polkuja on tullut ite ajeltua lähinnä koskella, kun en noita Jämsän polkuja kauhean hyvin tunne. Kaipolasta tosin jonkun polun viimevuonna bongasin, taisi olla latu-uraa. Pitää tästä kohta lähteä polkemaan, kun kelikin näyttä suosivan. Tosin tuuli on tosin kohtalainen, mutta kai sekin jossakin vaiheessa myötänen on.
Pitkävuoren kulmiltako tämän latu-uran bongasit vai?
Missäpäin koskella kannattaa suunnata metsikköön?
Taas lähtee allekirjoittanut viikonloppua viettämään sinne suuntaan, voisi käydä tarkastelemassa paikallista puustoa lähempää :)
Ei tuo omakaan vauhti noille tielläajolenkeille taida riittää, ja nyt tarttiskin vähän herätellä tuota sisäistä metsämiestä näin TdT:n lähestyessä.
Jämsänkoskella polkuja löytyy Toijalan asutusalueen takaa pitkin Kankarisveden rantoja, lisäksi Myllymäen ja Miekkaanpetäjän hautausmaan takana menee paljon ajokelpoisia enduropolkuja.
Jämsässä hyvää ja haastavaa polkua löytyy Särkijärven kuntotalolta Pykälän majalle päin. Siinä Haapajoen-Pyykinvuoren ympäristössä menee polkuja kilometrikaupalla. Niiden sanallinen opastaminen on vaan aika hankalaa, melkein pitäisi olla joku natiivi oppaana.
Onko Monologi tai Pedro hereillä :o
Tässä jotain vanhoja reittejä kaivelin...
http://www.sports-tracker.com/#/work...k5c21ojt8fve6g
http://www.sports-tracker.com/#/work...suk90mrviqbpmj
http://www.sports-tracker.com/#/work...a6vrhsh1cqnfkv
Jees, kiitos träkkitiivistyksestä!
Haapajoen lenkki kutkuttelee varpaita, josko sää ei olisi kohtuuttoman kostea niin vois ajella autolla mukavasti Ahopeltoon ja sieltä lähteä ulkoilemaan.
Miekkaanpetäjänkin ympäristöt toisaalta voisi käydä tarkastamassa!
Näitä vaihtoehtojahan tuntuukin sitten löytyvän vaikka kuinka, kohta on laitettava sanoista teoiksi kun ei harrastepaikoista ole kiinni, kuskista vain :cool:
Ei Himos ole avannut rinteitä kesäkäyttöön esimerkiksi daunhilliä varten?
Monologi hereillä, kun herätettiin. Tänään olisi tarkoitus lähteä tutkimaan Haapajoen rapakoita, joko sieltä löytyisi ihan kiinteää maa-ainesta.
Ahopellon kupeesta olen lähdössä. Jaksaisikohan Ohiampuja raahautua mukaan?
Jaksoinhan minä, ja kolmen tunnin lenkki näin paksumahaiselle miehelle oli todellakin mukana raahautumista... :)
Kävin äitienpäivänä Pitkävuoressa kiipeilemässä ylös ja suhailemassa alas noita heinäpöheikköisiä mäkiä!
Hauskaa oli ja hiki tuli, aurinko paistoi aika makeasti.
Ensin tuumailin että Miekkainpetäjä-Synninlukko-nurkille olis menny haahuilemaan, mutta tais olla joku motocrossihässäkkä kehissä justiinsa silloin.
Äitienpäivän kunniaksi manguin vielä äidin iltalenkille mukaan Jopollaan, ei menty ihan Pitkävuoren maisemiin sillä konkelilla :D
Löytyykö maantielenkkiseuraa Jämsän seudulta lauantaina johonkin aikaan?
Olen tod. näk. kesämökillä vkonlopun ja lähden kilpurilla ajelemaan la jossakin vaiheessa.
Itse ajattelin lähteä lenkille 9-tien ja Eväjärventien risteyksen paikkeilta, mutta jos
seuraa löytyy niin voin tulla esim. jäähallillekin.
Pari tuntia 28-30 vauhtia olis suunnitelmissa. Varmistan vielä to, että olen tulossa maisemiin.
Lenkki (vaan ei yhteislenkki) tuli heitettyä eilen Hallin maisemissa.
Yksi kovempi 5 km veto mahtui muuten löysään 50 km pyörittelyyn.
Mukavia rauhallisia teitä !
Se olis perjantaina vuoden tärkeinlenkki taas käsillä...
Niinpä, Juhannus lähestyy.
Tällä kertaa omat Juhannus-ajelut suoritetaan jossain Kemiön saaren suunnalla, tuolla Turun saaristossa :)
Juhannuslenkki heitetty ja hauskaa oli käydä höpöttämässä taas jälleen kerran. Erityiskiitos Monologille joka aina jaksaa meitä paapoa. Nyt sitten viikko Tahkoon. Maastoharjoittelu pitää aloittaa, että saisi edes viime vuoden kolme maastoajotuntia alle ennen koitosta. Nyt pitää lähteä nauttimaan kesäyön tunnelmasta Kinahmille. Tahkolla tavataan!
Alustavaa checkiä jos Jämsän seudulla olisi maantielenkkiporukkaa jolla vakiolähtö myös heinäkuussä ?