Juuri niin taisi tehdä:D
ei kuitenkaan ulvonut kuin puudeli:p
Printable View
Juuri niin taisi tehdä:D
ei kuitenkaan ulvonut kuin puudeli:p
Tänään rohkenin jopa nyökätä ogelin asemalla vastaan tulleelle hepulle. Käden nosto tuntuisi perus Itä-Suomalaiselle jotenkin liian korostetulta tapahtumalta. Kieroon vielä kattovat.
Eli juro ilme naamalle, ja jos vastaan tulee ollenkaan harrastajan näkönen fillaroitsija, niin voi vielä varmuuden vuoksi kääntää katseen suunnan joko maahan tai sitten penkalle. :D
Olen minä yrittänyt tervehtiä, mutta moni kattoo vaan hölmönä, että kukas toi oli.... Niin, eihän kai kaikkia pidä tunteakaan, mutta minusta toi tervehtiminen on asiaan kuuluvaa. No onneksi joku tuttu sentään joskus vielä moikkaa :)
Olen ottanut tavaksi tervehtiä taajaman ulkopuolella kypärä päässä pyöräileviä pikkutyttöjä (ne kun kuitenkin hihittelevät vaatteitani/naamaani/jotain muuta). Olen päätellyt, että kun kilpakuskin näköinen ukko iloisesti näitä tervehtii, lähtee kymmenen vuoden kuluttua Suomen naispyöräily suuresti nousuun kotimaassa ja maailmalla. Ja tämä kaikki on oleva minun ansiotani!
Toi on hyvä idea, otankin sen käyttöön heti huomisaamusta. :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti kanttiinin tollo
Odotan innolla kun sitten kymmenen vuoden päästä kinastelette täällä kanttiinin tollon kanssa siitä kumman ansiota naisten pyöräilyn suuri nousu kotimaassa ja maailmalla on ;) .Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Shimaani
Mulla kyllä jotenkin on sellainen aavistus, että ehkä sittenkään ei kannattaisi jäädä odottelemaan...
Tossa ku Raahe-Tampere-Raahe reissun(1016km) tein. Nii harvinaisen vähän kyllä ihmiset moikkaavat suomessa pyöräilijää. Euroopassa jo vitutti tervehtiä aina ;) Jyväskylän lähettyvillä tuli sellanen 10min kokokohta ku jopa kolme autoa tööttäs tervehdykseksi. Silloin ihmettelin että onko jo pyörässä jotain vikana :D mutta ei. Siistiä oli ku yhessä välissä polkasin ruottintakki päällä niin eräs motskari ajoi ohi niin siistin tylysti nous keskari olan takaa. Makeet naurut sain. Ruottia pilkattiin, oikein! :DDDDD
btw. kehasta pitää ku sain tavata sen äijän joka on polkenut pyörällä kaikki suomenkunnantalot, vaivaset n. 14000km, respect!!!
Hommasin matkailuauton. Sillä sitä jumal*uta saa koko ajan olla käsi pystyssä näin loma-aikoina. Onneksi pyöräilijät täälläpäin ovat toista maata.
Karavaanari on kaikkien kaveri.
Ajelin kaverin hevoskopin pois Torniosta ja nostin kaikille "harrastajan" näköisille kintasta (3 succista & 1 wannabe-succis) Kukaan ei vastannut rehtiin tervehdykseeni!
Niin no oli kyllä OT koska en itse ollut pyörällä liikkeellä.
Eikä ainakaan pidättää hengitystä :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Pelotón
No just meinasin sanoa, että halloo!!1! - ei kai kukaan villaristi hevoskopille moikkaa. Aatteles nyt vähän itekki...Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Punainen Pilvi
vaimo sanoikin pelkääjänpaikalta että "hulluna ne jo sua pitää kun räpylä on pystösä kaikenaikaa - ja kato varo väistä sullaonetuajo-oikeus näitkö tuon se varo ohittaa varo ei saa jarruttaa nuin nopiaa....tullee kohta seinästä läpi"
Huomenna on onneksi sunnuntai:)
No se on hyvä sentään,että sulla on toi rouva, joka kertoo kuinka asiat on.
Kuuntele vaan mitä se sanoo, niin hyvin menee.
jaa, vai niin. mutta mietitäänpä kuka se ruttasi illalla rellun etulokarin? avioero on saletti!
Tänään tuli yhtä Olmolla ajelevaa iikoolaista moikattua Evitskogin liepeillä :)
Säijän lenkkiä ajavat Pyörä-Poikien nuoretmiehet eivät vaan suostu moikkaamaan...:seko:
Nuoret miehet menee aina ihan lukkoon, kun näkee likikään katseen kestävän naisen. Itseäni en ihan aina enää kehtaa sanoa nuoreksi, mutta silti menen lukkoon....
..:D ai ujouttako se sitten onkin...no VÄHÄN olen ihmetellyt, kun heilutan lapaa mutta pojat vaan hymyilee..
Harrastelijapyöräilijän urani tähtihetket tältä kesältä, ja vielä samalla lenkillä, kaksi porukkaa tervehti;
1. Vastaan tulleet paikallisen teamin kisakuskit (2:n kimppa) tervehtivät oma-aloitteisesti minua...Syytä voi arvailla, joka ammattimaiselta näyttävä asuni tai pyöräni väritys...
2. Pyörätiellä äiti nassikoilleen: " Tehkääs tilaa tuolle kilpapyöräilijälle". Ja toinen nassikka kolmipyöräisensä päältä tervehtii iloisesti...Mitä ne sanoo ettei nuoret osaa käyttäytyä?
Mää olen ny kyllä oikein otettu.....Tää on varmaan kiva kesä muutenkin....:cool: ps. mää olen kyllä succiss.....
Myö moikkasin autosta viikonloppuna Kangasalla jotain kolmen hengen maantiepyöräilijäporukkaa. Moikkasivat vielä takaisinkin! Tosin auto oli seuran teippauksilla ja isot fillarinkuvat kyljessä. ;)
Samperi juu, en minäkään saa tästä kuvasta selvää, että mitä "baikkerin" selässä lukee. Enkä uskaltanut moikata ohiajaessani. Xaidusti kunniaa ekalle, joka tunnistaa maisemat...Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti M.S
http://users.tkk.fi/%7Ejii/kaupunkikuvia/Kalifornia.jpg
No niillä pieillä lenkeillä joita minä poljen (esim. Tarina-golf [Siilinjärvi] - Kuopio) melken kaikki vastaan tulevat "paremmat" pyöräiliät ovat morjestaneet. :)
Ilman muuta heti suunniteltava tälläinen "palstalainen ajopaita" :D.Helppo tunnistaa "kohtalotoveri".Tarppituote voisi vaikka valmistaa, kun teki suomi-paidankin.Siitäkin täällä aikoinaan keskusteltiin.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti TJ
Äsken lenkillä kotiin palatessa tuli ihan himmee vaalee misu maantiepyörällä vastaan ja ku moikkasin ni sain sellasen hymyn ettei tää setä nuku varmaan viikkoon.... :)
Missä tää tapahtui?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti munamangeli
Ja mihin kellon aikaan? :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Shimaani
Ahtialantiellä, Lahdessa. Itse ajoin keskustaan päin ja tuo kyseinen tapaus siis keskustasta pois. Kello oli joku 30-40 min ennen tota edellistä postausta (+/- foorumin kellon heitto). En osannutkaan arvata et succiksissa voi muhia tuollaisiakin yksilöitä.....
Tänään joutu moikkaamaan mummopyörällä liikunutta seniorikansalaista, joka vastaan tullessaan toivotteli hyvää iltaa. En tiedä keneksi luuli....