Rappuspedeilin!
Printable View
Rappuspedeilin!
Täytyy mainita eilinen kun en ehtinyt koneen ääreen, ajoin moottoripyörällä. Siis ihan ekaa kertaa, tuntu aika äijältä :cool:
Ja naiset ovat edelleen oletusarvoisesti se heikompi sukupuoli...? </font>[/QUOTE]Jaa, että muka nykyään naiset olisivat se heikompi sukupuoli, hm..... :rolleyes:Lainaus:
Originally posted by Pelotón:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Saara:
Jos miehellä ovat sydän ja järki kohdallaan, ei heidän tarvitse mollata heikompaa sukupuolta.
Hain viikon sairaslomaa.
http://www.bikebb.org/bike/mx/module...hp?pic_id=1168Lainaus:
Originally posted by bahco:
Tuolta löysin uuden hauskan systeemin. Eli ajoin kallion seinämää päin eturengaalla ja ponnistin pyörä takarengaalle ylös päälle bunny hopilla... mukavaa reeniä... kun ei tartte niin lujaa ponnistaa kun antaa etupään tehdä toitä....
äskön kävin samaa tekemässä.. [img]tongue.gif[/img]
Imuroin mun 96m2 alitehoisella imurilla, itsensä rankaisemista siis :D
Poltin yhden tupakan... :(
Keräilin saba matsis vähä tehoja, 1+1. :cool:
ostin pojalle muovisen rynkyn ja tytölle pinkit uimalasit.
Mun rynkyn menit ostamaan... Tsädäm.
Ei toi oo äijää...Lainaus:
Originally posted by Zarniwoop:
Äijää olis lopettaa tupakointi asenteella: "Ei tunnu missään!!"
Olen ollut tänään 51 päivää ilman tupakkia. Eikä tunnu missään :mad:
Nooh oikeesti alkaa jo helpottamaan [img]smile.gif[/img]
ei tainnu tuo otsomaanin kommentti suhun purasta?
No kyllä se vähän kirpas. Mutta pääasia on se, että olen päässyt niistä saakelin syöpäkääryleistä eroon. ...kop kop...
Ostin kolme tomaattia ja litran rasvatonta maitoa.
Äijänä poltamme.Tupakkia aivan kuusinkertaisinaa annokssina jos nikotiinia ruvetaan törkeästi siinä sensuroimaan.
Ei toi oo äijää...Lainaus:
Originally posted by Otsomaani:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Zarniwoop:
Äijää olis lopettaa tupakointi asenteella: "Ei tunnu missään!!" </font>[/QUOTE]Tyhmäähän se oli!
Meiksi lopettaa tupakoinnin vähintään kerran vuodessa, kun olen sellainen lomapolttaja... :rolleyes:
Hösö, meikä on vielä sitä ikäluokkaa että A tuli kaupantekijäisinä [img]smile.gif[/img] Mutta kieltämättä iski pieni kuume, tiedä millä ens kesänä ajetaan mutta pyörästä en luovu. Tänään äijäilin ja join aamukahvini mustana (maito loppu...) :D
"Ostin kolme tomaattia ja litran rasvatonta maitoa."
TUO OLI JO PIKKUSEN LIIA´N ÄIJÄÄ.
Yritän parantaa tapani!
huh...ittekki lopetin tupakin tuosa vaihteeksi TAAS :D :D kohta taitaa olla 6kk takana...
ja ei tunnu missää...***** son asenteesta kii...tarvita mittää nikotiinipurkkia ja sukkahousuja siinä hommassa...son joko tai?
freerider70--> itte sain tännää ison aan..ja ma ajoin ekan kerran isolla pärrällä...son aika makia tunne ku helteessä voxi vaa lepattaa ku vääntää kaasusta :D :D
"myydään dare tai vaihdetaan moottoripyörään..." :eek:
Jaa.a että mitä tein tänään.
Maalasin pyörän josta tuli iha romu:)
ja kävelin mökiltä kotia 6Km.
Ja skeitannu illalla
Teroitin kirveen... :rolleyes:
Kävin urheilijoiden kantapaikassa Mc'Donaldsissa. :D
Ostanut karkaistusta teräksestä tehtyjä holkkeja ja käynyt konepajalla säätämässä laakerit kiinni uuteen runkoon.
Tulihan käytyä pikku tempo ajamassa.
Kävin jääkaapilla :rolleyes:
Ajoin intervalleja kaatosateessa [img]tongue.gif[/img]
Korjasin pyörän pahasta katastrofista :D
Ei tapahtunu tänään mutta viime viikonloppuna. Oltiin häissä (ei omissa) ja ennenkuin lähdettiin pois niin tyttökaveri halus, että tanssitaan valssia. Lavalle mentiin mun vastusteluista huolimatta. Piti lähtä viemään ja otin eka askeleen. Sitte kuulu, että "voi saatana" ja mentiin pois lavalta. "Äijä" ei osaa tanssia eikä myöskään opettele.