Taitaa tuo reklamaatiopuoli kuitenkin toimia, vaikka vähän epäilin: bd:stä tuli eilen viesti että olivat pistäneet ehjän kiekon tilalle, ja postituskulutkin lupasivat pistää tilille.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti IoD
Printable View
Taitaa tuo reklamaatiopuoli kuitenkin toimia, vaikka vähän epäilin: bd:stä tuli eilen viesti että olivat pistäneet ehjän kiekon tilalle, ja postituskulutkin lupasivat pistää tilille.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti IoD
Pisteet Bike-Discountille, ainakin toistaiseksi. Tilasin kaverin kanssa sieltä kiekkoja, sramin triggerit ja vaihtajan ja muutaman kumin. Toimitukseen meni 12 päivää, tilaus tehtiin torstaina, joten nopeamminkin ehkä olisi voinut joutua, mutta kun ei ollut kiire, niin minusta ihan riittävän nopeasti. Saas nähä miten hommat hoituu kun laittaa isomman tilauksen menemään...
Pääseekö joku BD:n sivuille? Mulla tökkii... :seko:
Jumissa on.
No ainakin tällä hetkellä tuntuis sivut toimivan.
Kertokaapa te jotka tuolta olette tilanneet että mitä olette laittaneet tällaiseen kohtaan kuin "Ihre Mitteilung an uns:"? :seko:
If you do NOT have all the items i have ordered,please send me e-mail.
Mä itseasiassa heräsin keskiviikkona päiväuniltani puhelinsoittoon kyseisestä puodista, vei vähän aikaa että sai juonesta kiinni. Muutenkin ajatus vielä puoliksi hämärän rajamailla ja juttua tuli kohtuullisen paksulla germaaniaksentilla -- onneksi sentään englanniksi. Tilaamani artikkeli oli päässyt loppumaan vaikka tilaushetkellä verkkosivut muuta väittivätkin. Sovittiin että pistävät loput tavarat matkaan ja hyvittävät puuttuvan tuotteen hinnan Visalle. Iloiseksi yllätykseksi hyvitys näkyy jo kortilla. Kiva että ilmoittivat, se on tärkeintä. Seuraaviin tilauksiin taidan kyllä noudattaa ylemmässä viestissä mainittua neuvoa, ei ole kivaa jos koko tilaus jumittaa puuttuvan osan takia :mad:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti zippo
Loppuraportti em. reklamaatiosta: uusi kiekko tuli pian, ja postikulut todellakin olivat tulleet tililleni. Eli toimii, ainakin tässä tapauksessa.
"Ihre Mitteilung an uns" tarkoittaa "Viestinne meille". Ei kai siihen tarvitse mitään laittaa, ellei ole mitään viestiä.
ei pysty ko. kauppaa kehumaan asiakaspalvelusta. meileihin ei vastata, puuttuvasta tavarasta ei ilmoiteta.. ei näin. hinnat on kyllä kohdallaan.
Pelkästään hyviä kokemuksia ko. putiikista. Palvelu toimi ja paketti saapui periaatteessa 3 arkipäivässä. Välissä oli pääsiäinen jolloin seurannan mukaan lähetys ei liikkunut lainkaan.
Oma ensi-kokemus oli hieman sekava, en nyt täyttä kymppiä anna muttei se ihan pahimpien uhkakuvienkaan mukaisesti mennyt. Pienehkö kimppatilaus lähti kuukausi sitten ja mukana oli vähän erikoisempaa tavaraa, mm. eräs jarruadapteri jota en saanut Suomesta edes maahantuojalta.
Tilausta seuraavana päivänä pistin heille meiliä että maksan vasta kun kaikki osat on koottu joka myös heille sopi. Pahin ongelma oli pitkä toimitusaika, pääosa tuotteista tuli 3vkoa tilauksen lähettämisestä. Lastista myös jäi yksi osa puuttumaan, asiasta ilmoitettiin vasta kun oli koko setin maksanut ja ensimmäinen kuljetus lähtenyt. Saapi nähdä koska se tulee...
Itse kommunikointi taitaa olla kiinni siitä ketä siellä vastaa, joskus tuli viestiä hyvällä englannilla (jota pyysin), joskus saksaksi.
Summa summarun:
+ halpa, laaja valikoima ja ystävällinen joskin hidas asiakaspalvelu
- hidas ja välillä pyynnöistä huolimatta saksankielistä palvelua
Jos tavaraa on varastossa, paketit ovat tulleet suht ripeästi, eli noin viikossa. Näin kävi ekan tilauksen kohdalla nyt viimeisen 2kk sisällä. (Olen tilannut 2kk sisällä 3 kertaa.)
Toka tilauksesta puuttuikin sitten yksi kannatin ja tilaus jäi vain seisomaan sinne...viikon verran odottelin lähtövahvistusta kunnes aloin kyselemään missä mättää. Tämän jälkeen kannatin jätettiin pois tilauksesta ja paketti oli reilussa viikossa täällä.
Noh, kolmannen tilauksen tein 2 viikkoa sitten, ja viime viikolla kysyin kahteen otteeseen sen kohtaloa sähköpostitse, tällä kertaa ei edes vaivauduttu vastaamaan mitään. Tänään otin sitten puhelimen kouraan ja soitin sinne, reklaamaationumerossa joku horsti tsekkaili tilauksen tilanteen ja kertoi että lähtee tänään...veikkaili jonkin tavaran puuttuneen. Noh, tämänpä arvasin suht pitkälti itsekin kakkostilauksesta viisastuneena. Sinänsä hassua että laitoin vielä tämän kolmannen tilauksen viestikenttään maininnan että ilmoittavat jos jotain ei ole varastossa.
Eli suhteellisen huonot pisteet täytyy antaa discountille tästä toiminnasta. En voi suositella pätkääkään jos osilla sattuu olemaan edes jonkinlainen kiire. Ja asiakaspalvelu tuntuu olevan suht pitkälti olematon käsite heille...
ja valitusvirsi jatkuu.. kolmen viikon odottelun jälkeen oli paketista unohtunut yksi artikkeli. saas nähdä monenko viikon päästä se saapuu.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti p-veli
Itse tein netissä tilauksen lauantaina ja eilen oli paketti lähtenyt dpd:n seurannan mukaan liikkeelle. Ei paha. Tullee himaan torstaina.
Tilauksen, ison sellaisen, tein maanataina. Saas nähä miten Saksan pojat homman hoitaa. Takaraivossa on kyllä pieni epäilyksen siemen itämässä ettei kaikki mene ihan putkeen tällä kertaa....
Mitä enemmän tuotenimikkeitä, sitä suurempi todennäköisyys että jonkin osalta tilanne on eiooo...ja siitä vekkuleita poikia noi discoutin kaverit että eivät tästä vaivaudu ilmoittamaan, vaikka lisätietokentässä näin olisi pyytänytkin. Ja maileihin ei turhia vastailla kun koittaa asiaa selvitellä. Puhelimeen onkin sitten vaikeampi jättää vastaamatta kun ei tiedä kuka soittaa.. :D
Minulla lienee ollut tuuria B-D:n tilausten suhteen, kaikki tilaukset on tulleet kohtuullisessa ajassa.
Nyt kokeilin Hibikea 3v tauon jälkeen ja käteen meni taas. Niillä on kyllä ihan kiva tilausstatusjärjestelmä mutta kun eivät saa tavaroita toimittajilta niin menee odotteluksi, nyt odoteltiin reilu kk niinkin erikoisia tavaroita kuin Sellen SLK:ta ja Syntacen satulatolpan klemmiä, jälkimmäistä ei tullutkaan mutta se lienee vaporwarea kun sitä ei ole muillakaan. Eikä prkl ensimmäistäkään kyselyä että mitä tehdään kun tavaroita ei ole.
Samaan aikaan CRC:kin vaati hoputtelua kun jäivät odottelemaan yhtä paria tarjoussukkia kun tilauksen muut rojut oli saatu varastoon.
Samoilla linjoilla marco1:n kanssa, mulla on ollut tuuria B-D:n tilausten kanssa, toisin kuin tuuri muiden ostosten kanssa. Joskus on jotain pientä hämminkiä ollut, mutta ei niin suurta, ettei jälkikäteen olisi suu ollut messingillä... ;)
Muita kauppoja en ole kokeillut, enkä kokeile niin kauan kuin B-D:n palvelu ja hinnat pysyy entisellään. Tosi über-tarjous pitää olla, että hairahdun vieraisiin... :D
Huomenta vaan, huomenta siksi että B-D:n tilaus tuli lähetin mukana jokin aika sitten ja ovikellon soitto pääsi herättämään. Onneksi ehdin ovelle vastaan juuri ennen kuin äijä paiskasi pakunsa ovea kiinni ja oli lähdössä pois.
Tilauksen tein siis lauantaina ja toimitus tuli kotiovelle nyt torstaina. Kaikki kamat olivat mukana.
Mitenkä paljon sälää tilasit?
Itse laittelin tilausta sinne maanantaina ja mitään ei ole kuulunut, ei B-D:n eikä dpd:n suunnalta.
Jos vaikka vapun jälkeen tiistaina soittas jos ei ennen sitä mitään kuulu...
Tilasin kengät, sisägummin, mittarin, kammet, etunavan ja kampien vaihtoon työkalut.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti mies jostain
Minä laitoin tilauksen maananataina 17. päivä, 24. tuli meiliä että paketti on lähtenyt matkaan ja perjantaina oli tuon seurannan mukaan saapunut paketti Suomeen. :) Toivottavasti kuskaavat postin pojat nopeesti sen tänne Keski-Suomeen. :D Tähän asti on ainakin kyseisessä putiikissa siis sujunut niinkuin pitääkin.
Pikaista apua tarvitaan! Ole tilaamassa bike-discount.de:stä uusia jarruja ja bestellformulaarissa on "PLZ" kohta, niin mitä siihen pitää raaputtaa? Ja Ort kohtaan?
Elikkä se PLZ tarkoittanee postinumeroa (Postleitzahl = PLZ)....Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti DirttiLasse
Ok kiitos. Tuli lisää onkelmia. Mites kun haluu maksaa visalla ja tekee sen bestellformularin niin missääne i kysytä visa numeroa, niin mites tää toimii? Tulee myöhemmin sähköposti vai jotain? Kantsiiko laittaa "terveisiä" tervehdysruutuun? Että ne lähtettäis nopeesti juuri mun tilauksen? :DLainaus:
...kun valitset sen visamaksun ja hyväksyt ne ehdot siellä alhaalla, niin sen jälkeen kun painat "eteenpäin" niin pitäs tulla ikkuna jossa sitä kortin tietoja kysytään.
Tähän autto minulla se kun jätin "Kartenprüfnummer" laittamatta, kyllä Äiti tietää!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Akusti
On, mutta se ei oo johtunu tietääkseni turva-asetuksista, vaan vääristä numeroista.
päivä ja vuosi pitää olla oikein päin samoin sen visakortin tarkistusnumerosarja.
Niitä kun aikani sumplasin, niin johan lähti tilaus menemään.
Tilasin viime viikolla maanataina ja vieläkään ei ole tullut lähetysilmoitusta.
Laitoin mailia ja kysyin mikä on tilanne, mutta vastausta ei oo kuulunu.
Millon olis hyvä aika soitella, kahden- vai kolmen viikon päästä?? :o
Mä soitan sinne jos ei huomenna tuu sitä lähetysilmotusta! :D Nimittäi aika kiire noitte jarrujen kaa ku kausiki on alkanu!Lainaus: