Sunnuntaisin yleensä tulee käytyä lenkillä, miksei sitten isommallakin porukalla.
Printable View
Ei ole kummoinen vauhti jos mä menen mukaan. Jos aurinko paistaa, on myötätuuli ja haloselta otetaan toinen pedaali pois niin sitten olis mulle sopiva vauhti... siirtyy maikkarin sääsivuille ... :D
Nii ja kai tonne voi osallistua ulkopaikkakuntalainen seuraan kuulumaton?
Tarkoitus olisi liittyä seuraan ensikaudeksi mutta ei oikein tiedä mihin kun Nurmijärvellä ei ole seuraa niin lähin taitaisi olla Hyvinkää. Teillä tuntuu olevan toimintaakin hyvin niin miksipä ei...
Tervetuloa seuraan :D
aamukahvit on kohta juotu,keli näyttää hyvältä,joten ajattelin ilmestyä hotellille!toivottavasti sinne joku tulee?
Tultiin, nähtiin ja poljettiin. Oli taas semmoinen kevyt aamuajelu :rolleyes:
Olisko teillä tuosta reitistä mitään karttaa saatavilla? Voisi joskus lähteä omin päin katselemaan, kun tänään olin estynyt. Tai olisko teillä vielä uudelleen sama lenkki yhteislenkkinä hitaille ajoneuvoille?
Olisi mielenkiintoisaa lähteä ihmettelemään vanhoja lapsuuden hiihtolenkkimaisemia. Eikös se ollut aikoinaan joku "4 majan lenkki" tai joku sellainen kansanhiihtoreitti suurinpiirtein samoilla seutuvilla? Taitaa tosin se sorakuoppa olla syönyt jo kolmasosan reitistä...
Uusiksi meri reitti, ensimmäinen ja viimeinen 11 km oli ok, mutta nyt kun maasto oli märkä monet paikat oli liian teknisiä.
Niin kun Mika tossa aikaisemmin ehdotteli, voisimme vaihtaa maastolenkin lauantai aamulle. Olisiko lauantai klo 09.00 hyvä, ehtisi päivänä aikana tehdä muutakin??
Jospa pidetään torstain lenkki edelleen ohjelmassa, mutta kokeillaan lauantaitakin?
Lauantai aamu on vähän ongelmallinen, jos tahtoisi jossain kaupoillakin käydä. Jokatapauksessa mukaan sinnitellään kunhan konsensus ajankohdasta löytyy.
Aloitetaanko ensi viikolla 18.09 klo 13.00 lauantai lenkit??
Mistä tonne ''marathon -09'' reitille pääsee Rixun puolelta? Vahteriston kautta ensin varmaankin, ja R-KV:n majalle, mutta minne sieltä? :seko:
Sinne ei kannata mennä, se on Riksun päästä liian tekninen. Se täytyy suunnitella uudestaan menemään enemmän Hikiän tien suuntaan.
Reitti kulki RKV:n hiihtolatujen sisä ja ulkopuolella kulkevia polkuja pitkin.
Lauantai 13:00 sai kannatusta torstailenkillä, eli Lauantaina 13:00 Torikadulta?
En päässyt:(, toteutuiko yhteislenkki lauantaina?
Sunnuntaina maastolenkille puolen päivän aikaan?
Lauantaina lähdössä Torikadulta klo 13.00
Olin tänään Erkylän isännän kanssa juttusilla ja sanoi ei maankäyttöluvalle. Kääntäkäämme siis katse kohti Usmia ja Kytäjää, marathon reittiä ajatellessa.
Onkos lähtijöitä viikonloppuna mtb-lenkille?
Torstaina kello 18:00 lamppulenkkiä pukkaa. Lamppuja viritellään kiivaasti usealla taholla.
Lauantainakin pyrin paikalle, kun kerran kelit vielä suosivat (liikuntakeskus 1300). Viime lauantaina oli vielä erinomainen keli.
Lauantaina tarkoitus ajaa Sveitsin kautta Usmintietä Isolle Kypärälle, Suolijärvelle, Kolmiperslammelle, Iso-Haiskarille, Kytäjäntien vierestä kiertäen Piilolammelle, IsonKypärn kautta Isolle Karhulle. Lenkki Torikadulta takaisin n. 40km.
Jaaha, lauantaina sitten lokasuojaa kiinni ja valot lataukseen.. tossa saattaa tovi vierähtää :)
Heh. Pikku Piilo - Piilolammi väli oli hiukan kosteahko.
Joo, märkää oli ja kokoajan pahenee..
Oli reitti kyllä oikein maantielenkki.
Mites olisi Rajamäen suuntaan??
Olen lähtemässä klo 11.00 lauantaina ajamaan. Torikadulta Kulomäkeen, sieltä Hyyppärä-KRauta-Veikkari-Puolimatka-Vehkoja-Hakala-Martti-uusi Lehtolan maja-vanha Lehtolan maja-TakaMartti-Tanssikallio-Mustamännistö-Lentokenttä-Sahanmäki-Kulomäki, n.40km.
Vaihdankin lähdön sunnuntaille. Hallitus keksi ohjelmaa. Sunnuntaina Torikadunliikuntakeskus klo 11.00..