Miten saan yhteyden käyttäjään nimeltä "zippo"? Ei löydä foorumin haku ainakaan enää koko miestä.
Printable View
Miten saan yhteyden käyttäjään nimeltä "zippo"? Ei löydä foorumin haku ainakaan enää koko miestä.
Mulla on Z-sedän numero ja yritin lähettä elastolle mutta ei onnaa netissä.. mikä tätä nettiä vaivaa??????
Mulla se toimi, eli lähetetty o.
Lukoilla pääsee helpommin ylös. Hallainvuorella saa mennä ylöspäin, aivan kuin kivikossakin.
Väriä keulaan?
http://singletrackworld.com/wp-conte...5/IMG_2985.jpg
Onhan tuo laisensa
Onks tossa koivissa tollaset syndit kolhuja varten? Hianot *Bling,Bling*
No hemmetti, ehti pari päivää olla saldo olemassa niin lähti jo yksi keula hyötykäyttöön :D
No hemmetti mulla takakeulan pumppukeppi alkoi pelleilemään,meinas heittää miähen satulasta,täytyy huomenissa Willariosaan kiikuttaa kiireelisiin töihin.
Hiano väri-iloisa etukeula, paaaalio hianompi ku joku räikeänmusta. Minkä mittaista takakeulapumpaa veli e tarvii, kelpaako kiireen ajaksi semmottine ku Monumentissa on?
Kiitos Heikille ajoseurasta, kaksistaan saatiin ajella rauhallisella vaudilla kun 2:52,n lisätään kuuden kilometrin aika niin ajoin reilut 3 tuntia. Ylläs hallin parkkikselta Herttoniemen sillalla käytiin tutkailemassa reittejä, hieno ilma ja hyvä seura mikä vois olla parempaa.
Lännen kiarrosta* tarjolla taas larstai aamusta, munkkikselta voipi liittyä retkueeseen nollaysi30. Edellyttää kyllä hep hep huutoa täällä ennen aamukasia.
Tarjolla runsaasti kalliokipuilua ynnä muuta semiteknistä polokua. Itte lähden opettelemaan vaihteeks ajamista liianmonivaihteellisella notkupyörällä.
* ei kauniaista edemmäs länteen eikä kalajärvee pidemmälle pohjoiseen
Kummallista miten sitä matkaa tulee, kun meiltä kotoa velosportin kautta toikkalaan ja takaisin menee yli 60km:). H-kalliolla oli sen verran ruuhkaa, etten viittiny siellä sen enempää kikkailla. Muuten oli metsät kivasti kuivaneet. Kovin oli päivällä vähän fillareita liikenteessä, vaikka maastossa jälkiä piisaskin.
^^Melkein mukana, puuttuu vaan ehjä maastopyörä ja aamuaika (fussballkentän laidalla 730 alkaen)...
Iltapäivästä maantielle, löytyykö muita pöljäilemään?
Perjantai iltana kävin omatoimilenkillä noita ylästön ja silvolan nurkkia koluamassa tolla mulle uuvvella keltasella lefti Cännärillä. Jonku setä aktiivin kanssa tuli tovi höpistyä samalla :)
Kunhan ei kauhian myöhään iltapäivästä kun iltakuudelta pitää jo olla stadissaLainaus:
Alkujaan tämän lähetti marco1
http://i5.aijaa.com/b/00733/12229855.jpg
Näyttää siltä että tuurilla on jotain katseltavaa ja kuunneltavaakin lenkillä. ;)
Mä ajattelin lähteä kohta keskuspuistoon. Jos ajais koko suikaleen läpi, Ylästöstä Laaksoon.
Hm.
Minä en lähde sateessa maantienlaitaan, joku raja se pitää pervoiluilullakin olla.
Eihän tuolla edes sada. Eilenkin piti sataa muttei satanut, joten en enää usko noihin!
No uittu, säästetään ne sheikkaamiset sit iltaan!
Sää säädetään setäporukalla.
Mistä tulikin mieleen että kesäkauden suursäätilanteen säätöpalaveri on vielä pitämättä ja kelit päättämäti. Lumihelismaanit olen jo pakannut ensi talven varalle sinne lompsuttimien likelle.
Eihän siellä mitään satanut, kiva keli ajaa.
Laajakaariseen lännenmaiden kierrokseen tärväänty sit reilu 5h ja kaikki paukut mitä jaloissa oli. Pikkuhiljaa alkaa löytyä tatsi myös
sohvapyörän kuljetukseen. Aamukasin kieppeillä sotatantereella -
https://lh5.googleusercontent.com/-t...0278.JPG?gl=FI
hieno räpsy tuossa ylhäällä! Ajeleeko kukaan seikkailija huomenna SU missään ? Knolly on saanut ripauksen jotain muutosta setuppiin
Toi Nolli on kyllä jäätävän ajettavan näköinen...
Ei mulla muuta, kunnioitan lekurin maastoajokieltoa ainakin jonkin aikaa vielä. prkl...
Ärrmurr. DHX-A rupes lorisemaan.. pitänee iskeä CTD kiinni.
Paskat se lekuri mitään tiedä. Kävin ajeleen rauhallisen PHNK-lenkin (pystyy hengittää nenän kautta) proidin kanssa. Kehä ykköseltä keskuspuistoon ja ûlästön voimalinjojen jälkeen ulos skuugesta. Olkapää tykkäs ihan sikana, witsi ku fillariosatki ehjääntyis vaa ajamalla!
Viikonlopun "kalareissusta" syvässä Savossa on nyt toivuttu ja valkoista viivaa voisi pitkästä aikaa lähteä pakoon metsän puolelle. Onkos loppuviikon arki-iltana (n. klo 18.00 alkaen) joku lähistön setämies ajohommia ajetellut ? Viikonlopusta en uskalla sanoa mitään varmaan, kun on jo tulikomento tullut, että sääarvonnan mukaan parempana päivänä on päivävisiitti Hangon suuntaan.
olisko keskiviikona tiilerille tärskyjä ? ketään,kukaan,käykö kellekkään ?
No attana, ke tiileri kello 18:00