Ilmoittauduin Pirkan pitkälle ja mulla ei ole (eikä ilmeisesti myöskään tule) mitään maantiekihnutinta ;)
Printable View
Ilmoittauduin Pirkan pitkälle ja mulla ei ole (eikä ilmeisesti myöskään tule) mitään maantiekihnutinta ;)
Arvostelin ääneen vaimon harrastusta. Vähäsen ja pyysin anteeksi, mutta kuitenkin. Selittelinkin vielä mutta vahinko oli jo tehty.
On tää nyt vaikeeta, seittämän kiloa jo toisen kerran?!? :seko:
Tosin tää tapahtui eilen mutta soitin palokunnan meitin rappukäytävään, jollakin huusi palovaroitin eikä avannut ovea vaikka plinkutin..
Siivosin, imuroin, vaihdon ilakanat, pesin lakanat ja pesuhuoneen, ja sitten siivosin lisää. Olin sitten vielä 3h ostoksilla vaimon kanssa.
Klapeja tässä on tehty useampana viikonloppuna. Äijyydestä en tiedä, mutta ei siellä ole akkojakaan auttamassa ollut.
Siirsin vaimon vaatimuksesta vaatekaapit vastakkaiselle seinälle. Toivottavasti ne saavat olla siinä kauemmin kuin edellisessä.
Menin "mitä neitiä" topiciin ilmiantaan itseni tosi pervosta jutusta :D
Aloitin uuden harrastuksen.
ostin kukkakimpun vuosipäivän kunniaksi
:D Sehän on vielä positiivinen palstarakastajakin http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.gif
Siivosin tänään ulkovajan, tosin ilman olutta, joten äijyys jäi hieman heikoksi :D
Remontoin fillaria, kokkasin, kuuntelin metallimusiikkia ja join olutta kalsarit jalassa.
Paistoin mökille piipahtaessa kotiin pariksi päiväksi huoneenlämpöön unohtuneen kanan fileepihvn jossa parasta ennen päiväyskin oli mennyt jo päiviä sitten.. tapoin bakteerit juomalla alkoholia.
Painin dobermannien kans olohuoneen lattialla ja sain hammasta. No isä sai sentään verta vuotavan vekin leukaan samassa hommassa.
Nappasin naapurin romanien, autonkatolle kuljetukseen,heidän pihallemme unohtamat ostoskärryt. ei vaan ollut kuljetustelineitä/laitto ei ollut kovin hellävarainen
Klapeja appiukon kanssa n.12 heittomottia.
Tein olohuoneesta pyöräkorjaamon.
Tuhrin uudet hieanot hanskat ketiumöhnään sisä- ja ulkopuolelta kesken lenkin. Mikä uitun rätti muka unehtu?
polttelin risuja ja haravoin rannan sekä aloittelin yläpihan haravointia tänään. Mukavaa askartelua näin keväällä :)
Kolasin eilen lunta, loskaa ja sohjoa ajoväylältä ohuemmaksi kerrokseksi. Lisäksi hakkasin petkeleellä pihan jäätikköön uran, jotta mahdollinen sulamisvesi pääsee ojaan.
Vaihdoin kesärenkaat (autoon). Fillariin tuli vaihdettua jo aikaisemmin.
Kannoin lasten kulmakaapin lastenhuoneesta partsille. Äijää tästä tekee 1) en pysähtynyt kertaakaan 2) en tyhjentänyt kaappia ennen kuljetusta 3) yksikään ovi ei auennut kesken kantamisen ja kaikki posliiniastiat (niin kuin kaikki muukin sälä) säilyivät ehjinä
Siivosin varaston
Jemmasin oluet lasten 'leikkimökkiin' (= partsille)
Vaihdoin auton mekaanisen pensapumpun ite. Kaksi viikkoa tosin kesti että sai toimeksi.
edit: niin ja tietty, olin ajamatta autoa kaksi viikkoa :D
En minä, mutta muut! Tää on tosi äijää! Itse olisin ollut samassa tilanteessa neiti ja ostanut aavistuksen verran edullisempaa. Mutta vain vähän...
Tämäkin on aika äijää. Pysäköin niin kuin itseäni huvittaa -asenne
Kävin ulkona ilman pitkiä kalsareita.
Vein ulostusnäytteen labraan :cool: Aika äheltämistä :D
Nostin nosturilla tänään n.15tonnia painavia keloja kolme kappaletta ja ajoin 12 tonnia nostavalla trukilla. Ei mitään gramman viilaus osastoo....:D
Huomasin, että en tiedä rasvaprosenttiani eikä se paljon kiinnostakaan. Kunhan ei liian pieneksi pääse.
Vetelen muuten mäkiä nykyään putkelta, ja monesti vähän pienemmät vielä isommalla eturattaalla. Kumma juttu mutta äijältä tuntuu, vaikken nopeuslisästä olekkaan niin varma... Higg
Söin itsevalmistettua grillikylkeä, enkä jättäny läskejä...luut jäi.
Rasvaa valu rintakarvoihin asti....aaaahh..ja slurps...
Kaadettiin puu, se oli kyllä jo eilen .. eiku toissapäivänä. Aika helppo tapaus. Pari päivää sitä pohdittiinkin..