Yritän raahautua mukaan. Keli tämän hetken ennusteen mukaan hyvä. Riistavesi, Vehmeri ja Länsiranta kaikki yli sata. Ehotuksia vaan lisää!
Printable View
Yritän raahautua mukaan. Keli tämän hetken ennusteen mukaan hyvä. Riistavesi, Vehmeri ja Länsiranta kaikki yli sata. Ehotuksia vaan lisää!
Ja Vehmeri ajettu. Kiitokset Karille ja Timolle. Keli oli mitä mainioin.
Kiitokset myös omasta puolestani osallistujille! Onnistunut lenkki niinkuin kuvakin! :)
1800 Fontanella. Tavoitteena noin satasen lenkki. Esim. Maaninkajärvi ympäri ja iltakaffeet Ahkiolahdessa + sakkolenkkiä tarpeen mukaan. Tulkaas Pekka ja Pena joskus mukaan.
Jep, hiukka reilu satanen tuli ajettua. Hieno lenkki vaikka itse pitää kehuakin.
Jep, olisi taas perjantai. Onkos iltalenkille lähtijöitä tänään ? Ehdin aikaisintaan klo 1800 Fontanellalle.
Hiukan monologin makua tässä threadissä.
No sama lenkki tuli ajettua kuin viikko sitten mutta keli oli kyllä mitä parhain. Tällaiset kun muistaisi sitten talvella kun puskee pimeässä ja räntäsateessa.
Ja nyt kipin kapin kapakkaan parille palauttavalle...
On tuo ajankohta mulle sellainen että jos en jo ole tuolloin Vaaraslahdessa niin ainakin sinne menossa. Jospa joku viikonloppu vielä saatais yhteislenkki maantiellä aikaiseksi. Maastoon varmaan sitten kun ilmat viilenee?
Moe,
Löytyskö täältä kaveria ajeleen sellasella 25 (+vähän) keskarilla, siis 30 keskarilla en kestä varmaan enää kyydissä...
Mutta jos tässä syssyn aikana vielä ois kunnon fillarointikelejä niin ois vetoapu tarpeen, että sais noita kilsoja koneeseen ennen talvea. muutama sata vielä tavotteesta puuttuu. Lenkit vois olla siellä 50-150km riippuen vauhdista...
-TP-
Minulle sopii tuonvauhtiset lenkit. Sunnuntaisin voisin ajaa, mutta olen niin aamu-uninen, että vasta 11-12 aikaan lähtisin. Ehkä kymmeneltäkin.
Viikollakin voisi ajaa semmosia 50-60 kilsan lenkkejä. Lähtemään pääsen vasta kello 18. Yli satasen lenkkejä en voi ajella kun niskat eivät kestä.
Jep,
Hyvälle kuullostaa... Viestitellään tässä... Ja seurataan säitä :)
-TP-
Minulle sopisi tänään iltalenkki mutta en ehdi kyllä ennen klo 1800 Fontanellalle. Ja kotiin tarttes ehtiä takaisin ennen pimeää niin että näkee väistellä terävimmät sepelit kotitiellä.
Kello 18 on vähän myöhään jos parituntia aikoo ajaa. Ei saa sitten unta siihen aikaan kun pitäisi.
Eilen ajoin viisikymppisen ja tänään on sama suunnitelma, mutta voi olla että ajan vain tunnin maastossa.
Näinhän se tietysti on mutta minulla on heikosti valinnan varaa aikataulun suhteen. Käyn tänään jokatapauksessa maantiellä ja seuraavan kerran mahdollisesti perjantai-iltana. Sunnuntaina on todennäköisesti muuta menoa.
Edit: Kohtalon ivaa, pukkaa päänsärkyä ja pahoinvointia. Tulen Fontanellalle jos olo korjautuu. Viime viikollakin oli jo flunssan oireita mutta ei siitä mitään kummempaa seurannut.
Olin muuten tulossa sinne mutta säiden haltija päätti nyt sit toisin! Klo. on noin 17,13 ja vettä tulee aika reippaasti! Kasteli tiet perusteellisesti. Joten se siitä.
Suunnitelmat muuttui taas viime hetkellä. Sunnuntaina ehtisi näillä näkymin maantielenkille. Kait se pitää Vehmeri kiertää kun ei muutakaan osaa.
Onnittelut Hannulle merkkipäivän johdosta!
Olisin nuo juhlat tuolla Glubilla näköjään menossa, mutta ei pysty nyt kyllä valistettavasti osallistumaan.:)
Onnittelut Hannulle täältäkin!
En pääse minäkään glupille juhlimaan.:)
Kiitos onnitteluista! Klubilla on sellainen meininki, että näin vanha ei enää perässä pysy:)
Pitäisi olla täällä Pyhällä jos malttais. Kotona ottaa uusi cyclocrossarirunko asennusta.:o
Kysely kevyen kehittämistarpeista Kuopion seudulla
Kyselylomake
Kuopion Pyöräilyseura ry.
Aurinkoista Pääsiäisviikonloppua kuskeille pitkästä aikaa!
Liikunta on itseltäni jäänyt luvattoman vähälle. Fillarin satulassa en ole istunut sitten Joulukuun alun. Suksien päällä nyt on jonkun verran tullut oltua. Mm. Timon talon takaa olen parikin kertaa ohi luistellut! Ei tosin itse isäntä ole malttanut ladulle lähteä, jäljistä päätellen?
Vapun seutuun vois jotain lenkkiä suunnitella jos nyt kelit vain sen sallii?
Kiitoksia, sitä samaa Alapitkällekin.
Täytyy sanoa, että on historiallinen talvi liikunnan vähyyden suhteen. Parit melkein peräkkäiset rannemurtumat piti poissa pyörän selästä yli kaksi kuukautta. Olisinkohan 4 kertaa ajanut tämän vuoden puolella. Oikea ranne sai vähän pahemmin osumaa ja se kipuilee vieläkin yli kolme kuukautta tällin jälkeen.
Nyt olen noin kuukauden työkeikalla Kuwaitissa, paluu parin viikon päästä. Lepo- ja massakausi siis meneillään. Luulen että vappuna ei vielä hyvin kauas tarvitse lenkille lähteä.
Kevyt maantiepyörän päivitys olisi tarkoitus vielä tehdä ja vanhat osat jäävät odottamaan CC 2.0 projektia.
Hyvää Pääsiäistä täältä Pyhältä! Hiihtämään pitäisi tästä lähteä.
Plussakeli on. Jätän kuitenkin sukset tänne säilöön ja ensiviikon lopulla alkaa cc lenkkeily, mutta jospa taas tänäkesänä skikeilisi niin ei vetäisi yläkroppaa niin jumiin kuin viimekesänä.
Päästäistä Kasurilastakin.
Olen minä muutaman kerran hiihtänyt, mutta sen verta vähän että ei valtavaa luistelubaanaa ole muotoutunut tuohon tontin puolelle. Mahti juttu kyllä tuo latu täälläpäin asuville, jospa ensi vuonnakin ja joutaisi jo tämänvuoden puolella aloittamaan tuon PK-harjoittelun.
Tänään käytiin vanhimman poijjaan kanssa peräpyöräyhdistelmällä lentokentällä, ei kyllä ollut kovin herkkää:o.
Jotain positiivista tällaisen talven jälkeen näyttäisi olevan tuon hiekoitussepelin vähyys.:eek:
Mites sunnuntaina, olisko lenkkiä maantielle?
Täällä päivystetään, ei oikein pääse.
Kuka ajoi elämää uhmaten Pataskin karttapaikan ohi lumiselle latupohjalle.
Optimisti onneksi hyytyi tunkaamaan 50 metriä lumessa sotkettuaan.
Ei vielä pääse poluille ei.
Joko jollain on tietoa Pataski-Käärmelahti polkujen kunnosta.
Turneri haluais päästä jo irti.
Olen pahoillani Ilkan loukkaantumisista. Olet jo luultavasti maisemissa ja toipuminen edistynyt hyvin. Itselläni se on vasta alussa. Teloin nimittäin vasemman nilkan viikko sitten sulkkiksessa. Meni senverran pahasti ettei minusta ole lenkille lähtijäksi ainakaan muutamaan viikkoon.
Kävin kokeilemassa maastoajoa Pataskilla. 2,5 tuntia pyörittelyä. Muualla pääsi hyvin, mutta latupohjat olivat vielä lumessa. Käärmelahteen asti ei kunto vielä riittänyt.
Jep, palasin vasta eilen illalla, kun tuhkapilvi hiukan viivästytti.
Onpas ikävä juttu tuo Karin nilkka. Hoidahan rauhassa kuntoon.
Ranne paranee pikkuhiljaa, mutta liikeradat eivät ole kyllä ennallaan. No onneksi ei tarvitse ajaa moottoripyörää, kaasua ei saisi käännettyä kuin puoleen väliin.
Kävin tänään parin tunnin iltalenkillä krossarilla. Kyllä huomasi, että reilun kuukauden vieroitus liikunnasta on tehnyt tehtävänsä. Pitää harjoitella salaa jonkun aikaa.
Huomenta vuan, talviunesta tässä pikkuhiljaa heräillään :seko:. Kärmeslahteen on hyvä ajella, jos ei painanteissa oleva kosteus haittaa. Mitä korkeammilla harjanteilla ajelee, sen kuivemmilla kamppeilla reissusta selviää.
Missä päin Siilinjärveä maastokuskit käy ajamassa nykyään? Itselleni tuttu on tuo Tarina-Käärmelahti väli...
Varmaan se reitti edelleenkin suosiossa, kuka vain näillä lämpimillä mettään uskaltaa? Eipä taida parempaa maastoa ihan lähiseudulta löytyä?
Maantiellä varmaan ajellaan ja itsekin muutaman lyhyen lenkin olen ajanut. Ei vaan taida tuosta nilkasta enää kunnollista tulla.
Sattuneista ja kivuttomistakin syistä pyöräily on jäänyt vähemmälle ja täten kesän kuntohuippu oli vuosi sitten. Voisi ajella rauhallisella vauhdilla porukassakin vaihteeksi jotta tulisi rekisteröidyksi edes yksi yhteislenkki tällekin kesälle. Olisiko ketään lähdössä iltalenkille tänään ? Lähtö sopivaksi katsotun kylpylän edestä jonain tasatuntina ???
Klo 1700 on hiukka kiree aikataulu mutta eiköhän se onnistu. Kukas valitsee sen kylpylän ???