Ilta kahdeksan jälkeen tänään kaksi maantiepolkijaa canyoneilla pihlajamäen ostarin ohi.. Oliko foorumilta?
Printable View
Ilta kahdeksan jälkeen tänään kaksi maantiepolkijaa canyoneilla pihlajamäen ostarin ohi.. Oliko foorumilta?
Ketäs oli eilen aamulla siinä noin klo 7:45 Vanhan Tuusulantien ja Tapaninkyläntien risteyksestä Helsinkiin päin matkalla? Otin valoissa Canyonin maasturilla ajavan kuskin kiinni ja ohitin. Heti kohta vilahti aika kovaa vauhtia joku maantiepyörä ohitsemme ja maaturimies lähti painaa maantiepyörän peesiin. Tilanne oli mielestäni niin hauska, että hymyilyä kesti seuraavaan kaivuutyömaahan asti. Itse ajelin punaisella meridan krossarilla ja päälläni oli mustaa vaatetta.
[itsekehumoodi] Saatoin olla minä, ehkä. Noihin aikoihin olin liikkeellä ja kyllä siinä jalkoihin jäi joku. Tuomarinkylän suoralla tulee joka päivä ohitettua niin monia, ettei enää tule tsekkailtua ohitettuja. Usein joku tosiaan yrittää peesata, mutta jos matkavauhti suoralla on stadiin päin 30+ ja maalle päin 40+, kärpäset tippuvat. [/itsekehumoodi]
Ai niin, tää ei ollutkaan työmatkatempo-ketju, mutta aihe ja henkselien paukuttelu kylläkin on samaa :D
Mahtoikohan olla foorumilaisia... tänään joskus 16-17 välillä Espoon Jorvin lähellä avauduin oranssipukuiselle cyclocrossarimiehelle Turuntien klv:llä olevasta tietyöstä. Väitti sen olleen siinä jo pidemmän aikaa.
Tuttu viiksekäs maantiepyöräilijä ajoi eilen neljän korvilla Rajatorpantien yli punaisia päin, suunta Helsinki. Tässä tulee julkiset nuhteet: hyi! Eipä kusta pyörilijäitten yhteiseen purkkiin, vaikka ne valot onkin älyttömät.
^ Olen laittanut niistä palautetta Vantaan kaupungille. Aamuisin toimivat synkronissa.
Näytin eilen lahdessa F-merkkiä jollekkin? Onko foorumilaisia?
Eilen perjantaina Pirkkalassa uudennäköisellä Feltin maantiepyörällä tai cyclolla ajelleelle tytölle terveisiä, että jos kyseessä on oma pyöräsi niin vie se kauppaan takaisin, koska se on aivan liian iso sinulle. Ja voi sitten täällä raportoida mikä liike tuon myyntitempu on tehnyt. Asento oli kuin superman lennossa, tosin sillä taisi olla vain toinen käsi eteenpäin.
Kiitoksia sille punapaitaiselle herrasmiehelle joka tänään lainasi/antoi varakuminsa Boxin liepeillä. Itse olin herrasmiehenä antanut omani tuntia aiemmin eräälle hätään joutuneelle naiselle.
Olisi kiinnostava tietää, kuinka pitkään tämä sisurinlainauskierros jatkui...
Tänä aamuna 9.45 Kuusimiehentiellä triatleetti lähdössä aamulenkille tt-pyörällään?
Team Rynkeby taisi olla ryhmälenkillä ja tauolla Hvitträsk järven länsipuolella Österbyn ja Veklahden tien risteyksessä tänään klo 12 aikoihin
En tiedä kuvittelinko vain, mutta naismaantiekuski nyökkäs Marjaniemen rantareitillä. Reagoin vähän myöhään kun yritin antaa tilaa asfaltin reunaa hipoen. Tapaus piristi mukavasti ja suhasin kevään enkat (58km) sinisellä sinkulallani. Paitana mulla oli neonkelta/musta paita.
Kivikkoonkin on alkanut ilmestyä rymistelijöitä, eilen tuli vastaan kaksi enska-ajajaa illalla ja tänään väh. ennen kahta (kai) näkyi kaksi jäykkäperillä ajelevia. Itse ajan halvalla punaisella trekin jäykkäperällä
Kuka ajoi eilen riemukkaan näköisesti ilmeisesti Moonlanderilla Turun keskustassa, muistaakseni Yliopistonkadun/Ursininkadu tienoilla n. kello 17.30? Ehdin just näkemään vilauksen ja vilkuttamaan sekä mölisemään epämääräisen kannustushuudon. Meitä oli kahden puksun ja yhden krampuksen juna matkalla kohti jokirantaa ja hyvin ansaittuja palautusjuomia.
Kukahan puna-asuinen Cannondale-kuski ohitti minut tänään matkalla Palojoen suuntaan? Siinä morjestettiin ja matka jatkui. Palojoella käännyit vasemmalle.
Aamuseiskalta Turun Hepokullasta keskustaan ajeli joku työmatkatempotykki spessun 29erilla(?) ja Team Velo Cycling -tiimikitti päällä?
www.rule5.org, oli jo kuitenki varmaan 17'c ni ei ois pitkiä succiksia tarvinnu :)
Iso lössi luontoliikkujia häiritsi Giantti-kuskia Kruunuvuorella.
Kukahan ajeli tänään iltapäivällä yhden aikaan Joutsenossa mustalla nojapyörällä? Minulla oli musta cyclo, juteltiin hetki tuulisesta säästä ja pyörien painoista. Olit menossa Lappeenrannan suuntaan, minä lähdin Imatralle päin.
Maanantaina 20.5. Kouvolan Hinkismäen purkkarilla tuli kuski mustassa Foxin paidassa mustalla Rosella vastaan. Itse olin rouvan kanssa kävellen, niin ei tullut morjestettua.
Maanantaina 20.5. n. klo 17.30 aikaan Mäntsälässä pari jamppaa tuli valkamanpellon metsästä vuotavantielle maastopyörillään ja jatkoitte tästä purnuntietä. Joko nyt mä löysin itelleni lenkkiseuraa Mäntsälästä?
Jep, tuli käytyä lenkin ohessa tarkastamassa hyppyreiden kunto ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Ja vieläpä viisaasti pyörällä, jota ei viitsi ruveta rikkomaan, niin säilyy kaupanpäällisiksi itsekin ehjänä. Osa hyppyreistä oli hienossa kunnossa, mutta yritän pysyä poluilla...
-henkka
Turussa tuli vastaan joku oranssipyöräinen maantiefillaristi jonka pyörä oli aivan järkyttävällä tavalla liian pieni. Tuli ihan semmoinen "cringe" fiilis. Jos en olisi ollut förillä niin olisin polkenut kiinni ja kysynyt whatsup.
Kaikki fixiehipsterit turussa ajelee myös liian pienillä pyörillä, mutta niihin en jaksa kiinnittää huomiota. Tällä maantiepyöräilijällä oli kunnon lycravermeet päällä niin mielenkiinto heräsi.
Tänään tuli Iisalmessa vastaan hieno, valkoinen Colnago. Kilpivirrantiellä n. klo 18.