Kävin aamulla saunassa sulkapallon jälkeen ja heitin vettä kiukaalle kunnes ruotsiapuhuvat häipyivät lauteilta :)
Printable View
Kävin aamulla saunassa sulkapallon jälkeen ja heitin vettä kiukaalle kunnes ruotsiapuhuvat häipyivät lauteilta :)
Kolasin lumet ja kaivoin auton kinoksesta. Aamu viideltä. Kiroilin monta kertaa ennen aamukahvia ja syljeskelin hankeen.
'Tavoitteena on teholtaan kahdeksan megawatin kone, joka pyörii 12 000 kierrosta minuutissa.'
Siin olis kohtalaisen miehekäs peli etupihalla pidettäväksi... :D Kun ei ole edes sitä dumpperia... :o
Ollut huutamatta hierojalla...
Tarpeeks äijää sotkea pyörällä tuossa kelissä, mutta katsoin vielä sen päälle sotaelokuvan.
Söin ravintolassa PYTTIPANNUA
Säädin kaiuttimien voimakkuuksia kotiteatterissani.
Säädin saunan oven onnistuneesti ja lämmitin saunan puukiukaalla.:D
Tää oli kyllä eilen jos illalla jos tarkkoja ollaan, kannoin suksiboksin keskelle olohuoneen lattiaa ja putsailin sitä siinä.
Sain vauvan puklua päähän ja jostain syystä sepaluksesta sisään. Vedin hiukset kämmenellä taakse ja pistin housun napit kiinni ja läksin töihin. Eipä nuo aamupalaverissä kyselleet valkoisen möhnän olemusta.
:D
Luin lehdestä akkuporakonetestin. Oli muuten samassa lehdessä MP3 testi, mutta se nyt ei niin paljo mua kiinnostanu
Kävin Mikkelissä kahdessa eri Alkossa peräkkäin.
Kävin Tempokisun sivuilla katsomassa "luontokuvia". :cool:
1) Biojäteastiassa oli pikkukärpäsiä. Sen sijaan että olisin vienyt sen ulos, vein sen muutamaksi tunniksi pakkaseen.
2) Biojäteastia sisäölle. Vieläkin pikkukärpäsiä. Sen sijaan että olisin vienyt sen ulos, myrkytin sen.
En jaksanut saksanpähkinöitä syödessäni etsiä vasaraa pähkinänsärkijäksi, joten rikoin pähkinöiden kuoret sormilla puristamalla. :cool:
Unohdin laittaa, et mitä äijää... no öö.
En mitään. Kävin hiihtämässä nihkeessä kelissä... riittääkö?:D
Ei tänään vaan eilen käytin smirgeliä, rälläkkää ja akkuporakonetta. Asioin myös rautakaupassa :)
Aloitin kreatiinin tankkauksen ja kävin salilla murisemassa ja tekemässä maastavetoa.
Ennen treeniä kertasin vielä Mega-Manin wanhat kirjoitukset.
voi hitsin hitsi! kävin kersojen kans alepassa ja ostin niille kinder yllätysmunat:D! mukava seurata poikien ilmeitä sivusta! ...hyvin pitkälti.
Ostin työkalun! Tai työkaluja..:eek:
Kävin Ryssän paratiisissa eli Moskovassa! Todellista Äijämenoo!
En vielä mitään tänään mutta kohta marssin pankkiin ja sanon suorat sanat niille ökyporvareille siellä.
Meinaavat pakottaa vaihtamaan pankkikortin luotolliseen.
Minähän en velaksi elele, minä oon minä.
Juoksin tunnin lenkin loskan ja p*sk*n seassa. Irvistelin mennessäni vastaantulijoille.
Laitoin Työmatkuttimeen™ kesärenkaat ja SetäJussi kirmasi umpihangessaki ku nuari varsa. Asvaltilla mentiin isoalujaa:) ja korokkeitten yli hyppiminen on paaaljon helpompaa kuin W240 kumeilla.
Opastin äijjää.
Vasara ei ole oikea työkalu kampien irroitukseen.
Oli siinä sivussa saanut rattaankin mutkalle :D