Vartin yli kuus Isoniitun koululla. Menee muuten liian tiukax.
Printable View
Vartin yli kuus Isoniitun koululla. Menee muuten liian tiukax.
Nonnis. Eka lenkki omalla läskillä kiepahdettu ja hyvinhän se rullasi. Kiitos kaikille seurasta ja Omenalle suunnaton sympatia teknisten murheiden johdosta. Cubelle tulee huoltoa jossakin kohtaa, mutta nyt on se paljon odotettu läski.
9zero7 alustalle kuitu keula ja tanko. SLX-jarrua ja sramXO vaihteet. Hyvin porskuttaa.
https://www.dropbox.com/s/ftxn7x4aen6rtja/907.jpg?raw=1
Hienot läskit oli pojilla. Vajaa 11h tuli oltua pyörän päällä vkl aikana, vähän meinas lopussa hapottaa... Jospa vaikka vähän pinnaremonttia seuraavaksi... :/
Hieno e-Cube läski Omenalla sekä 9-zero-7 läski Legsa^:lla. Jännää kuinka selkä vetreenty lenkillä ja saman tien kun pääsi kotiin niin iski jumiin takasin. Pitää alkaa asumaan pyörän päällä ;)
Lähe sääki ihan vaan suosiolla kidutettavaksi pilatekseen. Ei tuo selkä mitään ihmeparantumista ole kokenut, mutta joka päivä ei oo enää yhtä helvettiä, vaikka aamustondis onkin siirtynyt selkäpuolelle. Jos jotain hyvää, niin helpottaa pukemista.
Isot onnitukset uusille läskeille. Komeita ovat.
Menkööt nyt tän kerran selitys läpi ku Ikeaki mainittu.
Suotta vein pyörän iskarihuoltoon tänään. Metallinkeräykseen se olisi pitänyt raahata. Eihän sillä vanhalla romulla kehtaa enää ajella kun muilla on noin komeita uusia pyöriä.
Olihan muuten JJ:ssä hirmuset jäystäät sisäreunassa. Terävät ja kovat, ei ihme ettei sisuskalut kestäneet. Enska Pena tais sen jo eilen huomatakin.
No, nyt on reunat hiottu, sisurit poistettu, gorillaa laitettu ja litkut muhimassa.
So far so good, aamulla sit tarkastus ja tuomio vai vastako eka lenkki kertoo onnistuiko asentaja työssään...
Onneks olkoo onnellisil läskie omistajil, ny ei muut ku kovaa ajoo :cool:
Mikä pila..? Pitää höpistä sun kanssa vaikka Lohjalla tai muussa yhteydessä. Epätoivon partaalla voi kokeilla vaikka mitä ;)
@Kapu, saitko ikinä litkutettua kunnolla sitä clown shoe:ta? (ei pysty menee vielä tutun hiilarikiekkokauppiaan juttusille ku just tuli Visa lasku :D)
Ajelua tänään illalla vaik kuuden maissa?
Seläst: Tiistai-iltaisi o Nurmijärve kansanopisto kurssi Harjulan koulull klo 19-20. Selkä kuntoo pilatekse keinoi tai jotai siihe tyylii. Mä oon tänää menos kokeileen.
Litkutuksest: E. Mut mä kyl luovuti aika helpol, ku tuntu ettei siin ollu semmos luotettavuut.
Tänään on suunnistusta jälkikasvun kanssa, mutta huomenillalla voisi lähteä ajelemaan.
Meinasin lähtee tutkimaan Numlahden takamaastoa läskin selässä
Mä en ehdi kuudeksi, mutta pinnaremontin jälkeen pitää käydä testailemassa puol seiskan - seiskan aikoihin Palomäessä.
Jaa, no sit vois suunnata sinne kun en oo sielläkään vielä ehtinyt käymään. Kurvaan vaik teidän kautta
Ookoo, tuu vaik puol seiskaks
Juu, odottakaa:kin varmaan kerkee tuohon...?
Hei, meinasitteko ottaa lamput?
Näin meinasin. Valoa eteen ja stroboa taakse
Mutis bongattu ajamassa Klakeen päin. Ite köhköh joten en aja tänään.
Hyötyajelua, vein satuloita ja laskuja postiin.
Ihmeellinen toi klaukkalan lenkki, matkaa edestakas 7,8km asfalttia, silti matkaa tulee yli 20km ja matkaan mahtuu kivikkoa ja juurakkoa;)
Huikea vehje toi Omenan sähköläski! Niin se vaan suhautti palomäen takaata ylös ja muut jalkautui ja puuskutti mäen ylös. Haluaa kanssa. Pitää mennä iltatöihin.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...89205b9279.jpg
Klaukkalan muovi & metalli.
Kerrankin tää pysy porukan perässä hyvin lähituntumassa. Hienoa polkua Palomäessä.
Hoblaa! Kukas ottais mut lauantaina fillarin kera kyytii ja kuskais Lohjalle? Sain sovittuu lastenhoitajan \o/
Mä voin jos saan meijän farmarikaaraa lainata.
Mulle mahtuu kans yks kyytiin.
Noni! Kummalle vaan on helpompi. Takasin en kyytiä tarvii. Loppu perhe tulee myöhemmin perästä neidonkeitaasee uiskentelee.
Kävimma con Legsa aamupyörähdyksellä. Perus KeimolaPetasPetikkoa. Kiits ajoseurasta.
Ja jos ette viä tiä niin sanon notta 907 ON hieno runko, ugh.http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...ad11a4da3c.jpg
Pursiseura saanut uuden maalin pintaansa.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Kiitos KMW kyydistä pelipaikoille ja hyvästä lenkistä. Uutta polkua tuli mulle kivasti ja uudelleen pitää tuonne mennä seikkailemaan. Lipsahti tuossa lenkillä, että onpa kiva ajaa pyörällä joka tuntuu hyvältä ja toimii, eli eiköhän tässä jotakin huoltoa vielä keksitä syksyn tullessa.
Huomenna ei taida iltapäivällä/illalla löytyä ajoseuraa Klaukkalan suunnalta? Tai Lauantaina päiväsellä. Tuttuja ja turvallisia meinasin ajella joko valoilla tai ilman vuorokauden ajasta riippuen.
Jos tää flunssa helpottais niin vois lähteä siroa siirtymäpyörää ulkoiluttamaan
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lauavantaina ollaan lojolla.