Tuosta tulee vallan hieano.:)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Printable View
Tuosta tulee vallan hieano.:)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Onhan tuo kaunis runko, mutta mun makuun keskiö on liian matalalla. Näillä taidoilla keskiö ja kammet hakkasi liian usein kiviin ja kantoihin, kun Juminyn Guapolla tein
kunnollisen kolmen tunnin testilenkin .
Ennen kivet ja kannotkin oli matalampia:cool:
Edelleenkään ihan varma onko se miten hyvä korjaus, ite en vaiha, vaikka ehkä vaihtaisivatkin! 150mm Sektor ja asteen Slackset. 170mm kammet. Sinänsä joku 10mm keulan joustomatkaa lisää ei tee just mitään eroa käytännössä, mutta tais olla esim. Lyrikissä enempi mittaa vaikka jousi pohojasa, että siinä voi sitte tulla jotain käytännön merkitystäkin. Emt, ajamalla nää selviää mikkä toimii kellekin.
"Korjattu uudempiin ja Juminylla on vissin edelleen se matala keula?[/QUOTE]
Juu, Jussilla oli kyllä vain 150 mm keula. Tuo "korjaus" tuotannossa ei vissiin ole mennyt ihan tuubiin.
Tuolla MTBR:llä on hauskaa ajan viihdettä lukea tuota värssyä matalasta keskiöstä. Oikeudellakin jo uhataan. :cool:
Mä olen tietoinen että toi on matalampi kun mun nykyinen, mutta kun on taas tullu ajettua tuolla matalalla paksuttimella niin on tottunut tuohon kolisteluun. Mitä mä olen maailmalta lukenut niin 170mm keula & kammet sekä ulkoinen alempi ohjainlaakeri pitäis olla aika toimiva. Aika näyttää miltä toi sitten tuntuu.
Onse vaikeeta. Kohta varmaan kääntyy trendi - mun perässä ne yleensä tulee nää jutut - ja sitte mittaillaan missä on liian korkea keskiö. Mä tuun varmaan sitte joskus kesällä testaamaan sen Fattyn vaikka mätiksen maisemiin tms. Tai siis lupaan tai uhkaan tulla ja ens talvena samat puheet. Teoista niin väliks.
Tule vaan, mutta kesällä kun kivet on näkyvillä ajetaan vaan pyörällä jossa on n. 35 cm korkealla oleva keskiö. :)
Lamppusi on pakattuna ja paijattuna laatikossaan odottaen hesalaista noutajaa.
Mä oon myös lukenut noita MTBR:än juttuja, osittain huvittuneena.
On-One muuten myy just sitä mitä lupaa: Frames - So wrong, it's right
Mä voin tulla Alpinella sinne, niin pääset testaamaan sen ja mä Fattyn. Sit kun lumet on poijjes ja sää lempeä.
Alpine kelpaa hyvinki. Vedettiinkö tuo uusi satsi Guopoa pois myynnistä, kun hoksasivat että ei nytkään tuotanto mennyt piirustusten mukaan?
Eikös RockMachine ollut keskiöltään korkein noista porukan pyöristä mitä joskus zoomailtiin.. no pääasia että on mukavaa, vaihtaisin runkoa itsekin jos nyt pystyisi, ei sillä että nykyinen olisi vajavainen vaan siksi että siihen on tarttunut niin perkl huono tuuri.
Juu minäkin olisin halunnut/ostanut vanhan mallisen muovi Meta Vitosen Factory-varusteisen runkosetin Kommarilta halvalla , mutta kun sen peräpää ei niele
reiluja renkaita, niin jäi ostamatta. Ajetaan vaan vanhalla ja päivitetään sitten tulevaisuudessa suoraan 650b:n tai jopa 29":n.
Loistokas runko HCllä, nyt vaan rokkikone taulunraameihin seinälle , kullitetuin raamein
tämä vielä arpoo . hmm olisko ydinpomminkestävä mega am vaiko tra....ion "..vert" .mut menee kyl toi dunekin vielä ihan mainiosti =) ku uuven keulan siihen täräyttää. Eihä lyrikisä mitää vikaa oo mut ku muutki ostaa X-Fuusioneita
Hyvä tuosta hooceen guanosta tulee. Iskari jyrkempään reikään, anglesetti tai ~14mm stäkillä oleva alakuppi ja >555mm korkuinen keula niin jopas rokkaa.
Kiitokset Kuntoilialle koeajosta,ei meinannu uni tulla silmään,mummo haluis samanlaisen...*Hmmm* mistä rahat?:o
Ollos hyvä vaan Ellmeri . Se on viikinkilotto päivä tänään. Pehmeät kyydit antoi kyllä tuo sinun Ellusi ja arvaappa ku vähän hämmästyin, kun heti ekana tuli lähimetsässä tismaalleen samanlaisilla runkomuodoilla varustettu Ellu vastaan.
Näkyy tänään olevan vielä hyvät poluntallauskelit.
Lompsottimet odottelee kotona.
Sitten tuleekin pakkasta loppuviikoksi ja rännit on kuin betonia, saattaisi jopa tulla hankikanto.
edit: Kotimatkalla totesi että vanhat pohjat löytyy vielä ilman tamppaajia sen viimeisen lumentulon alta kun vaan puskee menemään. Väliin vähän vauhti tahtoi hyytyä kun jalkamiehet olivat tehneet uudet eksytysjäljet vanhan umpiuran viereen.
Sullon vikurit BFL:t ku tommosia kurveja tekee alamäjessä :)
Lojuuko jollakin 30,9mm satulatolppia ylimääräisinä nurkissa, hissitolppa oilsi bueno.
Juu lipaston kätköissä lojuu laatikossaan KS:n kaukosäädöllä oleva setback mallinen 125 mm liikkuva tolppa. Se on ollut hyvin pienellä käytöllä, kun minä en hokannut sen tarpeellisuutta omiin ajoihin. Se ei tilaa juurikaan vie eli siitä ei ole mikään pakko päästä eroon hinnalla millä hyvänsä, mutta oikeanlaista korvausta vastaan siitä voin luopua.
Huominen aamupäivä on ilmatieteenlaitoksen mukaan karmivan kylmä. Ajaa voisi, jos puolen päivän jälkeen näyttää lämpiävän...
EDIT:
Aini, HååSeelle info tolopasta. Tommottinen.