Kukas päästeli Hämeenlinnassa 130-tietä cervelolla etelään noin klo 12.. tulin vastaan maasturilla.
Printable View
Kukas päästeli Hämeenlinnassa 130-tietä cervelolla etelään noin klo 12.. tulin vastaan maasturilla.
Värikkään oloinen (ehdin näkemään varusteissa ainakin shokkivihreää ja oranssia) kaksikko oli ilmeisesti menossa Palomäelle maastoilemaan tänään Kouvolassa, tulivat Tanttarin suunnasta palolaitoksen nurkalle aika tarkalleen 17:15 tänään. Toisella kalustona kohtalaisella varmuudella havaittuna Specialized Camber Comp '11, meinasin liiittyä pikaisesti joukkoon '12 mallisella samanlaisella kysymään että mitäpä äijät mutta olin normaali suomalainen enkä kehdannut. :o
Oliko tänään n. klo 20 tapahtunut joku onnettomuus Vanhan Turuntien ja Lippajärventien risteyksessä Espoossa? Tumma-asuinen pyöräilijä istuskeli kärsivän näköisenä maassa, keltatakkinen mies nojaili pyöräänsä vieressä. Tilanne näytti sinänsä rauhalliselta, joten en pysähtynyt kyselemään ajaessani autolla paikan ohi.
Seinäjoella puolenpäivän aikoihin Expertin paikkeilla työmatkailija? mustalla OCCP crossarilla.
En ollu mutta huomenna klo. 10.00 jäähallin parkki. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...slenkit/page17
No hittolainen, olisin päässyt samoilla vaivoilla kotiinkin kun asun tässä melkein Kalalammen kupeessa. Ei vaan jaksanut enää työpäivän ja Kuusankosken kautta heitetyn kotimatkan jälkeen. Mutta tästä voidaan jatkaa enemmän tuolla Kouvola-topicissa.
Kuka ajoi 4.5 klo 16.22 autolla ohi vääksyn golfkentän katollaan kolme tosimaasturin näköistä vehjettä?
mäkin siitä ajoin mutta mulla oli pyörä autossa, syy taitaa löytyä tuolta. siellä oli myös 3 tunnin fillari-rogaining Kurhilan koululla.
Joku succistelijaporukka tuli eilen jalkarannasta moottorirantaan päin rantaa myötäilevää kelviä pitkin kolme rinnakkain tyylillä. Mahtuihan siinä omassa reunassa köröttelemään vastaan mummiksella ei siinä mitään.
Tulipa tänään ajettua pitkästä aikaa lenkki päivän päätteeksi pääkaupunkiseudulla. Lähdin Otanniemestä ja ajelin Bodom järven lenkin ympäri viiden jälkeen. Vastaan tuli arviolta 15 maantiekuskia, joista tasan YKSI vastasi tervehdykseen???
Eikö täällä päin suomea ole tapana tervehtiä muita maantiekuskeja? Savossa lapa nousee kyllä 9 kertaa kymmenestä.
Terveisin se Skinsin ajoasuinen cannari kuski.
Itse ajelin tänään samoilla seuduilla klo 18.00 -> 20.00 reittinä: Kahvitupa-Röylä-Lahnus-Klaukkala-Lepsämä-Velskolantie-Bodomintie ja vielä sakkolenkki uutta asvalttia Snettansintietä Röylään-Bembölen kahvitupa.
Oli todella paljon ajajia liikenteessä ja kyllä moikkauksiin vastailtiin hyvin!
terv,
lähes musta-asuinen, valkoisella Rosella
Oon asunut nyt reilun vuoden Espoossa ja yhden käden sormissa on ne kerrat, kun joku on morjestanut ilman että itse olen nostanut kättä ensin. Ajan siis maasturilla ja kai näytän suhteellisen vompilta. En ole jaksanut moikkailla enää pitkään aikaan ketään, kun ei se vaan kuulu tapoihin. Rovaniemellä missä aiemmin asuin oli kanssa morjestusprosentti ~90%...
-Lauri
Voisko johtua siitä, että toisinaan on pyöräilyporukkaa niin paljon liikkeellä, että saisi ajaa kaiken aikaa lapa pystyssä? Etenkin Bodomin ympäristö on todella suosittua reitistöä. Toisaalta osa ihmisistä lähtee lenkille saadakseen olla yksin omien ajatustensa kanssa ja toiset taas vetääkseen kovan treenin. Kumpikin tavoite on vaikea saavuttaa jos alkaa sosiaaliseksi.
Itse pyrin parhaani mukaan huomioimaan kanssalenkkeilijät mutta en ota itseeni jos en saa vastakaikua. Vastapuolella on todennäköisesti hyvä syy käytökselleen eikä minun elämänilo ole kiinni siitä nostaako toinen kättä vai ei. Kukin harrastakoon tavallaan, pääasia, että harrastaa.
Kaksi maantiekiitäjää käänty KYSsille päin ja joku meni Maxi Kodintukulta maasturilla neulamäelle päin. Tais tulla märkää miestä kun alko vettä sataa kaatamalla..
Kuka ajoi tänään aamupäivällä Espoossa Puolarmetsän ja Olarin välissä valkoisella tempopyörällä? Pyörässä oli Lightweightin etukiekko ja takana saman merkin levykiekko. Kuskissa pisti silmään vähemmän aerot vaatetukset tavallisine shortseineen, takkeineen ja reppu selässä.
Tänään kuuden jälkeen musta-/valkoasuinen mies keltainen reppu selässään ajoi Kouvolan Mielakassa hetken ajan mun edellä, kunnes kääntyi pururadalta pois asfalttitielle. Pyörää en nähnyt kunnolla, kun oli satakunta metriä etäisyyttä mutta ehkä 29 kuitenkin. Olikohan foorumilaisia?
Tänään ennen kuutta Oulun tuntumassa Sanginjoen sillalla ajoin pyörätieltä kiinni autotiellä ohittaneen maantiepyöräilijän lisätankoineen. Kaveri vaikutti tyytyväiseltä ohittaessaan mutta oli nyrjäyttää niskansa kun hokas että ajoin kiinni 20-kilosella maastonojakilla nappularenkaat ulvoen.
Peesiä kyttäsin loppumatkalle mutta hän kääntyi Laukan suuntaan ja itse palasin Ouluun Myllyojaa kohti.
Tiistaina korjasin satulan kiinnitystä Ohitustien ylikulkusillalla Kaarinan Ravattulassa. Komeapartainen herrasmies tarjosi apua, kiitoksia siitä. Hetken päästä Orikedon Shellillä ajoseuraksi tarttui musta S-Works, jonka kuski painosti osallistumaan torstailenkeille. Tullaan tullaan, kunhan ehditään. :)
Kuka tuli vastaan Espoossa Lapinkyläntiellä Järvikyläntien risteyksen tuntumassa mäen laella. Ajelit Wilierin Gran Turismolla ja sykäytti kun itse ajelin samanlaisella vastaan. Ei ihan jatkuvasti vastaan tule GT:tä
Kukas ajeli mun kanssa aamulla Piikkiöstä Turkuun päin jollain häivepommittajan näköisellä mustalla kuitupyörällä?
Joku Turkkulainen oli niin kaukana kotoaan että oli kartan kanssa hallainvuoressa seikkailemassa...
Kukas ajoi Ridleyllä perjantaina vähän ennen klo 19 Koivukylänväylää Koivukylää kohti?
Kaivannon kioskin kohdalla parikyt katukuskia tänään klo 11:25.. hyvältä näytti, oisko ollu näswillen ukot liikkeellä?
Kuka ajoi juuri äsken ja ajaa nytkin Lahdesta kohti vääksyä vähän ennen Körriä? Päällä keltanen Crescentin paita, pyörää en tunnistanut. Kello oli noin 16.15
Pahoitteluni kuskille joka ajoi vastaan Kehä III:n kelvillä klo 13:30 melko lähellä kahvitupaa siitä, että en vastannut mitään. Huusit jotain, mutta tuli niin äkkiä ja vähän puuskutti etten saanut selvää ja tilanne meni nopeasti ohi. Ajoit Ikean suuntaan.
Ajoin Cuben krossarilla mustissa shortseissa ja irtolahkeissa ja valkoisessa paidassa ja irtohihoissa.
Uurainen kl. 1700 tuntumassa,suuntana saarijärvelle päin meni joku. Olikohan foorumilaisia? Palailin metsiköstä puksulla ja ohitseni paineli levyjarruin varustellulla kippurasarvisella joku,kuka lie..?