Eikös miehet juo kaljaa tai viinaa? Tosin riippuu varmaan siitä kuinka perseet olit?
Printable View
Popitin lasimaljakon hyllyltä lattialle sirpaleiksi Sonata Arctican Wolf And Ravenilla.
Otin vastaan miehekkään taklauksen sählyssä. Vaakatasossa lensin kohti rapattua kiviseinää metrin päässä kaukalon reunasta. hmm... ehkä kuitenkin äijempää oli se kaverin taklaus
Salilla penkkiä tuli tehtyä :)
Vittuilin Internetin keskustelupalstalla :rolleyes:
http://www.valt.helsinki.fi/projects...s/tykkitie.jpg
Vetäisin tykkitietä alas yhtään pidättelemättä.
Totesin, että kyllä minä sain sen etukiekon sittenkin kunnolla paikalleen, vaikka se tuntuukin hontelolta.
Jos mikä tahansa olisi pettänyt, olisin kuin juustoraastimen läpi vedetty.
Ohitin motarilla monta rekkaa
Vetäsin kovat jalkatreenit salilla ja murisin, lopulta pyöräilin kotiin hikisenä sikana :)
Rälläiköin jumittuneen kammen vex :)
Aceraa nääs.
En mitään, tänäänkään...
Ajoin lakasinlakasinkoneella, niinkuin joka työpäivänä teen!!!
Tasoitin pihaa Wacker merkkisellä täryttimellä
Keräilin pussiin "tortun", jonka joku oli vääntänyt takapihallemme. Oli muuten ihmisen tuotosta, kun piti pyyhinpapereitakin ympäriltä koota. Siinä sivussa roskiin menivät myös tapahtumapaikalta löytyneet nahkakäsineet, kun en viitsinyt tarkemmin tutkia olivatko puhtaat. Olisiko tullut jollakin "hätä käteen" :cool:....
Olin ylivoimaisesti vahvin kaveri punttisalilla.Noniinno mitä sitten, että olin ainoa:o
Syön juuri lounasta; Kebab riisillä 5,50
Heräilin juuri päiväunilta .. 1,5 h tirsat piristää kummasti :p
toiseen, onnistuneesti. Enkä oo ees sähkömies!
Metsätöitä
Karsin kirveellä yli 2 metriä korkean (joulu)kuusen ja tuhkasin sen. Lisäksi sytytin nuotion ekalla. Samalla poika oppi erätitoja, miten suotio sytytetään (petroolilla)
Tulin autolla töihin :o
Pieru tuli.
Olen asiaoinut kahdessa hardwareliikkeessä, työkaluja, paineilmalaitteita, laakereita...