Hämmästelin kasvojeni uutta ilmettä peilistä. Perjantaina olin pyörälenkillä ja mitä ilmeisemmin paarma teki täsmäiskun ajolasien ja kypärän väliin. Nyt otsa on kohtuullisesti turvonnut ja silmäluomet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Printable View
Hämmästelin kasvojeni uutta ilmettä peilistä. Perjantaina olin pyörälenkillä ja mitä ilmeisemmin paarma teki täsmäiskun ajolasien ja kypärän väliin. Nyt otsa on kohtuullisesti turvonnut ja silmäluomet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vaihdoin kesärenkaat autoon. Aattelin rttä ei se enää lunta puota ja jos puottaa niin otan viinaa...
Ilmoittauduin South-North etapille. Toivottavasti saarten koronatilanne petraantuu joulukuuhun mennessä. Itsellä on molemmat rokotukset otettuna.
^älä unohda kameraa, otoksiasi olisi kiva nähdä (koska tiedän että osaat ja kamera pysyy käsissä [emoji3])
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Kiitos, mutta saatan tyytyä kännykkään ja kahteen Gopro:hon tällä kertaa. Koitan pärjätä matkatavaran 20 kg painorajan puitteissa. EVOCin laukku painaa 8,6 kg ja nykyinen läppäri latureineen 2,5 kg. Fillari, kengät, kypärä ja ajoasu nostavatkin jo tuohon rajalle. Hammasharjan ym. voi toki ostaa paikan päältä. Pitää ottaa check-iniin isotaskuinen takki...
Äsken vien kolme koiraa iltalenkille, ja kun saan tän skriivattua, tiedustelen tuleeko kukaan katsomaan mun kanssa Hobittia Nextblixixtä. Kakkosta.
Kävin tk:ssa, ihmeelliseksi mennyt tämä ajanvaraus kun kiireettömässä tapauksessa voit soittaa vaan klo.8-10 ja et varmasti pääse läpi eli joudut jättämään soittopyynnön, sitten kun soitetaan kyselevät asian ja laittavat lääkärille viestin johon vastataan sen päivän aikana ja minulle soitetaan takaisin seuraavana päivänä ja aika varataan seuraavalle päivälle eli semmonen kolmen päivän rumba.
^ olen monen asiakkaan kanssa samaa mieltä, maksaa mieluummin vähän enemmän mutta yksityiselle pääsee edes vastaanotolle jos ei tänään niin huomenna.
Valutin kolmet mun mielestä pahanmakuiset viinipullon sisällöt lavuaariin. Yritin, mutta totesin että en mä tämmöistä juo. Jatkossa suosin tuttuja hyväksi havaittuja.
Laitoin fillarointivaatteet pesukoneseen.
Join ladin vettä.
Googletin sanan "ladi".
Oho, painovihre. Lasi tietty.
^ :D mä mielestäni olen ainakin yrittänyt löytää uusia ja erilaisia viinimakuja, usein on onnistunut mutta tuli pari pahaa hutia. Selkeästi suosikkini ovat eteläisten maitten viinejä, ja saksalainen Call of the Wild oli hyvä ja raikas, matalampi alkoholipitoisuus.
Fileoin meribassin. Voi pahus, olen vaan niin tottunut että ne fileoi kalan mulle mutta en hoksannut nyt sanoa ja oli uusi myyjä. No eikun hommiin vaan, raaputtelin suomut pois ja leikkasin pään, pyrstön ja evät pois, sitten kala kahtia ja se keskiruoto lähti näin ekakertalaiseksi ihan ok. Joitan isoja ruotoja nypin.
Tuli tästä kolmeksi kerraksi syötävää. Otin operaation vaiheista kuviakin, laitan sitten kun paistan fileet maanantaina. Tänään on nimittäin pakko paistaa eilen pakkasesta otettu ahvenpala ja huomiseksi on nieriää.
Söin perunalastuja vitutukseen. Ei auttanut, mutta siitäs saivat.
Vaimokullalle ja hänen anopilleen Aperol Spritzit.
Kävin noukkimassa marjoja; mustikoita on paljon mutta ne on pieniä...sitten löytyi vadelmia! no aika vähän mutta ajattelin että vadelmia ei ole, yhdessä vakiopaikassani ei ollut mitään...tosin tämä kahden pienen kipon saalis taisi olla tästä paikasta ensimmäinen ja viimeinen.
^^ vitutukseen ei syöminen auta, juominen joskus auttaa. Just Aamulehdessä oli yksi hemmo joka totesi että juo koska silloin ei ajattele ( murheita)...
Haeskelin kejun venymämittaa.
Imuroin… .
Sain melko varmasti "satkun sorat" suunniteltua siten, että asfalttia ei ole ollenkaan, eikä mitään pätkää ajeta kahta kertaa samaan suuntaan. Kahteen suuntaan ajettavaa tulisi yksi 15 km:n pätkä. Karheita metsäteitä osuu reitille riittävästi. Kesälomalla voisi käydä ajamassa.
Ripustin pyöräilyvaatteet kuivumaan.
Purin reissukamat laukuista.
^ samaa, syksyn ekat talkoot nyt suoritettu ja kotia tultu. Onneksi Parkanossa oli aurinkoista, kumminkin 96km ajoa suuntaansa ja meitä oli 6 ihmistä talkoilemassa niin sain kyllä lapioida kiviä ihan riittävästi. Tosin sen takiahan mä sinne menin, hyvää tekee tämmöinen erilainen liikunta ja mulle tekee hyvää olla myös porukassa eikä vaan yksin pakertaa :)
Fillarointivaatteet laitoin pyykkiin.
Leikkasin nurmikon. Samalla noita keskeneräisiä projekteja, joita ei ikinä tee loppuun, laitoin toriin pois vietäväksi. Eli iän vanha kunnostusta kaipaava peräkärry ja rikkinäinen ruohonleikkuri.
Jännä tämä ihmismieli. Ekana olin lastaamassa niitä peräkärryyn että vien kaatikselle. Sitten ajattelin, että hakiskohan nuo romut joku pihalta jos laittaa Toriin. Ja sitten, että hitto, nehän meni kuin kuumille kiville, olis pitänyt pyytää hintaakin.
Joo noinhan se menee. Mulla meni sillee kun noin 15 v sitten myin kirppiksellä ylimääräistä tavaraa (vuokrasin pöydän) ni kun tavara meni kaupaksi, aattelin hemmetti ois pitäny laittaa vähä korkeempi hinta :) Toisalta kun hinta sopiva, niistä kamoista pääsee eroon myös.
Asensin lokarit pyörään, sadepäivä. Tänään 21:00 jälkeen… eikun ennen, kun pikku K menee su sillon kiinni, on lähtö yövuoroon. Onneks on jatkuva yö, ei tarvi unirytmiä kokoajan rukata.
Leuanvetoja -- ja oviaukossa kiinni ollut tanko romahti alas. Puu ei kestänyt, vaan ruuvi valui alas. No, onneksi ei sattunut.
Kävin korona -rokotuksella.
Lueskelin juttuja teltoista ja tein valinnan, jonka kohta laitan toteutukseen.
Lähetetty minun SM-A715F laitteesta Tapatalkilla
Tulin kävelylenkiltä.
Purin työmatka-Stevensin atomeiksi ekan lomapäivän iloksi. Kitisevästä, naksuvasta ja ilottomasta arjen puurtajasta pitäisi puhdistuksen ja joidenkin osien vaihdon jälkeen kasata jotakin, millä olisi kiva ajaa työmatkaa. Kaapeissa on osaa ja jotakin saa kaupastakin.
Alumiininen runko (56) ei painakaan mahdottomia: 1550 grammaa kertoi keittiövaaka.
Maasturissa rutisee polkiessa varmaan keskiölaakeri, joten irroitin kammet. Seuraavaksi keskiölaakerisetin irroitus. Uusi maksaa Biltemassa jotain 12e joten ei kovin kallis vaihtaa.
Kävin saunassa.
Lähetetty ennen loppuun asti miettimistä.
Korkkasin.