Kun tämä rikos on jo vanhentunut voinen tunnustaa: Murjasin käsivarsipaskan Pirkan hiihdossa...ladulle.
Sitä en kerro millon ja mihin
Printable View
Kun tämä rikos on jo vanhentunut voinen tunnustaa: Murjasin käsivarsipaskan Pirkan hiihdossa...ladulle.
Sitä en kerro millon ja mihin
Kävin tos vähän aikaa sit Tekemäs lumityöt :) ja aamul jatketaan Kuuluu työ kuvaan muunmuassa -janne
Uhmasin "muijaa" ja jätin siivouksen tekemättä. Päikkärit oli kivemmat.
Ollaan me vaan perkeleen kovia äijiä:D
Tyhjensin kaksi hiirenloukkua "saaliista". Tosi äijää.
Rymysin umpihangessa laudankappaleet jaloissa 3 tuntia keskinopeudella 3,6km/h. Illalla kävin kuuntelemassa heviä baarissa ja nyt syön leipää minkä päällä on reilusti VOITA!
Heräsin......................:cool:
Muotoilin puukonperän ja viimeistelin helat.
Sanoin mielipiteeni vaimolle parista asiasta. :eek:
Vaihdoin moottorikäyttöiseen kulkupeliini akun, tällä kertaa apukaapeleiden avulla sain pidettyä virtapiirin kasassa, auto lähti käyntiin ja radiokin toimi:).
Perunu paskapuheet, että aloittaisin mukamas viinalakon tai jotain. Bs.
Vaihtanut vaipat:D Äijien kesken siinä häärättiin, nuorempi meistä siinä joutessaan kusaisi hoitopöydälle. Aika äijä sekin jo:)
Eipäs mennä asioiden edellehttp://emoticons4u.com/mad/011.gif
Sulattanut pakastimen ja siirtänyt sen allyttömillä voimilani takaisin paikoilleen. Vaimo kyllä autto ja pakastin ei ollu kovin iso...
Pesty paskakaivoja.:D
Syön lounasta kylmänä suoraan purkista.
Olin pulkkamäessä 2 ja 4 vee tyttöjen kanssa... en pelännyt pajoa enempää kuin tytötkään.
Kiitin koiran ulkoiluttajaa ääneen tämän väistettyä minua reilusti :)
Reilun kilon lihapullia.
Hieroin/rasvasin kuumeisen tyttären jalkoja kun hää katteli Simpsonit töllöstä.
No joo...............Sitä juuri ;)
Itkenyt ja vaikeroinut kuin vain iso mies voi 40 asteen kuumeessa. Jos osaatte pysyä erossa talven influenssasta - tehkää niin. Kunto on romahtanut kolmessa päivässä totaalisesti. Olo on kuin alkoholisoituneella 75v papparaiselle. No, nytpä tiedän mitä odotella... :D :eek: :D
Tässä on kateltu aikuisviihdettä telkkarista. Mikäs on ollessa kun palkkakin juoksee... :rolleyes:
Pesin lattiakaivon ja tein pyykinpesukoneen huollon. Eilen selitin lapsille, että äijä tarkoittaa miestä. Pienempi katsoi silleen, että 'tää oli taas noita vitsejä, joita mä en ymmärrä' ja isompi sanoi vaan lakonisesti:'ai jaa. mä en kyllä usko tuota'.
Kävin hakemassa 4 x kerrosaterian paikalliselta grilliltä. (perheen naiset kertoivat, että isin vuoro tehdä ruokaa)
Pitänyt 'armeijaleiriä' miehen serkulle ja sen kaverille.
Aamulla pesin lattiakaivon...yök :o
Lenkin jälkeen söin emännän tekemää ruokaa...yyllättävän hyvää, kun lisäs mausteita :p
Latasin uuniin siipiä
Kuuntelin maailman paskimman biisin (n. 20min) alusta loppuun.
en pessyt käsiä, kun ne likaantui heti sen jälkeen, kun olin kerrankin pessy ne töistä lähtiessä.
jouduin siis vielä tekemään palkan eteen jotain.
.w
tästähän tuli kliffa tuplapläjäys, kun olin neiti ja äijä.
viittaus:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...postcount=1540
metroseksuaali? eeek. en pese enää. *confused*
1) Tutkiskelin naisen alapäätä kiinnostuneena (se oli OMA alapääni :D )
2) Ajoin pyörällä jäällä. Ajoin siellä myös sinne auratulla luistinradalla, koska pyöräilyä luisteluradalla ei oltu erikseen kielletty.
3) Ostin kaupasta vain viisi pakettia tupakkaa, rosvopaistia ja kahvia (mikään tosin ei tullut minulle itselleni)